nedelja, 25. november 2007

The žurka

Namesto da bi sedaj lektorirala, pišem na blog. Saj bo počakalo. Vedno počaka. In bom spet šla pozno (ali pa zgodaj) spat.
Včeraj sem bila na žurki. Sem se imela res fino. Razen tega, da sem enkrat pošteno odletela (kater idiot poliva šampanjec po tleh?!?) ... Z A. sva se zeloooo zabavali. ;)
Sem slišala številna prepričanja, da bom napisala kaj "sočnega" o včerajšnji/današnji žurki. Ne sme manjkat slika (sem celo naredila nekaj ne preveč lepih).

No, da bomo vsi srečni: Luštno je bilo. Nimam nobenih pripomb. Komunikacija je bila ok, kajne M.?
Slika je pa na msn-ju. ;)

In še danes si pojem: Ne grem na kolena ...

TO JE VSE!!!!

3 komentarji:

Bonny 25. november 2007 ob 20:25  

The whole truth and nothing but the truth:)!

Unknown 25. november 2007 ob 21:44  

Prosm, dj kej sočnga napiš. Lepo prosm, k en majhn otrok prosm:)
gotov je kej tazga blo, al pa si kej tazga zvedla:)

Katja 26. november 2007 ob 07:52  

Ti kar prosi. U bistvu tud, če sem kej zvedla, sem že pozabla oziroma se ne spomnim ... ;;))
Hecam se, ja kej se je že dogajal, samo to niso stvari za v javnost. ;)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP