petek, 2. november 2007

Nov mesec ... nova odločitev ...

Nov mesec je čas za nove odločitve. Moja je čisto preprosta. Odločila sem se, da hočem ta mesec čudež. Hočem, da se mi nekaj zgodi in bom rekla: "Čudež!".

Sicer težko definiram, kakšen čudež pričakujem. Ker močno dvimim, da sem se že s kakšnim srečala. Ampak verjamem, da je z vztrajnostjo in potrpežljivostjo vse mogoče. November je idealen mesec za take stvari. Verjetno še ne bo snežilo, zato čudež nima izgovora v zvezi s tovrstnimi nevščečnostmi. Ni še čas večjih nakupov, torej to tudi ni izgovor. Ni čas dopustov, trgatve, izpitno obdobje, ... Čas je idealen!!!

Do usodnega trenutka mirujem. Ne bom pisala na blog, ker sem se odločila, da bo naslednji veliki naslov ČUDEŽ!

Čakam, čakam, čakam ...

2 komentarji:

Rok Ravnikar 2. november 2007 ob 20:50  

no, en približek čudeža je lahko tudi to, da si dobila kar nekaj člankov za Žejana :)

Katja 2. november 2007 ob 22:11  

Jap, to je že blizu. Pravi čudež bi pa bil, če bi res do 10.11. dobila VSE, kar mi je obljubljeno. ;)

Se pustim presenetiti. :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP