sreda, 28. november 2007

Jutro

Rada imam jutra in rada imam večere. Tisto vmes je kr neki. ;)

Sicer imam težave z jutranjim vstajanjem. Težko vstanem kadarkoli, če je to ob 6h ali pa ob 9h. Ampak se največkrat prisilim, da vstanem zgodaj. Kot danes. Res pa ne maram hodit na jutranje vlake (in buse), kjer kar mrgoli najstnikov, ki mislijo, da je ves svet njihov. Vem, da sem bila včasih ista, zato se temu raje izognem.
Danes se nisem. In tako sem sedela ob paru. Fant in dekle. Recimo jima Ana in Matej (čeprav sta bila najbrž Nenad in Mirela). Stara tam nekje 15 ali 16 let. Jima je bilo nerodno, ker se imata rada. Se nista upala pogovarjati. Pisala sta si na mobitel in si ga izmenjavala. On je šel eno postajo prej z vlaka kot ona. Se postavil pod okno in ji mahal. Simpatično. ;)
Pridem na glavno postajo in grem proti mestu. Najprej na kavo v moj najljubšejši lokal. Sama. Tega me je navadila Petra. Tako lahko prelistam časopis in opazujem ljudi, ki hitijo mimo. Potrdim dve dogovorjeni "kavi" za popoldne. Ura je 8.oo in počasi se odpravim naprej. Srečam znanca, ki gre vedno ob isti uri po isti poti v službo. Modrujeva o življenju. Potem greva vsak v svojo smer.
Namesto na faks zavijem v knjižnico. Pišem. Se pogovarjam z Rokom. O resnih stvareh. Preveč resnih za tako zgodnjo uro. ;) Potem bom šla vseeno na predavanja.

Upam, da me čaka lep dan. ;)

Dodatek: SEJ SEM VEDELA, da bo danes lep dan. ;) Najprej izvem, da se C. seli v Lj. Jupiiiii ... Potem grem na kavo z A., na faks, s faksa (to je bilo izvedeno zelo hitro), po mestu z B.(sva šele danes opazili, kako lepo je vreme, kadar nisva na predavanju), na čaj z M., na bus, na kavo s K. in sedaj sem tukaj. Vmes izvem, da se je KONČNO rodil naš prvi gasilček ŽIGA. Tolk dolg sem že vedela, da bo fant in da bo Žiga, da me je že vse bolel, ker nisem smela nikomur povedat (no, sej B. in D. sem povedala, ampak onadva ne poznata in to ne šteje). V glavnem, mi veri hepiiiiii. ;;)))
In ja, sej grem domov, no ... ;)

8 komentarji:

C. 28. november 2007 ob 09:34  

Js pa danes skačem iz sestanka na sestanek! :ggrrrrrr, še malo pa bom koga ugriznila! Pa je ura komaj pol deset!! :o
Jutri pridem v lj, ker moram prevzet ključe svojega novega stanovanja/sobe ...karkoli pač že bo :)

Bonny 28. november 2007 ob 11:32  

Ha, ha, ha, sem se mogla nasmejat ob izbiri imen! Se pa čist strinjam s tabo, tole nikamor ne pelje. Jaz se komi sedaj počasi odpravljam na fax:S.

@ C.: A še nič ne veš, kje boš? Mene bi kr mal skrbel:) ...

Bimmer Girl 28. november 2007 ob 15:47  

In K. in B. sta spet odpujsali iz dvojke. Že drugič :)) Čeprav sva s K. hiteli s kave, da ne bova zamudili predavanja :)

Katja 28. november 2007 ob 17:06  

Sva imeli NUJNE opravke! ;) Se je res mudilo.

Bimmer Girl 28. november 2007 ob 19:17  

Verjamem ;) Kar na drug konec predavalnice si skočila, si nisi niti upala it za mano, ker si vedela, da te ne bom pustila ;)))

Čestitke za fantka :)

Unknown 28. november 2007 ob 21:47  

no pa mam nov zaznamek!!!

Bonny 28. november 2007 ob 23:31  

Ups:).
Dan je bil pa res lep.
Dobrodošel Žiga!

Katja 29. november 2007 ob 14:45  

Jap, mamica in otročiček sta ok. Sem zvečer govorila z njo, je že prišla k sebi. ;;))

Majči ... pozdravljena! ;)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP