ponedeljek, 1. oktober 2007

Ženske IN nogomet

Prvič se mi je zgodilo, da sem se lotila česa takega (v zadnjem času očitno to večkrat delam). Na pobudo DMD-ja smo se punce namreč odločile, da se udeležimo nogometne tekme. Nekje sredi tedna se mi ideja še ni zdela tako slaba. V soboto sem se že spraševala zakaj sem obljubila, da grem … v nedeljo pa mi je bilo že presneto žal. Ker sem obljubila in predvsem, ker sem prepričala kar nekaj punc, da se mi pri tem podvigu pridružijo, si nisem upala v zadnjem trenutku reči ne (pa čeprav ni veliko manjkalo). No, pa smo šle in ni mi žal. Tekma niti ni bila tako slaba. Ekipa proti kateri smo igrale je sicer bila precej agresivna, večkrat sem bila presenečena nad njihovim besednim zakladom. Nikoli si nisem mislila, da mi lahko popolna tujka zaradi ene žoge reče kaj takega, kar jaz rečem svoji sestri le kadar se RES skregava (pa še takrat ne mislim resno). Vsekakor zanimiva izkušnja.

Včasih ločujemo ženske in moške poklice, opravila in seveda tudi športne aktivnosti. Nogomet je moška disciplina, tako kot je kuhanje ženska. Pa je res?

Zagotovo imajo ženske več prakse za štedilnikom. Moški so z žogo veliko bolj spretni kot ženske. Lahko bi naštela še veliko prednosti in pomanjkljivosti.

Zaključek z moje strani je naslednji: dobrodošle so spremembe!!! Moški za štedilnikom in ženske na igrišču z žogo. Brez nepotrebnih pripomb tako z ene kot z druge strani. Seveda vse do določene meje. Primerjava je mogoče res malo smešna, ampak zelo nazorna, če pomislim na številne »moške« komentarje na nogometni tekmi. Pa pojdite vi v kuhinjo in skuhajte kosilo, če ga znate!

Seveda pa vedno obstajajo izjeme. Na obeh straneh.

In tukaj je slika! Hvala RR!

10 komentarji:

Bimmer Girl 1. oktober 2007 ob 22:10  

o kokoška, welcome ;) Sem vedela, da te bomo zasvojile, hehe!

Se strinjam s tabo!

Naj moški kuhajo (jaz znam kuhat, op. p.!!!)! In vem, da bi se Bonny grooooznoooo strinjala z mano glede kuhanja ;)

Ženske na igrišče z žogo JA, sam NE nogometa :)

C. 1. oktober 2007 ob 22:12  

A. in kaj je narobe z nogometom? Men se pa zdi, da smo ženske in nogomet kombinacija o kateri sanja dooooosti moških :))) Meni je vsekakor všeč ... z vsemi svojimi nogometnimi božanstvi vred ;))

Bimmer Girl 1. oktober 2007 ob 22:19  

Mislim, da je najboljša kombinacija, o kateri sanjajo moški, ženska in ženska. Do zdaj ni še nihče ovrgel te teorije, hehe :)

Katja 2. oktober 2007 ob 08:32  

Jap, zasvojena sem, ni kaj!!! ;;))) Mislim, da je nogomet mogoče mal pregrob šport za ženske. Tud igralci nogometa so tako ... Bonny že ve o čem govorim, noge v (oklepaj) in to ... ;)

Predlagam novo športno disciplino: sediš in gledaš, kako ti moški kuha in pospravlja po stanovanju. Ubijalska kombinacija!

Bonny 2. oktober 2007 ob 11:38  

OMG, OMG, sem se narežala ... te noge v oklepaj, "A VEŠ" ...

In če pristavim piskerček: ena izmed vrlin mojega princa bi mogla biti kuhanje, drugače se bojim, da bova živela na čokolinu ...

Nogomet pa ... o njem nimam pojma, ne vem, kaj je ofsajt, koliko časa se podijo za žogo ... nič ... ampak cukre pa poznam - normalna pa sem, ja:)!

C. 2. oktober 2007 ob 11:42  

kdaj imamo prvo uro inštrukcij o nogometu? :)

Katja 2. oktober 2007 ob 11:44  

Najprej mormo dobit idealnega inštruktorja. Carmen, ti se spoznaš in maš veze!!!

Bonny 2. oktober 2007 ob 11:46  

Mislim, da bom takrat zbolela, meni je grozno žal:) ...

C. 2. oktober 2007 ob 11:49  

Khm, res poznam Zahota, ki bi bil čisto presrečen, da bi nam podal kratke inštrukcije, ampak se bojim da je še jezen name, ker sm ga zadnjič pustila čakat dve celi uri in iz kave ni bilo nič ... :)

@B. bolezen ni opravičilo :)

Bonny 2. oktober 2007 ob 20:31  

Apčiiiih! Joj, zgleda, da res ne bo šlo:).

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP