nedelja, 27. januar 2008

Stare zamere in nova spoznanja


Že natanko 27 dni smo v letu 2008. In že natanko 27 dni imam številne težave. Stalno nekaj razmišljam in poskušam popredalčkati stvari. No, pri stvareh še gre. Pri ljudeh ... pač ne.
Okrog mene je namreč velikoo ljudi in letos sem se odločila, da naredim kategorije. Kam kdo paše. Tisti moji najboljši prijatelji v eno kategorijo. Drugi, ki so nekoliko več kot le kolegi, v drugo kategorijo, znanci v tretjo ...
Pa sem si premislila.
Bili sva sošolki. V osnovni šoli. Vedno sva se dobro razumeli. Tudi potem, ko sva šli v srednjo šolo. Vsaka v drugo gimnazijo. Vsaka v drug kraj. Razumeli sva se še vedno super. Dokler enkrat ni počilo. Resno. Zaradi fanta, seveda. To je bil zgolj povod. Potem so se pokazali še drugi moteči dejavniki. Popolnoma sva prekinili stike, čeprav sva se še srečevali. Nisva se pozdravljali. Nisva spregovorili niti besede. Nimam pojma, kaj se je zgodilo, da sva se zopet našli. Ko sva se prvič dobili na pijači, mi je šla še nekoliko na živce. Ok. Potem klepeti po msn-ju. Pa spet pijača ... In se spet razumeva. Ne gre mi na živce. Rada sem v njeni družbi.
Ko sem se prejšnji teden po zadnjem najinem srečanju peljala domov, sem se odločila, da ne bom ljudi kategorizirala. Ker se stvari spreminjajo. Ljudje se spreminjajo. Rajši se družim s tistimi, ki se pač želijo družiti z mano. Ne bom vabila ljudi, ki me nikoli ne povabijo. Ne bom klicala ljudi, ki nikoli ne pokličejo mene. Ne bom spraševala ljudi, kako so, če so bolni ali poškodovani, če oni pozabijo odgovoriti.
Baje sem trmasta. Tipičen dvojček. Enkrat prijazna in drugič silno nesramna. Rada bi se naučila obvladati. Vztrajati pri svojem. Biti manj naivna. Manj razmišljati in analizirati stvari. Ker ljudje tega ne marajo. In ker je moteče. Zame in za vse ostale.

4 komentarji:

Bimmer Girl 27. januar 2008 ob 18:48  

I understand ... Ravno danes sem bila na obisku pri H., ki ima takoooo luštno hčerkico, da sem si resnično zaželela enega otroka :D Pa se nisva videli 6 mesecev, pred tistim pa ravno tako enih 6 mesecev (skupaj pa sva preživeli čas od 7. do 23. leta starosti) ... In sva prebrodili krizo zadnjega leta ... Lepo je :)

C. 27. januar 2008 ob 23:03  

Zadnji odstavek mi je blazno všeč, ampak te moram razočarat ... nismo se sposobni naučiti obvladati :)

j*biga, naj nas imajo radi take kot smo, ali pa nič :)))

Bimmer Girl 28. januar 2008 ob 00:16  

A vaju mogoče kdo nima rad? ;) Tisti zadnji odstavek pa velja za dvojčke ja :D

Katja 28. januar 2008 ob 08:52  

@A.:Uuuu, pa je res leto otrok. ;) Se že veselimo, če bo kaj iz tega, seveda. ;)Sem pa ful vesela za vaju, ker vem, da ti ni bilo vseeno. ;)
@C.:Neeee, js se bom zdej borila, da bom dosegla svoje! In naučila se bom obvladat. Boš vidla! Pol bom delila pametne nasvete, okej? (no, to delam že zdej)

Ja, včasih je bilo tako, da sem se z vsemi razumela. Zdaj se mi pa zdi, da se spisek tistih, ki me ne marajo, kar veča. ;)
Hecam se. Sej ne moreš bit vsem všeč. Tako pač je. ;)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP