četrtek, 15. november 2007

Pesniška zbirka (!!!)

Z B. sva danes nekaj minut po končanem (sicer strašno zanimivem) predavanju o Cankarjevi Šentflorjanški dolini začutili najino poslanstvo. Najin talent za pisanje poezije je končno prišel na plan.

Od takrat naprej se vse odvija z nadzvočno hitrostjo. Torej, v kratkem bo izšla prva pesniška zbirka z naslovom Muca(aaaa).
Naslovna pesem je danes prvič javno objavljena, in sicer:

Moja muca je, (a)
ker je. (a)

Moja muca je lepa, (b)
ker šepa. (b)
Moja muca je lepaaaa, (b-1)
ker šepaaaa. (b-1)

Pesem je zagotovo ena največjih stvaritev vseh časov.
Sestavljena je iz dveh kitic. Prva kitica je sestavljena iz dveh verzov, druga iz štirih. Gre za moderno pesem (celotna oblika) z nekaterimi tradicionalnimi elementi (kitice s štirimi verzi poznajo številni pesniki). Rima je izredna (označena v modri barvi). Sicer še nikoli rabljena in zato toliko bolj pomembna. Ime bo seveda dobila po naju (odvetniki se še prepirajo o tem).
Pesem je:

  • ljubezenska (osebni zaimek moja plus pridevnik lepa sta tipična elementa ljubezenske pesmi, kaže se tudi ljubezen do narave),
  • domovinska (muca -> domovina, ki z glagolom je kaže na obstoj ter trdnost naše države ter pridevnik lepa, ki poudarja lepoto naše domovine, predvsem številne gozdove, jezera, reke, prijazne ljudi ...),
  • (družbeno) kritična (glagol je lahko interpretirmo kot jesti, torej muca se prihranjuje, kar opozarja na trenutno stanje v državi, kjer cene stalno naraščajo, poudarek je predvsem na živilih, lahko razberemo tudi trenutno zmedeno stanje v vladi),
  • socialna (muca sicer šepa, vendar je vseeno lepa -> poziv k strpnosti, enakopravnosti, medsebojni ljubezni ter prijateljstvu),
  • zgodovinska (muce obstajajo že od nekdaj).

Zavedava se, da sva s svojimi pesmimi, ki so vsebinsko res zelo pomembne (predvsem za naše potomce, ki lahko razberejo trenutno vzdušje v državi), povzročili revolucijo.
  • Pesniške zbirke so že razprodane.
  • Z naslednjim šolskim letom bova v učnem načrtu za osnovne in srednje šole. Fakultete (zaenkrat FDV, Ekonomija, Pravna in Medicinska) bodo uvedle obvezni predmet Poezija B. in K., Filozofska fakulteta pa uvaja samostojno študijsko smer.
  • Prešernov trg že prenavljajo (najbrž ste opazili številne delavce, zaprt je skoraj celoten prostor). Namesto kipa Franceta Prešerna bo stala tam najina skulptura (na natečaj je prišlo 21.007 zanimivih predlogov, o točni obliki se odvetniki še prepirajo).
  • Zaenkrat sva navadnim smrtnikom na voljo od ponedeljka do petka v intelektualni beznici Podnevi & Zvečer (kjer odgovarjava na vprašanja in dajeva avtograme).
  • Za vse ostalo se pogovorite (in dogovorite) z najinimi ljudmi.

Res je! Ne more biti vsak navaden človek pesnik!


9 komentarji:

Bonny 15. november 2007 ob 17:31  

LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL!!!
Boljše kot Cankar! Svetovno!

Bimmer Girl 15. november 2007 ob 18:47  

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG!!!!!!!

Loooool, smeha :)

Sedi, 5! Ups, 10 ;)

C. 15. november 2007 ob 18:49  

DIO MIO!!!!! Že drugič danes sm ostala brez besed!! Ne mi tega delat!!!

petrca 15. november 2007 ob 20:40  

z malo umazanimi mislimi je poezija lahko tudi erotična...je pa dobra, dopušča ogromno interpretacij,čestitke

Katja 15. november 2007 ob 21:58  

Uuuuu, kere reakcije! Sem kar mal važna. ;)


@P.: Pokvarjenka! Sem prov čakala, kdo bo videl muco v tej "luči" ...

Bonny 15. november 2007 ob 23:01  

"Muco" sem tut jaz vidla na preverzen način, ko sem sredi predavalnice kovala: "Moja muca lepa je ..." WTF! Če to rečeš na glas v razredu slovenistk, res ni najbolj fajn.

Bonny 15. november 2007 ob 23:02  

Še dobr da znam biti le pReverzna in ne peRvezna. Sem vedela, da to ni v moji krvi:) ...

Katja 16. november 2007 ob 08:58  

Mi, slovenistke, nismo pokvarjene. O ne, ne, ne, ne ... Mi samo vidimo tudi druge možne interpretacije. Poklicna deformacija. Mislim, da si imela to v mislih, ne? B.?

Ana 16. november 2007 ob 21:09  

O, Katja, hudooo :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP