sreda, 7. november 2007

En čisto navaden dan!

Pozno sem šla spat, ker sem se do pol enih pogovarjala z dvema osebkoma. Eden je šel na pivo (x5) sredi tedna in se mu je dogajal, drugi je imel pestre praznike in je bilo tud zanimivo. Zunaj je bila spet prava norišnica. Nekaj mačkov se je drlo (ne vem, al se spet "parijo" al kaj), potem naš pes, pa sosedov, pa dva od drugih sosedov, pa dva iz sosednje vasi, pa ... za popizdit!
Sem šla spat.
Vstala sem ... rajš ne povem kdaj. Obesila perilo, povedala psu, kar mu gre in našla v nabiralniku disketo (verjetno so gor članki). Iščem. Prvi računalnik - nimam kam dat diskete, drugi - isto, tretji - isto ... Šest računalnikov, nobene enote za disketo. Sem našla v kurilnici še enega, ki je priklopljen in IMA enoto za disketo, ampak se neki čudnega kaže na monitorju. Mislim, da ta računalnik povezuje vse ostale po hiši. Rajši ničesar ne pritiskam, ker hitro kaj pokvarim.
Pozanimam se. Tudi sosed nima enote za disketo.
Padla je pomembna odločitev glede jutrišnjega dne. Sedaj sem mirna.
Skuhat sem šla puding za kosilo. Ves čas sem stala zraven in je šlo valda mleko čez ... povem nekaj neprevečlepihslovenskihbesed ... pospravim ... in še vedno smrdi!
Pokličem staro mamo. Zadnjič je padla in smo šli k zdravniku. Poznam že vse stare mame od Trojan do Ljubljane, ker v čakalnicah je vedno 100 ljudi in vedno čakaš in čakaš in čakaš ... slišiš veliko "zanimivih" zgodb. Glavno je, da imajo vse najboljše vnuke! Nekaj jih je z mano delilo usodo na samem kraju. Mama si je zlomila rebra. Sedaj počiva in ji je dolgčas.

In sedaj sedim tukaj in pišem. Na tv-ju je Srečna linija (zakon!!). Pijem pravi čaj. Pomarača s cimetom. Zelo rada kupujem različne čaje. Pijem jih pa ne preveč rada.
Zdaj se grem počasi delat, da sem/bom koristna! Čaka me še nekaj neobdelanih člankov.

14 komentarji:

Bimmer Girl 7. november 2007 ob 15:15  

No vidiš, da se da, res je vsak dan čudež :)

Se vidimo ju3 ob 7h? Hihi ;)

Katja 7. november 2007 ob 15:47  

Točno! Vsak dan je lahko čudež. Narest si moraš tako, da je, ane? ;)

Jutri ob 7h. Težka bo ... ;)

Ana 7. november 2007 ob 16:32  

Tale caj s pomaranco in cimetom je edini crni caj, ki ga jaz ne maram. Ima ful premocam okus. Pa mam rada pomarance in cimet. :)

Se mal za slovenistke...
Vceraj je imel profesor "najlepsi na slovenistiki" med ekskurzom o manjsinskih jezikih (v primerjavi z vecinskimi) en takle izpad: "Saj veste, the bigger the better. ... No, ceprav potem eni spet pravijo, da je tehnika vazna." :) Ubogi punci iz Avstrije, ki ni navajena takihle izjav, se je skoraj zaletelo. :)

Bonny 7. november 2007 ob 16:43  

Ha, ha, ha, ha! Tale sladkorček o M. S. se mi zdi jako smešen! Imam pa občutek, da bodo ostale tri slovenistične dušice izpustil vzdihljaj ali dva.

Mene enostavno ni prepričal. Še vedno sem za A. B. On je car, samo toliko pa spet ne, da bi šla od Litije do Čateža.

Katja 7. november 2007 ob 16:52  

@Ana: Meni je pa dobre. Pila sem ga že 2x ta teden, kar je nekaj novega zame. Edini čaj, ki ga redno pijem, je metin!

Ah, ah, ah ... kdaj se vrne M.S? Hecam se. Mene je prepričal recimo na pol ... in valda delam diplomski seminar pri njem. ;)

Nad A.B. pa nisem preveč navdušena. Z nasmeškom na ustih se sicer spominjam sobotnih dopoldnevov, ko smo bili sami v učilnici in je po domače raztegnil noge po mizah ... ja, ja ... to so bili časi!

Resen kandidat za top 3 je seveda po novem tudi I.S. Amapk on skorajda ne šteje. ;)

Katja 7. november 2007 ob 16:53  

Ana, kdaj ima M.S. predavanja? Takrat namreč pridem k tebi na obisk. ;;)))

Ana 7. november 2007 ob 17:09  

Katja, ob ponedeljkih, torkih in sredah, jaz hodim ob torkih :)Pa ponavadi smo tri, tako da bo gotovo vesel tvoje druzbe ;)

Sicer pa pride v letnem semestru nazaj v Lj.

Katja 7. november 2007 ob 17:12  

A predava v slovenščini? Vem, vem, da se vrne ... me čaka še veliko dela do takrat. ;)

Ana 7. november 2007 ob 17:17  

Jap, v slovenscini :) Ti ne bo treba rect "Ich habe nicht gelernt." ;)

C. 7. november 2007 ob 17:29  

Pišuka babe! Učit!

Bonny 7. november 2007 ob 17:53  

Ja, jaz moram tudi nujno na predavanje, ko bom na Dunaju, da si me bo zapomnil ... bi bilo dobro, ko bom delala izpit pri njem:) ...

Nova barva - se mi bolj dopade.

Katja 7. november 2007 ob 17:59  

Sem hotla tako lepo roza. Pa ni! Ne gre mi tole z barvami. Tiste zelene pa tko ne znam spremenit.

Bonny 7. november 2007 ob 18:10  

Kere zelene? A ozadja? To moraš pa celo predlogo spremenit. Je čist lahko. Samo neki morš kliknt, samo ne vem kaj:).

Katja 7. november 2007 ob 18:13  

To bo pa moj naslednji večji projekt. ;)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP