torek, 6. maj 2008

Pazi - INTELEKTUALKA!

Sem ja. Res.

-> ker po novem igram šah


Šah je miselna igra. Šah igrajo pametni ljudje.

Hec. Šala.


V bistvu, če sem bolj natančna, znam figurice na šahovnici premikati že vrsto let. Začelo se je nekje v osnovni šoli, ko je bil šolski turnir in me je sošolka na hitro naučila kako pa kaj. In sem po začetniški sreči (ali pomanjkanju tekmovalk) nekako prišla v šolsko šahovsko ekipo. Potem se človek kar navadi premikati figure in niti nismo bile toliko slabe (v ekipi smo bile 4), tako da smo 1x prilezle od šolskega tekmovanja do občinskega. Od tam naprej na regijskega. Še zdaj mi ni jasno kako, ampak končale smo na državnem tekmovanju. Nikoli ne bom pozabila vikenda nimampojmakje, ampak daleč okrog ni bilo ničesar. Samo mi v nekem domu, kjer smo cel vikend po 10 ur na dan igrali šah. Pa še malo vmes. Folk ni bil normalen, ker so si grizli prste, pulili lase in cepetali z nogami. Ko smo šli po drugem dnevu spat, sem v sanjah celo noč premikala figure in po tistem sem imela te igre za nekaj časa dovolj. Pa mislim, da smo takrat končale na predzadnjem ali zadnjem mestu.

Zdej sem že velika punca. Nisem pozabila, kako se igra šah (za razliko od taroka, ki se ga moram učiti vsako poletje znova). Lansko leto sem ga igrala na turnirju in po tistem pa spet nobene igre do ... pred kratkim, ko mi je bratranec poslal link za virtualno igranje te igre.

Fino je, čeprav me moti, ker gre zadeva zelo počasi naprej. Ena poteza na dan pri tolikih igrah pri meni povzroči skupinsko zapustitev spomina, ker pri naslednji potezi nimam pojma, kaj sem želela prejšnji dan narest. Je pa zanimivo, ker igram z različnimi ljudmi, ki so iz različnih koncev sveta.
Zaenkrat je moj seštevek bolj klavrn: en poraz, ena zmaga in enkrat sem zgubila, ker sem prepozno naredila potezo. Ampak trenutno igram 5 iger in upam, da ne izgubim čisto vseh.

Zaključek: Nikoli nisem marala konja. Pa kako se to premika. Mislim, kr neki. Nimam pojma, kdo ga je postavil tja. Js se ju takoj znebim, ker mi gresta na živce.




Dodatek: Učim se. In delam seminarsko. Vmes (kavapavza) imam čas za bedarije. :)

7 komentarji:

storyteller 6. maj 2008 ob 14:15  

Jaz sem pa (zaradi pomanjkanja igralk ;)) postala občinska prvakinja in da bi obranila svoj naslov/ugled naprej nisem šla :P Drgač je pa moj bratec večino svojega življenja preživel na vseh možnih tekmovanjih in turnirjih v SLO in tujini, ampak ok, zdaj se (bolj) posveča drugim stvarem. Moj drgai pa tudi šahira on-line, samo na drugi spletni strani, kot ti. In je prav ponosen na svojo ekipo ipd. :)

storyteller 6. maj 2008 ob 14:15  

*dragi

Katja 6. maj 2008 ob 14:27  

;)

Ja, kr notr padeš s temi igrami. Baje si lahko celo odvisen od tega. ;) Moja sreča v nesreči je, da dolgo ne zdržim pri nobeni stvari, verjetno bo tukaj situacija zelo podobna.

Vidim pa, da nas je kar precej takih malce "faliranih" šahistov, čeprav te imam na sumu, da si dobra, če imaš brata profesionalca. :)

Kje pa igra tvoj dragi? Če ni skrivnost?

storyteller 7. maj 2008 ob 10:39  

Res je, da "kri ni voda" akljub vsemu, to, da je moj brat profesionalec iz mene še ne naredi boljšo šahistko kot sem! Najverjetneje se pa še spomnim, kako se kakšna figura premika. Hehe. Že vsaj 15 let nisem igrala in tudi v bodoče nimam namena.

Mislim, da igra na www.chesshere.com (bom preverila popolden, ko pride iz službe).

Ana 7. maj 2008 ob 11:43  

O šah, meni pa to ne gre, meni se vse figure nekam čudno premikajo, zato se v hitrem postopku vseh znebim in sem happy konec z igro.
Verjetno prehitro razmišljam in si ustvarim idealne sanje kako bom figure premikala vse tja do zmage, pozabim pa, da moj nasprotnik tudi razmišlja., in to me nese.
Sem bolj na tarok, praksa iz srednje šole ostane za celo življenje.

Katja 7. maj 2008 ob 12:46  

@ST: Morm tole še mal raziskat, kje se še igra ... :) Zdele mam še veselje.

@LK: Sej čist dobr igraš. Glede razmišljanja in premikanja figur sem pa popolnoma ista. Včasih pol moj načrt rata, včasih pa ne. :)
A bomo imeli letos tud turnir?

storyteller 7. maj 2008 ob 18:37  

PS: Preverjeno, link je pravi.

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP