petek, 5. oktober 2007

Petek IN Konec IN Rekreacija

Ne morem verjet! Danes je že petek! Logično, da je teden hitro naokoli, če še ni predavanj. V bistvu se že veselim vsakodnevnih obveznosti, ki jih enostavno ne bom mogla prestavit (tako kot to delam sedaj). ;)
Drug teden gremo spet z mojimi kokoškami (s tapridnimi super puncami!) v akcijo. Z A. bova spet analizirali prvo vrsto (da ni dolgčas), ki se bo itak zgražala nad najinimi izjavami (kot vedno), vsi bomo oh in sploh prijazni med sabo, čeprav v resnici večina ne misli tako … jap, pogrešam ves ta cirkus.

Pospravila sem sobo (skoraj), naredila sem si urnik, jutri si grem kupit zvezke (tiste Lumpi, ki jih imam najraje, ker gredo v torbo, čeprav v njej ni prostora za zvezek v velikosti A4 formata).
Letos bom bolj pridna! Knjige bom brala sproti in učiti se bom začela dovolj zgodaj. A. se pridružuje mojim obljubam (čeprav tega (še) ne ve). ;)


V nedeljo se začne naša rekreacija. V telovadnici oš Dob bo vsako nedeljo zvečer (od 19.00-20.00) potekala vodena vadba. Za dekleta, seveda! Že nekaj časa se ukvarjam s tem. Poskušam navdušiti punce. In upam, da bo uspelo. Da jim bo všeč. In da bodo še hodile. Da vseh tistih več tisoč besed ni bilo zaman. ;) In da potem ne bom več sitna.

Za lepši vikend nekaj verzov Pavčkove pesmi Pastorala:

Tu so zeleni rožnati časi,

tu je jasni, visoki dan.

Bele ovce najlepših misli

pesem na travnati jasi

bujno razcvetelih sanj.

10 komentarji:

C. 5. oktober 2007 ob 21:47  

Emmm ... moja malenkost ima eno ZELO neumestno vprašanje ... me je kr malo sram ... Na predavanja za kateri letnik bomo pa v bistvu hodile? :)

Bonny 5. oktober 2007 ob 22:29  

Jaz sem se pa od tega posta full veliko o sebi naučila:).

Katja 6. oktober 2007 ob 05:04  

Hmm, tole je bilo mišljeno malo ironično. A. pozabila sem ti pripisat, da beri med vrsticami (prva vrsta, izjave, zgražanje ...). No, nisem hotla bit nesramna pa sem mal v celofan zavila vse skupaj.

Carmen sej veš kako to gre:prvi, drugi, TRETJi, četrti letnik. ;)

Bimmer Girl 6. oktober 2007 ob 13:21  

Itak, da za tretji! Kaj bom pa jaz delala brez vas v zadnji vrsti?! Se sama zgražala nad prvo?! :)

Bonny 6. oktober 2007 ob 23:11  

O, Katjuška, ne skrbi in ne zavijaj v celofan. Kar je res, je res. Zgražanja in zavijanja z očmi se že veselim:)!

C. 7. oktober 2007 ob 22:52  

nooooo, kako je bilo na "rekreaciji"? :))

p.s. a jutr že gremo na predavanja? :/

Bimmer Girl 8. oktober 2007 ob 21:39  

uf prva predavanja so mimo ... in punce, nič novega, ne? :)))

Katja 8. oktober 2007 ob 22:08  

Oooo, na rekreaciji je bilo SUPER! Bomo veselo nadaljevale ...

Na predavanjih pa ... hmmm ... ok. Sploh nekateri profesorji so fascinantni. Kaj naj rečem: bogatejša sem za en msn naslov in eno telefonsko številko. ;) Moram si zdej ustvarit novo skupino (profesorji). ;)

Bonny 8. oktober 2007 ob 22:58  

Ha, ha, jaz sem že C. na njenem blogu hotela narest slabo vest, ker je zamudila ključno predavanje. In nimamo nove le telefonske številke, imamo novo MOBITEL številko, oštja:)!

Bimmer Girl 9. oktober 2007 ob 23:22  

Lahk ga kdaj na čaj povabimo. Al pa zvečer, da nam kako pravljico pove, ko ne bomo mogle zaspat ;))

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP