torek, 16. oktober 2007

Nora misel

Danes sem bila na kosilu s Katarino in Barbaro. Katarina je ena izmed oseb, ki so v kategoriji mojih najljubših. Barbara je njena sestra. Obe sta super. Sploh, ker hvalita moj blog. ;) In sta razlog, da sem zadnje čase pogosto na pravni fakulteti. Tam je lepo. Pravnikov pa ne gledam. Pravilo številka 7.

Katarina me je danes presenetila. Končno je ugotovila, kateri je moj najljubši komad. Moja najljubša pesmica. To je seveda Nora misel. V originalu jo poje Elda Viler. V moderni različici se ji pridruži tudi Ana Dežman (njena hčerka).

Ko sem prvič slišala to pesem (že par let nazaj), sem se takoj zaljubila vanjo. Ljubezen še vedno traja. Takrat mi jo je moral brat TAKOJ posneti na zgoščenko. Mislim, da 15x (na isti cd). In sem jo poslušala. Vedno znova.

Ne priporočam, da vam jo predvajajo/zapojejo na poroki. Tudi jaz ne bi želela, da mi jo. Zaradi besedila. Pa čeprav je moja najljubša.

To ve tudi Petra. Mislim, da je tudi na njenem seznamu precej visoko. Ni kaj. Ko jo enkrat slišiš, je ne moreš pozabiti. Ti zleze pod kožo. Nora misel.

http://www.youtube.com/watch?v=SyC6nFXG8C8


9 komentarji:

petrca 16. oktober 2007 ob 19:08  

katja, se spomniš tiste dileme...ali se lik v komadu ljubi z ZAPRTIMI ali ODPRTIMI očmi? ;)

Katja 16. oktober 2007 ob 19:11  

Če je dan, pol z zaprtimi, ponoči seveda z odprtimi. ;)

Bonny 16. oktober 2007 ob 20:13  

Moj CD je imel milijonkrat posneto Julijo od Mežka. Enkrat v najstniških letih ... kje je že to:) ...

Katja 16. oktober 2007 ob 22:17  

Opa, Julija je tud luštna. Samo Mežek mi nekak ne sede. ;)

Bimmer Girl 17. oktober 2007 ob 00:44  

Lol babe, mislim da potrebujete lekcijo "video iz youtuba direkt na blog". Imam prav? Bonny in Carmen sta mi ravno danes jokali :)

Katja 17. oktober 2007 ob 15:35  

Ja itak. Komaj sem ta link prilepla. ;) Očitno nisem ravno računalniški genij. ;)

Bimmer Girl 17. oktober 2007 ob 17:28  

Jaz tudi nisem, daleč od tega, ma mi je M. prvi dan povedal kako in kaj. Saj je tko enostavno :)

Bonny 17. oktober 2007 ob 20:50  

@ A.: Glede na to, da sem prvih deset minut v stanovanju le šepetala, ker je M. snemal z Z., sem dobila tako strahospoštovanje, da ga nisem upala (ali tebe) vprašat, kako se to počne ... pa drugič ... smo takrat ne bomo kuhali:) ...

Ana 17. oktober 2007 ob 21:28  

Jaaa, ko slisim ta komad (Nora misel, ne Julija :)) mi grejo kar kocine pokonci pa v zelodcu me stisne! Sicer je pa vecinoma pri vseh Eldinih tako. :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP