torek, 13. november 2007

Zlobna, bolj zlobna, Katja

To mi je rekel moj lastni brat. Da sem na najvišji točki.
Zelo zlobna.
Najbolj zlobna.
Najzlobnejša sploh.
In to zato, ker sem ga vprašala, če je že zdrav (zaradi slabega počutja je danes ostal doma). Čisto nedolžno vprašanje. Ker me res zanima, če se že bolje počuti.

Očitno je res nekaj narobe z mano. Me že pošteno skrbi. Ker M. mi je danes rekel, da sem nesramna. Da ne znam komunicirat pa že itak vem!

Resno se sprašujem, če ni osebka na tem svetu, ki bi mi kdaj povedal, da imam mogoče tudi kakšno pozitivno lastnost. Očitno bo treba nekaj narediti. Porajajo se mi različne rešitve. Sklenila sem torej naslednje:
- Nehala se bom šaliti, ker potem ljudje ne ločijo več šale od resnice.
- Šla bom na šnelkurs branja misli. Ker nekateri mislijo, da jim berem misli in točno vem, kaj v tistem trenutku hočejo od mene.
- Ljudi bom prosila za usluge, če RES ne bom našla druge rešitve.
- Začela bom prebirati literaturo o duhovnosti t
er iskala svoj notranji jaz, da ugotovim, če je res zloben in nesramen.
- Vsak dan bom naredila vsaj 10 dobrih del (da se oddolžim za vse, kar sem naredila slabega).
- Poklicala bom vse ljudi (kar po abecedi v imeniku) in se jim opravičila, ker sem taka kot sem!

Trenutno sem otopela. Zdi se mi neumno. Če komu ne paše(m), naj me pusti pri miru! Ni me pa treba konstantno opozarjat na moje negativne lastnosti.
Kot sem danes že enkrat rekla: Počutim se kot majhen otrok, ki dela vse narobe!


Dodatek: Priznam, da je bila njegova izjava (še kar) izvirna. ;;)))

9 komentarji:

Unknown 13. november 2007 ob 12:48  

Oglaša se torej tvoj bratec.

Mi je sicer malce nelagodno, da moram bratsko/sestrske zadeve reševat na blogu.

Se mi zdi, da so blogi ušli že malce predaleč ... ... hmm ....

Pa bom vseeno odgovoril na tole objavo:

rekel sem: " zlobna, bolj zlobna, katja hehehe

Seveda to ni mišljeno tako zelo grobo, kot se morda zdi. Imate mogoče sestro/brata? No če imate, potem veste, da ste zagotovo že kdaj rekli kaj podobnega... zavedate se tudi, da ima ta vaš brat/sestra kup pozitivnih lastnosti in da se lahko zanesete nanj/jo(vsaj upam da v večini slovenskih družin to še drži).

Torej Katja je čisto fajn sestrca...


glede sklepov:
hmm.. zagotovo ti nebodo škodovali, morda ti svetujem, da se odpoveš tistemu v zvezi s klicanjem po imeniku - zdi se mi pretirano (glede na vložek - strošek, bo imelo premajhen učinek)

Katja 13. november 2007 ob 14:06  

Bratec!
Lepo da si se oglasil. ;)

Ostalo sva že predebatirala oziroma bova, ko pridem domov. ;)

C. 13. november 2007 ob 17:17  

O bratec, tebe pa še ne poznam, sm pa same dobre stvari slišala o tebi, haha :) Ja, Katka je čist fajn punca ... se strinjam :) Pa ne sam zato, ker je dvojček po horokopu, hihi ;)

petrca 13. november 2007 ob 17:50  

starka, ne seri...če se je pač tvojemu KUL bratu zazdel, da je ravnokar izrekel nekaj blazno kreativnega, to pač še ni razlog... ;)hehe,dej mir...do mene nisi zlobna, razumeš tudi to,d ame sredi obvoznice neznosno prime lulat in da moram pri pri priči it odtočit ;) hehe

Katja 13. november 2007 ob 17:57  

Pa sej nisem resno vzela, kar mi je rekel. Ga že poznam tolk dobro, da vem, da govori neumnosti. ;) Nobene zamere, nič!

Danes je pač dan, ko mi gre vsaka negativna reakcija na živce. In potem to delim s širnim svetom. ;)

@C.: Iiiiiii, hvala. Mojega brata ti pa NE predstavim, ker imam slabe izkušnje z B. ;)

@P.: Nimaš kej, če je nujno, je treba stvar rešit. Sej sploh ni blo gužve pred rondojem, nihče ni gledal, ne, ne ... ;;))

Bonny 13. november 2007 ob 19:14  

Ha, ha, ha! Ja, jaz hodim v Ž., potem ko gredo že vsi spat in potem čekiram čez okno. Pa pošto jim berem in kličem na domači telefon, pa kao delam ankete, kjer mora nujno odgovarja nekdo, ki igra nogomet in ni v 1. letniku faksa. Hi, hi, hi. Sam zdej bom počas začela A. brata nadlegovat:).

Bimmer Girl 13. november 2007 ob 19:57  

@K: Mam 2 brata pa si tolk glupih stvari rečemo ... Pa ne morš jih resno jemat. Sploh ne, ko imamo svoje dneve (takrat itak vsi vse narobe rečejo - tud, če so tiho).

Ima pa tvoj bratec smisel za stopnjevanje pridevnika - nekaj se je pa le naučil od zlobne sestrice ;))

@B: Nisi edina, ena se že nekaj časa vztrajno vrti okrog njega :) Da boš pa k nam domov klicala in delala ankete - to pa ne gre ;)

Bonny 13. november 2007 ob 21:12  

@ A.: Sej ti ne boš nič vedla, da jaz anketiram na vašem koncu. To bo samo najina skrivnost:).

Katja 13. november 2007 ob 22:53  

Sej tale B. niti ni tolk napačna. Škoda le, da je moj bratec že zaseden.
Ohhhh ... ;;))

Ja nič, bosta pa vidve v sorodu ...

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP