sreda, 7. maj 2008

Nateg

Nateg je lepa slovenska beseda, ki nazorno opiše situacijo, ko se nek človek z nekimi nepotrebnimi stvarmi nariše v lepem slovenskem domu in nič hudega sluteče prebivalce premami s svojo ponudbo.
Mi smo vedno nategnjeni!

Na ta način smo prišli so sesalca (2x), posode, ... da o merjenju sevanja sploh ne govorim. V moji sobi (ki je zelo majhna) spim na zaščiti in neki ovci, na radiatorju imam nek odganjevalec sevanja, končni rezultat pa še vseeno ni zadovoljiv, ker se učim in nasploh čas preživljam po drugih prostorih v hiši.
Najbolj zanimiva je bila zagotovo gospa Voda. Gospa Voda je namreč zelo glasna, gospa Voda namreč zelo rada govori in gospa Voda še nikoli ni slišala, da govorci slovenskega jezika uporabljamo sklone.
Njen najljubši stavek: "Nič ni treba gospa, samo kozarec voda."
Včeraj zvečer je šla mami na neko predstavitev k teti. Nekaj je bilo govora o nekih krpicah in tako je pozno zvečer (okrog 23h ali pa malo prej, prišla sem že s sestanka (RR, da nisi bil na nogometu?) in tudi Housa je bilo že zdavnaj konec) domov pripeljala prijaznega gospoda. Ta gospod (ki je mimogrede celo znana osebnost - že mora biti, če sta ga 2 od 3 slovenistk prepoznali) je zvečer ob 23h pri nas veselo čistil s čudežnimi preparati. Najprej sedežno, potem ogledalo ...
Izkupiček večera: Brata sta zavijala z očmi. Oči se je "smejal", ko je odpiral denarnico. Sestra se je pritoževala, da ne more spat.
In bistveno -> bogatejši smo za čudežno milo in dve krpici. Pri nas se zdaj vse čudežno sveti.
Dodatek: Slik ni, ker sem v knjižnici in se odpravljam novim zmagam naproti. Bojda danes sledi še nekaj zanimivih stvari ... :)

5 komentarji:

storyteller 7. maj 2008 ob 10:40  

Če mi zaupaš naslov, vam pridem še jaz kaj prodat! ;)

No, šalo na stran... jaz se teh "prodajalcev" branim z vsemi štirimi.

Ana 7. maj 2008 ob 11:31  

ha ha ha, dej no Katja, sej vem da boš prov dobr znala uporabljat te krpe in čudežno milo
drugače pa je tako, posoda tudi pri nas rezpada, pa je bila naj naj naj, pa so ročaji stran popadal, pa šravfi, jao jao

Katja 7. maj 2008 ob 12:44  

@ST: Hahha, sej najbrž bi ti uspel. :) Js sem v resnici tudi precej glupa, ker sem enkrat naročila termofor z blatom, ker je baje to nujno, da imaš doma. ;) Sem neodprto poslala nazaj. :)

@LK: A gospoda pošljem še k vam? :) Da bova na istem? Eh, brez veze, sam od nečesa morjo pa ti ljudej tud živet, ane? Naj jim bo ...

Rok Ravnikar 7. maj 2008 ob 13:59  

prosim lepo - iz LJ sem prišel ob 21.30, in ja, šel sem potem na fuzbal. "naš" sestanek pa je bil ob 19.00.

In naj še tu dodatno pokritiziram, ko imate ravno sekretarja društva pri hiši - jaz pač ne morem planirat sestankov, če dobim vabilo dan ali dva prej. Preprosto ne gre. Po drugi strani pa vem, da je tak sestanek težko planirat ne vem kako vnaprej, ampak lahko bi se pa zmenl, da imamo pač vsake 14 dni sestanek ob torkih ob isti uri na istem kraju...

Katja 7. maj 2008 ob 14:10  

@RR: Nisem kritična in niti nisem pristojna za to. Sestanek je bil ob 20h, glede sklicevanja le-teh pa ti svetujem, da na naslednji seji podaš predlog in se zadeva reši. :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP