petek, 9. november 2007

O pisanju ... na blog


Nikoli nisem pretirano ustvarjala - pisala.
Dnevnik: Kakšen dan ali dva, potem sem pozabila nanj.
Knjiga: S Petro sva enkrat pisali knjigo o Barbari (še v oš). To je bilo zanimivo. Zapisovali sva vse, kar je počela, kako je bila oblečena (tudi narisali), s kom se je pogovarjala ... Kmalu je ugotovila, da nekaj skrivava pred njo ... in je bilo vsega lepega konec.
Pesmi: Hmmm, nič omembe vrednega.
Članki: No, včasih sem kaj napisala za občinski časopis (oz. še napišem). Že drugo leto urejam lokalnega. Posledično napišem tudi kakšen članek. Predvsem pa seveda "težim" drugim. ;)

Potem pa nekega lepega dne pade odločitev, da bom začela pisati svoj blog. Sem začela ... in še pišem. Mislim, da lahko brez pretiravanja povem, da sem dosegla osebni rekord.
Nikoli ne razmišljam o čem bom pisala. Pišem, kar se mi pač v tistem trenutku dogaja (v življenju in v glavi). Seveda pa resno vzamem, ko mi nekdo reče: "To je tema za na blog!"
In v tem grmu tiči zajec. Edina stvar, ki me pri vsem tem moti. V bistvu nimam "svobode", ker moram ves čas paziti, da koga ne užalim. Da koga ne omenim, če tega ne želi. Da se komu ne zamerim. Da ne povem, kar si v resnici mislim.

Zdej sem spet v situaciji, ko bi napisala zanimivo zgodbo. Ne upam!
Je pa vse skupaj dobra vaja za življenje ... Pa ja!

7 komentarji:

Bimmer Girl 9. november 2007 ob 12:01  

Napiši fikcijsko zgodbo. Saj veš, kvazisodbe in psevdotrditve. In ti nihče nič ne bo mogu, ker, kar je fiktivno, ni resnično ;)

Katja 9. november 2007 ob 12:47  

Odlično. Zdej moram vmes napisat še kakšno drugo stvar! Potem pa s fikcijo na plan!
Sploh ne bo očitno. ;;))

Bimmer Girl 9. november 2007 ob 13:52  

Hehe :) Še vedno lahko vse zanikaš ;)

Katja 10. november 2007 ob 16:29  

Seveda. Sicer pa oseba o kateri bi pisala sploh ne ve, da pišem blog. ;;)))

Nima veze. Sej nisem hotla nikogar izpostavit, sam situacijo mi je bila zanimiva. Bom kdaj drugič ...

Unknown 12. november 2007 ob 21:52  

Ustvari še en blog s skrito identiteto. Tam boš lahko poleg vseh svojih čustvenih izlivov, še pisala o komurkoli, karkoli se ti bo zdel:)

Katja 13. november 2007 ob 11:27  

Mogoče res ne bi bilo neumno. Čeprav po drugi strani to potem sploh nima pomena. Itak je že vse v moji glavi. Če pišem pod skrito identiteto, nihče ne ve.
Sicer sem se pa odločila, da se ne bom več ozirala na druge. Ker se tud drugi name ne!
Izjeme pa že vedo, katere so.

Bonny 13. november 2007 ob 19:11  

Tako je. Kam pa boš napisala, če ne na blog ali povedala direkt v obraz? Ker edino to se mi zdi smisel bloga, drugače ne vem, zakaj bi ga imela.

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP