četrtek, 29. november 2007

Ljubezen (z veliko začetnico)

Že dolgo me zanima, kaj je to. Kdaj veš, da je to to? Kdaj imaš nekoga zares rad? Včeraj sem se (z nekom) lotila zadeve malo bolj resno. ;) Nekaj prijateljev sva povprašala, kaj mislijo o tem. In poskušala sestaviti definicijo.

Že zjutraj mi je R. povedal naslednje:
"Nekoga maš res rad, ko v vsakem trenutku pogrešaš njegovo odsotnost in ne mine dan, da nanj ne bi pomislil. Če se poklopijo še drugi dejavniki in kriteriji, je to to."

Objavljam še tri mnenja:

D: "Če imaš nekoga res res, postaviš njega na prvo mesto. Ali drugače, njegova sreča ti je bolj pomembna od lastne."

L: "Kar zgodi se. Čutiš. Nekaj je v tebi, kar te vleče k nekomu. Podzavestno. Čeprav je vmes kakšna ovira. Se ne moreš upret. Ne oziraš se na moteče dejavnike. Zdi se ti, da se dotikaš zvezd. Simpatična ti je vsaka poteza, pa čeprav čist banalna. Najbrž si sam niti nočeš priznat, da se nekaj dogaja, ampak samo uživaš. Ponavadi vsi drugi vidijo prej kot sam. Ful dober občutek! Ne morš falit!"

D: "Najprej se morš fejst znoret, potem pa pride pravi ..."

Do prave definicije nisem prišla. Ne vem, kako to zgleda. Ali pa mogoče čisto malo ... Verjamem pa, da vsak zadevo doživlja drugače. Kaj mislite vi?

Moja draga C., ti pa ne poslušaj mene (in mojih treh podosebkov), ampak poslušaj srce (in A., ona je pametnejša). ;) Čeprav ti noro kimam, vedi, da sem dvojček in se spopadam z istimi težavami kot ti.



19 komentarji:

Bimmer Girl 29. november 2007 ob 18:50  

"Nekoga maš res rad, ko v vsakem trenutku pogrešaš njegovo odsotnost in ne mine dan, da nanj ne bi pomislil. Če se poklopijo še drugi dejavniki in kriteriji, je to to." = OBSESIJA na nek način. Ne morš CEL ČAS nekoga pogrešat.

D: "Če imaš nekoga res res, postaviš njega na prvo mesto. Ali drugače, njegova sreča ti je bolj pomembna od lastne." = NIZKA SAMOZAVEST.

: "Kar zgodi se. Čutiš. Nekaj je v tebi, kar te vleče k nekomu. Podzavestno. Čeprav je vmes kakšna ovira. Se ne moreš upret. Ne oziraš se na moteče dejavnike. Zdi se ti, da se dotikaš zvezd. Simpatična ti je vsaka poteza, pa čeprav čist banalna. Najbrž si sam niti nočeš priznat, da se nekaj dogaja, ampak samo uživaš. Ponavadi vsi drugi vidijo prej kot sam. Ful dober občutek! Ne morš falit!" = ZALJUBLJENOST.

D: "Najprej se morš fejst znoret, potem pa pride pravi ..." = WTF? :) Don't agree with this.

Vsak ma svojo definicijo, očitno. Zame je to nekaj, kar ne morš opisat. Enostavno. To lahko samo čutiš.

:-D

Katja 29. november 2007 ob 19:01  

Hehehe, sem vedela, koga NE SMEM vprašat za mnenje. ;)

Je res. To čuti vsak posameznik drugače. Se ne da opisat z besedami. Enostavno pa ponavadi ni preveč. ;)

Bonny 29. november 2007 ob 20:14  

"Kar zgodi se" sem pa tut jaz takoj prepoznala kot zaljubljenost, še preden sem prebrala odgovor. Eh, kaj čem pisat ... strinjam se z A.

C. 29. november 2007 ob 21:06  

Ta L. varianta odgovora mi je najbolj blizu :)

Katja 29. november 2007 ob 21:08  

Eh, naj ma vsakdo svojo definicijo. Da je oseba le srečna in zadovoljna. ;)

Unknown 30. november 2007 ob 11:52  

Khm, khm... Jz sm Katji povedu več stvari, ne samo to:) Glede tega bi lahko napisal roman ali pa ji rekel nič pa bi vedela enako. Ampak, če je hotla neko definicijo...
Glede ljubezni oz. občutka, da imaš nekoga res rad... => Fora je v "glavi" Vse je ena sama fiksna ideja, ki si jo človek ustvari, ker ima naravno potrebo in hrepenenje, da se v vseh stvareh izpolni. Človek se v nekaj prepriča kar vzame za edino in sveto resnico... Posledica prepričanja so odločitve, ki so lahko potem takšne ali drugačne... Dokler v nekaj nisi prepričan si neodločen in pustiš času, da dela namesto tebe...
Sm že preveč povedu...:)
Tile e- mediji, tokrat se človk zapleza:)

Bonny 30. november 2007 ob 14:43  

Punce, R. lahko verjamete, on je kemik, bo že vedel, kaj je na stvari. Saj veste - ljubezen je kemija:).

Bimmer Girl 30. november 2007 ob 18:03  

Vse kemijske reakcije niso vedno super. Jaz bi zihr pol sveta zaminirala :)

Bonny 30. november 2007 ob 18:55  

Mi tu, mi tu! Ka-bum! Kemija mi ni nikoli šla.

C. 30. november 2007 ob 19:15  

Meni pa ... v teoriji :) Praksa je pa več kot očitno moja šibka točka, ker bo nekega lepega dne nekaj/nekoga razneslo :)

Bimmer Girl 30. november 2007 ob 19:24  

C., dokler so v igri čustva, naj ga/te kar raznese ;)

Katja 1. december 2007 ob 09:22  

En dan me ni doma in mi skoraj blog zminirate ... šic ... stran ... ;)

C. 1. december 2007 ob 11:01  

Kje pa si bla, a a a? :)

Katja 1. december 2007 ob 11:24  

Potepala sem se. In danes se bom spet!

Trenutno me še čaka velikooo pospravljanja. Bomo danes tole na hitro naredili ... ;)

Bonny 1. december 2007 ob 12:54  

Potepala kje? Ne nas pustit firbčne!

Katja 1. december 2007 ob 13:42  

Najprej je kazalo, da bom delala. Potem se je pa drugače obrnilo. Vse pa ni za v javnost. ;)

Bonny 1. december 2007 ob 14:07  

Zelo temeljita obnova, ni kaj:)!

Katja 1. december 2007 ob 14:23  

Hecam se. Nič posebnega ni bilo.
Danes grem pa res na lepše. :)

Unknown 2. december 2007 ob 07:56  

Zbudte se, pište, poročite!!! :)))

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP