četrtek, 11. oktober 2007

SeZnami (prvič)

Minilo je natanko 6 dni, ko sem nazadnje pisala. Tale seznam bi moral biti gor že včeraj, pa sem bila prelena ... Nima veze. Po B. nasvetu se lotevam pisanja seznamov. Baje je to dobro. Sploh če stvari pozabljaš. Tako kot jih pozabljam jaz. ;)

Danes sledi seznam 10 stvari, ki so zaznamovale včerajšnji dan:

1. Prvič sem po dolgem času vstala ob 6.20. Vsak dan namreč vstanem natanko ob 6.33.
2. Zamudila vlak (GUŽVA!!!!!) in šla na kavo. Na faks prišla ravno prav. Ostalih kokoši itak ni bilo do 13h (GUŽVA????).
3. Pri najbolj dolgočasnem predavanju naredila analizo profesoričinega govora. V povprečju je v eni minuti 8X (!!!!!!!!!) rekla:"... A NE ...".
4. Doživela šok. Medtem je namreč moja ljuba prijateljica B. pridno prepisovala rešitve križanke od kolegice, ki je sedela vrsto pred nama. ;)
5. Popoldne šla na dve nenapovedani "kavi". Luštno. ;)
6. Se po res dolgem času in številnih dogovarjanjih z R. zmenila za kavo. Obljubim, da tokrat ne bom odpovedala.
7. Zvečer se mi ni dalo nič. Ne sedeti za računalnikom, ne pred televizijo, ne brati ... NIČ!
8. Spat sem šla vseeno nekaj čez polnoč. Nimam pojma kaj sem počela tolk časa.
9. Aja, zvedela, da je dobil moj bivši dober prijatelj sinčka Tima. ;) Čestitamo. No, čestitam. ;)
10. Ker sem v knjižnici, napisanega ne bom zbrisala, čeprav je bedno in očitno ne znam pisat seznamov. ;)

Bistvo seznamov je torej v tem, da jih zapolnimo. Ni nujno, da s koristnimi informacijami. Vsaj v mojem primeru je tako. Al mam pa bedno življenje, kar najbrž tudi ni daleč od resnice. ;;))

Sranje, pozna sem ...

Dodatek: Besedo seznam sem uporabila natanko 7x. Prepogosto. Naslednjič se lotim pa-jev in i-jev, ki so pri meni zelo priljubljeni. ;)

4 komentarji:

Bimmer Girl 11. oktober 2007 ob 16:25  

Saj veš, kaj pravijo: vaja dela mojstra in mojster dela vajo. Še malo vadi, pa boš s seznami na ravni Bonny :)

Drugače pa mene na tem seznamu nič ne moti. Sem se kar dobro nasmejala.

Sploh pri drugem (eni pač radi zjutraj spimo! in ker vem, da res nobene ni blo!) in tretjem - oh, annoying glas ima ... pa še tisti njen kvazismeh "hae" (a veš, kaj mislim?).

Razočarala me je Bonny - kako lahko prepisuješ rešitve?! :))

Bonny 11. oktober 2007 ob 23:37  

Ooooo, še ena tuki, ki ima usta do ušes! Full hudo.

Kot obrazložitev naj povem, da so križanke v Žurnalu težke (in je tudi una pred mano ni rešila do konca). A se samo meni zdi, da so predavanja letos taaakooo dolgočasna?

Bimmer Girl 12. oktober 2007 ob 10:04  

Ne res so, razen Mladinske, seveda ;)

C. 12. oktober 2007 ob 13:04  

svašta, na tej tako opevani mladinski me ziher ne bo ... če je vam tako blazno všeč, potem meni ziher ni :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP