sreda, 31. oktober 2007

Napad

Včeraj se dobre volje vrnem s Petrinega rojstnega dneva. Se priklopim na msn. Se pogovarjam z določenim osebkom. In kar naenkrat padejo obtožbe. Da sem čudna. Preveč resna za svoja leta. Se ne znam zabavati. Se ne znam sprostiti. Se nikoli ne šalim.

Sprašujem se, kdo ima pravico, da me takole obsoja? Zakaj? Saj me sploh ne pozna! Sem res taka? Če nimam navade, da med tednom hodim na pivo in se vsak vikend na mrtvo napijem, torej nisem normalna. In če mi gre na živce, da mi ljudje pošiljajo maile s čudno vsebino (beri slečene moške in ženske, ki seveda ne premikajo šahovskih figur, ampak se zabavajo drugače) in to tudi povem, sem preveč odrasla za svoja leta.

Ne vem, ne vem, ne vem, ...

14 komentarji:

Unknown 31. oktober 2007 ob 19:25  

Kdo pa je bil to? Ga poznam? Kok dobr pa on tebe pozna? Da tebe kdo tkole obsod? K se skoz sam hecaš:)

Katja 31. oktober 2007 ob 19:35  

ROK! Tvoj post pa še čakam! ;)

Sicer pa ne vem, če poznaš in ni to tista oseba, katero ti (najbrž) misliš. ;)

Eh, s fanti se ne ubadam več!

Bonny 31. oktober 2007 ob 19:51  

Mene tut jako firbec matra! A jaz poznam, a, a, a, a:)?

Katja 31. oktober 2007 ob 20:20  

Ne poznaš. Zagotovo. Šment.

Ste pa firbci. A napišem kar vse podatke tega grdega osebka? Potem mu pa postavimo zasedo in vanj mečemo gnila jabolka in jajca. ;)

Bonny 31. oktober 2007 ob 20:59  

Jaaa! Sej je noč čarovnic pa ne bo ugotovil, zakaj točno je bil napaden:).

Katja 31. oktober 2007 ob 21:06  

Že nabiram material. V hladilniku imamo 13 jajc. Jabolka pa še niso gnila. Nič hudega, bo še jutri čutil, da ga je nekaj zadelo ...

Bonny 31. oktober 2007 ob 21:14  

Hi, hi, hi. Kaj je zdej, Rok, neki si utihnil: greš zraven al si se ustrašil:)?

Katja 31. oktober 2007 ob 21:33  

Tale Rok je šel najbrž že spat. ;)

Unknown 1. november 2007 ob 00:40  

Ja ne, prehitu sem vaju, pa sm šov že u lov!
Šment, Katja zdej si pa že vnaprej razkrila mojo identiteto, dej pa vse moje sočne, osebne stvari odpadejo;)!

C. 1. november 2007 ob 10:48  

Katka, ti pa že nisi taka :) Noben osebek, ki je dvojček po horoskopu, ne more bit tak ... enostavno ne more! ;)

Katja 1. november 2007 ob 18:30  

@Rok: Jah, saj tako vem, da iz tvoje obljube ne bo nič. ;)

@C.: A ne, no! Dvojčki smo zakon! ;) Drugačna interpretacija sploh ni možna. ;)

Bimmer Girl 1. november 2007 ob 22:39  

Katja, ti se nič ne sekiraj, folk je postal čuden zadnje čase. Full čuden ...

Katja 2. november 2007 ob 12:09  

@A.: Točno tako! Mogoče zadnje čase vpliv lune traja ves čas. Kdo bi vedel? ;)

Sicer je pa mogoče res, da sem mal čudna, ampak vseeno ... Saj vem, da tud js velikokrat komu povem, kaj si mislim. Ampak se ponavadi tudi opravičim oziroma vsaj povem, zakaj sem to rekla. Tukaj pa NIČ!
Se pa ne sekiram, samo neumno se mi zdi ...

Bimmer Girl 5. november 2007 ob 20:08  

Vpliv lune, mlaja, krajcev ... VSE vpliva zadnje čase. Ampak čist zares :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP