sreda, 14. maj 2008

Blog(c)i so zakon!

Kdo pravi, da je posedanje pred računalnikom izgubljen čas?
Kdo pravi, da je izlivanje misli preko tipk nepotrebno trošenje energije?
Kdo pravi, da je sklepanje novih znanstev preko blogov bedno?
Kdo pravi, da blog ni kul?


Tale post pišem s posebnim namenom!
Zadnje čase ugotavljam, da mi "sedejo" priložnostne službe oziroma službe, kjer ni treba biti vsak dan 8 ur prisoten na delovnem mestu. Še bolj idealno - delo, ki ga lahko opravljaš doma.
Ena taka služba je služba varuške (ki jo opravljam že nekaj časa) in drugo sem po zaslugi Gliste dobila danes!

Če ne bi pisala bloga, Gliste ne bi spoznala. Če ne bi spoznala Gliste, ne bi imela te dodatne službice. Mi je jasno, da zaradi dodatnega zaslužka ne bom obogatela. Mi je jasno, da se lahko zgodi, da mi čez nekaj časa sploh ne bo več všeč.
In mi je jasno, da bloge pišejo kul ljudje.
Prijazna ponudba, nasveti ter pomoč - malenkosti, ki so vredne več kot marsikaj drugega.

Tenkju Glist(ic)a!


Dodatek: Niso me še poklicali. :)

13 komentarji:

Anonimni 14. maj 2008 ob 19:13  

Ukradla si mi idejo! Tud jaz sem hotla pohvalit Glisto, samo zdej je pa ne bom, ker bo zrasla in bo potem velika 166 cm:P ...

Katja 14. maj 2008 ob 19:26  

Kako ukradla? ;)

Bonny 14. maj 2008 ob 20:26  

Ja, tko "miselno" ukradla ... kako se to reče:)?

Katja 14. maj 2008 ob 20:28  

Hehehe, to mi je jasno. ;)

Zanimalo me ja, zakaj si ji hotela peti hvalo? ;)

storyteller 14. maj 2008 ob 21:02  

Oooo, čestitke za job! :)

Glista Fashionista 15. maj 2008 ob 10:43  

Ojoj, kakšno pihanje na dušo :)

Počakaj, da boš vidla, če ti bo sploh kul. Potem pa lahko še kak tak post :P

Glista Fashionista 15. maj 2008 ob 10:43  

@B., sm že zrasla, danes imam 166,5 :P (ego dela svoje :P)

Katja 15. maj 2008 ob 20:37  

Moji trije sosedi delajo v dotični "hiši" in sem se danes malce pozanimala, baje je kul. ;) Mislim, da bom zadovoljna.

Sem pa dobila ponudbe za še nekaj služb (spet v dotični hiši), ampak vse zahrevajo preveč časa. ;)

Unknown 15. maj 2008 ob 21:08  

Pa kako službo si to dubla?

Katja 15. maj 2008 ob 21:26  

Pa tako, da si grem drug teden nov avto kupit. :)

Sem se nekaj časa učila, kako se po funkcijah pride do avta ... samo ta mora bit rdeč ... zdej sem se lotila novih metod. ;)

Unknown 15. maj 2008 ob 23:41  

Ma ti se mal hecaš z mano, bova že obračunala!

Unknown 15. maj 2008 ob 23:42  

Grrrrrrrrrrrr!

Ana 16. maj 2008 ob 10:19  

Ej Katja, tole z rdečim avtom in funkcijami, sem mi zdi da se mi kr dozdeva kam ciljaš. c-c-c (to ni lepo)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP