torek, 2. oktober 2007

Kravica Katka

Poznate kravico Katko? Simpatična kravica, prijazna, vedno pomaga drugim. Govorim seveda o liku iz risanke.

Danes sem se zbudila precej pozno. Po dolgem času sem namreč brez skrbi in lahko malo zabušavam. Sicer imam precej dela, ampak bo že počakalo. Zdaj nujno potrebujem par dni počitka. ;) Opravila sem vsa jutranja opravila; obesila perilo, šla s psom na sprehod, pospravila posodo, si skuhala kavo, prižgala računalnik in preverila pošto, novice itd. In končno prižgem tv. Nadaljevanke, prenos iz parlamenta, neke družinske oddaje in !!!! RISANKA!!! Pa to ne katerakoli risanka, ampak the RISANKA – kravica Katka, seveda. Z navdušenjem sem pogledala, kako se moj priljubljen lik trudi pomagati štorklji, da bi prišla v svoje gnezdo. Številne barve, malo popačeni liki, v bistvu precej nerealni, saj so velikosti živali in barve precej drugačne kot v resnici. Ampak zelo simpatično. Priporočam.

Potem sem šla prebrat, kaj sem že pisala na blog. Katastrofa! Vejice, pravopis!!! Določena profesorica bi rekla, da niti v osnovni šoli ne bi smela učit, najbrž bi moja prisotnost škodovala že otrokom v vrtcu. Pa kaj! Ne bom ničesar popravila. Naj ostane kot je. In napake bom delala še naprej. Zato, ker nikoli ne preberem tistega, kar sem napisala in zato, ker mi gre na živce, če moram biti pozorna na pravopis.

Še dobro, da je vmes prišel pismonoša (naš poštar je super, verjetno je edini, ki me včasih spravi iz hiše v pižami, ker besno trobi in se vsa zmešana, še napol zaspana potem zunaj opravičujem in ga prepričujem, da sploh nisem spala in me zagotovo ni zbudil … pa sploh ni očitno, da temu ni tako … ).

V glavnem, danes je torek, priloga dnevnemu časopisu Ona napoveduje super horoskop.

DVOJČKA
Dinamičen teden bo prinesel zanimivosti, novosti, izzive. Vse bo pozitivno, čeprav mogoče ne bo videti tako. Energija bo spodbujala rast, premikanje, usklajevanje in poudarjala lepoto v vsem, česar se boste dotaknili. Prebujanju bo sledil tudi čustveni svet. V sebi bo nosil vse prvine, s katerimi se najraje izražate. Na vse boste gledali skozi rožnata očala.


Dragi moji, VZAMEM!!!! Vse napisano, z rožnatimi očali vred, pa čeprav sem skeptična, kadar gre beseda o horoskopu.

6 komentarji:

C. 2. oktober 2007 ob 11:38  

Uh, js tud, js tud!! Ko bi bil vsak dan tak horoskop ... al pa vsaj vsak drugi dan :) Sicer pa tako super ljudem itak ne more pisat kaj drugega kot super napoved ;))

p.s. Kje je ta risanka? Prvič slišim :/

Katja 2. oktober 2007 ob 11:48  

Ta horoskop velja za cel teden!!! Juhuhu, Carmen, obetajo se nama lepi časi! ;)

Ne poznaš Katke? Še dobro, da sem tukaj in skrbim, da ostajate razgledane tudi na tako pomembnem področju (risanke)!

Bonny 2. oktober 2007 ob 11:50  

Sem ravno včeraj slišala vse đingle otroških pesmic - bila sem pri A. (ima že tako skrčkan trebušček:)!), S., K. in T. Zdej ne poznam samo kravice, ampak še Traktoja Toma in pa neko Pujso (in pesmica je šele zabavna, oink, oink).

Glede vstajanja pa ... pokonci sem cele pol ure ... bad, bad me.

C. 2. oktober 2007 ob 11:56  

Ne, ne poznam Katke in tega se zelo sramujem ... Sicer pa tud B. ne ve, da je C. Ronaldo mamina simulatorska maza, tako da nič še ni izgubljeno :)

Zdej morm pa it ... sobo pospravit, potem pa kovček spakirat :)

Katja 2. oktober 2007 ob 12:05  

Vau, in kako je A. in njena družinica? Že vejo, kakšnega spola bo novi član?
Govoriš o pujsi Pepi? Jao, meni se že pozna, da sem občasno varuška! Moram nujno poiskat še kakšno službo!

Bonny 2. oktober 2007 ob 20:34  

@ C.: Ha, ha, ha, ... ne maram maminih maz, ampak lahko pa naredim izjemo:).

@ K.: Uuuu, ja, pujsa Pepa, točno! Pri A. je bilo pa tako luštno, da grem jutri spet na obisk. Po moje sta otroka narejena iz cukra, ker sta ... joj, samo za pojest!

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP