petek, 12. oktober 2007

Človek, ki ga imam rada (prvič)

Imam dovoljenje. Dovoljenje, da napišem kaj o njem. Ker on mojega bloga itak ne bere. Nima časa. Si ga ne vzame.
Poznava se že kar dolgo. Nekega dne me je vprašal, če imam rada vročo čokolado (???). In mi jo je prinesel. Potem je to postala navada. Pozimi sem dobila vročo čokolado, poleti limonado ali sladoled. Redno sva hodila na »čik pavze«, kosila, kave ... Vedno me je spravil v dobro voljo. Skoraj vedno.
Zame je super oseba. Eden redkih, ki mu lahko zaupam. Ker me pozna. Tako kot sem. Ker se ne jezi, kadar ga nekam pošljem in se jezim nanj (pa se to velikokrat zgodi). Počaka, da me mine. In potem nadaljujeva, kjer sva ostala. Sedaj se ne videvava več tako pogosto. Imava druge obveznosti. Vendar se dobiva - na kavi, seveda. Naročiva vedno isto. Jaz kavo (z mlekom), on belo kavo (s hladnim mlekom) in opazujeva ljudi. Si poveva, kaj je novega. In potem se zgražam nad njegovim načinom življenja. Ker je drugačen.
Vesela sem, da ga poznam in da je moj DoBeR prijatelj. Kaj več pa ne bom napisala, ker bo osladno. Nisem pri volji za take stvari. Mogoče kdaj drugič. Mogoče. ;)

Dodatek: Sledijo še prispevki o mojih prijateljicah. D. je prvi, ker je moj najljubši med "moškimi" prijatelji.

9 komentarji:

Ana 13. oktober 2007 ob 18:02  

Kako sem ze po prvih dveh stavkih vedla, o kom govoris? ;)

Ana

Katja 13. oktober 2007 ob 18:38  

Hmmm, najbrž zato, ker poznaš celo štorijo. ;;))
Ful sem vesela, ker si se oglasila. Komaj čakam, da prideš domov (sej vem, da si komaj šla). Čudno je, ker sem spet cele dneve v Ljubljani in se nič ne vidiva. ;)

petrca 13. oktober 2007 ob 21:30  

...ko bi fant le vedel, koliko ti pomeni ;) in da bi zadel na loteriji, če bi se mu odprle očke...

Katja 13. oktober 2007 ob 21:38  

Ja Petrca, glede tega je pa takole: on zelo dobro ve, kolk mi pomeni(in obratno). In oba sva zadela na loteriji, ker je tako kot je. Drugačne situacije si sploh ne predstavljam in je niti nočem.

Je pa očitno dobra tema, ker se oglašate tudi druge ... bom napisala še kaj podobnega. ;)

Bonny 14. oktober 2007 ob 14:06  

Wiii, tud jaz vem nekaj malega o D. Ampak nazadnje je bila njegova slika na piši-briši (ki je, btw, še zdaj nisem našla!!!) prekrita z eno drugo ... hi, hi ...

Katja 14. oktober 2007 ob 14:15  

Hehehe, očitno sem kar velika goflja, da vsi se veste. ;)

A., da se mi ob 19h narišeš na rekreaciji (z dvema plastenkama vode in armafleksom/ležalko ...)!!!!!

Bonny 14. oktober 2007 ob 16:33  

Ammmm, nekaj me je začelo stiskat v grlu ... hi, hi, ... ne, ne, ajm koming tu streč majself.

Bonny 14. oktober 2007 ob 20:46  

Ena, dba, step touch, step touch, ... fiiiino je blo! Jipi jeee! Kako je že trenerki ime?

Katja 14. oktober 2007 ob 20:51  

Katja - tako kot meni, logiš. ;) Me veseli, da ti je všeč ... men je tud!!!

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP