torek, 30. oktober 2007

Živek Oskar

Oskar je moj skrivni prijatelj. Včasih je bil Oskar žival - kojn. Kojni so že izumrli. Oskar je prišel v moje življenje, ker sem rabila pravega prijatelja. In evo ga, pride v vsej svoji drugačnosti.
Oskarjeva zgodba je zanimiva. Že od nekdaj živi na našem planetu. Opazuje naš način življenja - kako živimo in kaj delamo. Enkrat je naš planet poskušal rešiti. Ker je bil dober in ker je želel dobro. Pa ga ljudje nismo sprejeli. Nismo sprejeli njegovih idej, ki bi pomagale k boljši kvaliteti življenja. V bistvu je šlo za eno samo idejo. Ljudje bi si morali prisluhniti. In morda kdaj upoštevati tudi drugo mnenje, ne le vztrajati pri svojem. Oskar je bil razočaran. Ljudje nismo kot bi si on želel. Nismo prisluhnili, ampak smo šli po svoji poti naprej. Ko je tako prehodil skoraj ves svet in nikjer ni uspel s svojimi idejami, se je zatekel v tišino. Odločil se je, da bo tudi on kot človek. Z vsemi lastnostmi, ki označujejo človeka. Ker kot kojn ni mogel več živeti. Preveč ga je bolelo. Tako je kojn Oskar postal živ(al)(člov)ek ali živek. Večino časa sedaj preživi v knjižnicah in bere pravljice.
Le zvečer se prikrade v moje misli in me posluša, če analiziram stvari, ki so se mi zgodile. Včasih me pokara, včasih me pohvali, večkrat tudi kaj svetuje. Oskar je faca. Brez njega zvečer ne morem zaspati. ;)

Dodatek: Ni potrebe po analizi moje osebnosti. Želim, da bistvo mojega Oskarja najdete drugje. ;)

0 komentarji:

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP