sreda, 14. november 2007

Same dobre stvari


Ne smem pisati samo o slabih stvareh. O ljudeh, ki me prizadanejo. O besedah, ki me prizadanejo. O stvareh, ki me motijo.
V resnici ni vse tako negativno. Sploh ne. Blog je očitno moja kanta za smeti, ki potrpežljivo prenaša vse moje izbruhe slabe volje. ;) In posledično vsi, ki ga berejo oziroma berete.

V resnici je ta teden prav prijeten. Sicer naporen, ker sem večino časa ne doma, ampak povsod drugje in hodim (pre)pozno spat. Vstajam pa itak (pre)zgodaj. ;;)))
Ampak je fino. Res.
Lepoooo jeee ... Zeloooo jeee lepoooo ... Zelooo seeee imammm lepoooo ... ;)

9 komentarji:

Bimmer Girl 14. november 2007 ob 22:08  

Sem vesela zate, da se imaš lepo. Še posebej, ko vse sp**** iz dvojke!!! Grrr :)

Katja 14. november 2007 ob 22:09  

Kdo to? Mene že ni blo zraven ... ;;))

C. 14. november 2007 ob 22:13  

Js se imam tud lepo :)

Katja 14. november 2007 ob 22:18  

Vem, vem ... zato te pa danes nisem več klicala ... hehehe ... ;)

C. 14. november 2007 ob 22:46  

Joj, pa bil lahk klicala ... brez problema ... ker mi je bilo rahlo dolgčas ... se je skor celo uro pa pol pogovarjal po telefonu!!

Bonny 14. november 2007 ob 22:49  

Phhh, pravnik! I know. Oni so brez čustev. To se ne spremeni, tudi če gre v Ameriko predavat ...

C. 15. november 2007 ob 18:42  

On ima preveč čustev, on se v prostem času ukvarja z malimi zverinami (otroci), on je moral po tamauga v vrtec!!!

Bonny 15. november 2007 ob 22:59  

OMG, pravnik z otrokom?! To dejansko obstaja?!?!

C. 16. november 2007 ob 08:43  

Na mojo žalost, ja! Čeprav, še vedno obstaja možnost, da je moral po kakšnega nečaka, soseda, mlajšega brata ... :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP