ponedeljek, 29. oktober 2007

Iti ali ne iti (na Dunaj)???

Kraj: Semafor (lokal)
Čas: 20. 23
Prisotne: Ditka, Polona, Tadeja in Jaz

Punce sedimo in klepetamo. Tadeja seveda zamuja. Več kot pol ure. Ko končno pride ...

Tadeja: "Hej, kako ste? Kaj se pogovarjate? Nisem z avtom. Kakšen je plan? Js nimam še nič spakiran. Jutr mam ob 13.50 letalo v Mariboru. Ker debil si kupi letalsko karto za Mb? Vseen, če bi šla z Brnika, to še za benz ni ..."
Ostale: "V redu. Nič zamudila. Kino še ne vemo. Wtf? V Mariboru je letališče?"
Tadeja: "Kaj je novega? Jaz, najprej ti, ki prva greš."
Jaz: "Nič posebnega ... blablabla ..."
Tadeja: "Bla bla bla bla ... bla bla bla bla ... bla bla bla ... Baje gre strela lahko skozi letalo in potem nastane taka krogla ... je to možno ... kako nastane strela ... bla bla bla ..."
Ditka: "To smo pa mi delali v Hiši eksperimentov ... bla bla bla ... ioni hočejo pridt do zemlje ... bla bla ... to na letalu čist možno ... to se da zvedt na spletni strani nevemkakosereče ..."
Tadeja: "Bla bla bla bla ... kako se reče v angleščini ioni ... bla bla bla ..."
Ostale: "Najbrž isto kot pri nas. Kdo bi vedel?"

(Pika vztrajno molči in si misli ... kdo ve kaj ...)

Jaz: "Moram it ... avtobus ... cel dan v Ljubljani ... jutr zgodaj vstat ... kdaj se spet vidimo?"
Tadeja: "Za novo leto ... fak, ti še nisi bla pr men na Dunaju. Js sem že 5 let tam. No, v bistvu 4. Če odštejem, da sem bla vmes še drugje, pa počitnice ... recimo vsega skupaj dve leti in pol. V glavnem, morš pridt!!!"
Jaz: "Ammmm ..."
Tadeja: "Zdej je še Ana gor, itak da morš pridt."
Jaz: "Ditka tud še ni bla ... bo šla z mano ... ammm, ne vem ... no, sej en vikend bi pa res lahko ... Ditka?"
Ditka: "Ja, lahko."
Jaz: "Pa ne vem, zagotovo je več razlogov proti kot za."
...
In sem šla proti glavni postaji. Za las ujela avtobus in zdej se lotevam seznama razlogov za (in proti), da grem na Dunaj (ali pa tudi ne).

PROTI:
1.) Nimam časa (hmmm).
2.) Zelo sem navezana na svoj dom (khmmm).
3.) Težko spim v tuji postelji (to je pa res).
4.) Ne znam dobro nemško. Znam natanko tri stavke.
-> Ich bin Katja.
-> Ich habe nicht gelernt (najbolj pogost stavek, ki sem ga izrekla v gimnaziji).
-> Das ist nicht genug (najbolj pogost stavek, ki sem ga slišala od prof., preden je zapisala enico
v redovalnico).
5.) V resnici so moji izgovori bedni.

Torej, Ditka in ostale, kdaj gremo na Dunaj???

19 komentarji:

Bimmer Girl 30. oktober 2007 ob 15:48  

Stara, I love Wien!!! Grem lahko jaz namesto tebe??? :))

Pa tud, če ne znaš nemško, itak se lahk povsod v srbohrvaščini pogovarjaš :)

Ana 30. oktober 2007 ob 15:49  

Katja, popravek, Dika je bla na Dunaju ;) Smo sle Polona, Ditka in jest cisto prvo leto obiskat Tadejo v predbozicnem casu. Tko da... ;)

C. 30. oktober 2007 ob 19:10  

Prinesi mi kakšne čokoladke (pa ne mozartove kugle!!), da se bom spravila v dobro voljo :-)

Bonny 30. oktober 2007 ob 22:28  

@ A.: Žal, draga moja, če bi se danes udeležila katerega od predavanj, bi videla, kako sem se zagrebla za prosto mesto v avtomobilu, ki se bo (enkrat) peljal na Dunaj. Žal:).

Katja 30. oktober 2007 ob 23:22  

@Andreja: Tud srbohrvaščine ne znam! Po zadnjih podatkih se (baje po novem)izobražujem v poljščini, slovaščini in češčini. Mi to kaj pomaga? ;)

@Ana:Ditka je že pozabla, da je bila na Dunaju, tako da je zraven! ;)

@C.:Dobiš, dobiš ... če drugega ne, bo Kinder ok, ne?

@B.:Joj, vrsta je že dolga. Ljudje se počasi zbirajo pred našo hišo. Nekateri so celo postavili šotore. Obeta se kaos. Ampak ti imaš prednost, ker mi posojaš zapiske. ;) Sem rekla, da se ti splača! ;)

Bonny 31. oktober 2007 ob 10:39  

Hahahahaha!

Bimmer Girl 31. oktober 2007 ob 10:57  

Aja ... MS ... Ah, zaročen je, punce, zaročen ... Gremo raje same tja pa ... pač no ... ga "slučajno" večkrat srečamo. Lol :)

Katja 31. oktober 2007 ob 13:59  

Pa kaj, če je zaročen. Dokler ni poročen in nima treh otrok, je dosegljiv!

Bo pa treba pohitet, zdej je res odlična priložnost, da se narišemo tam. ;)

Unknown 31. oktober 2007 ob 17:43  

Nism pozabla, da sm bla na Dunaju :) Enkrat smo ble z Ano in Piko in drugič z Zalo in Meto - obakrat pr Tadeji.

Ampak to, da sm zravn pa drži - bomo odkrile še kej novga!

Unknown 31. oktober 2007 ob 19:22  

Ja, če maš možnost pejt na Dunaj! Če maš priloko nekam it, morš to izkoristit! Čas si morš vzet, pa ga najdt! Človeku ni nikol žal, če nekam gre pol...

Bonny 31. oktober 2007 ob 19:50  

Zdej me pa tok ma, da bi že kr šle:)!

Katja 31. oktober 2007 ob 20:17  

Js bom pa počasi naročila avtobus ... ;)

Ne resno, tokrat bomo pa zagotovo šle!

Bonny 31. oktober 2007 ob 20:57  

Mhm, pa še vodiča za razlago znamenitosti bi prosila. Al pa nej to Tadeja zrihta, neki pa more narest:). Joke.

Katja 31. oktober 2007 ob 21:08  

Hmm, MS bi bil idealen vodič. ;)

Bonny 31. oktober 2007 ob 21:13  

Tebi. Jaz sem za A. B.:)

Bimmer Girl 2. november 2007 ob 17:16  

@K: Ej veš kaj, ko je nekaj nedosegljivo, te sam še bolj mika ;)

Tadeja 7. november 2007 ob 22:03  

replay je malo zakasnel. Ampak:
1) hvala za imitacijo z bla bla bla. mislim, da imajo zdej vsi, ki to berejo, res ta pravo predstavo o tej tadeji
2) na Dunaj je treba NUJNO prit!
3) tvoji razlogi proti so banalni. prvič in drugič sploh ne bom komentirala; tretjič - turbo maximus je pa ja ena fajn zadeva, no!!!; četrtič - sej bomo druge govorile zate, ne skrb. pa se gabrijelove ne bo NIKJER v blizini, tako da, verjemi mi, vse gre lazje z jezika, ce je ni!!!; petič - u got that right!!!!

Tale post me je res spravil v smeh. Kot nekakšen fast forward. ;)

lp.
z Dunaja, seveda!!!

Katja 7. november 2007 ob 22:57  

Nisem hotla bit žaljiva z vsemi temi bla bla. Tako je situacija lažje predstavljiva. ;)
Sicer pa itak vsi vemo, da si faca! Z vsem govorjenjem vred! ;)

In superfinokrasno, ker si se končno oglasila! ;;))) Zdej se moram res odpravit proti Dunaju!

Tadeja 8. november 2007 ob 10:14  

no, sej, to je vse kar sm hotla slisat!!!:)
hvala katja:)

man sieht sich in wien!

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP