sreda, 23. januar 2008

Politika in to

Tokrat posnemam B. in objavljam definicijo politike, in sicer:
polítika -e ž (í) urejanje družbenih razmer, odločanje o njih s pomočjo države in njenih organov



Zadnje čase je namreč silno moderno, da se človek ukvarja s politiko. Da vse ve. Da obvlada vsa področja. Da rešuje svet.
No, pri takih stvareh sem seveda tudi jaz zraven.
Za aktualno politiko, gospodarstvo ... se zanimam le toliko, da vem, kaj se dogaja. Zjutraj na internetu preberem novice, prelistam časopis (ponavadi preberem zadnjo stran, kroniko, pisma bralcev in šolstvo), včasih spremljam prenose iz parlamenta, včasih gledam poročila, ... Zdi se mi, da vem ravno prav. Recimo, da delnice padajo, da se stranke združujejo, da ne smemo loviti rib, da imajo predsednice strank veliko kreditnih kartic, da bo poroka. Strašno IN si tudi, če uporabljaš besedi inflacija in tajkun. To je dovolj, da lahko sodelujem v pogovorih in se delam "pametno". Kar delajo tudi vsi ostali.
Moj brat(ec) pravi, da jaz pa za politiko nisem. Ker sem preveč rumeno usmerjena (če si politik, moraš biti usmerjen). Če on reče, da je predsednik vlade naredil to pa to, jaz rečem, da se bo poročil, pa bo bolje. Če on reče, da predsednica bivše največje stranke nima pojma, jaz rečem, da je pač prišla z ritjo naprej in da revica pač ne more obvladat vseh veščin.
In v politiki baje ni dobro, če daješ take razlage.
Vseeno mislim, da nisem tako napačna za opravljanje kakšne take funkcije. Obvladam:

  1. Izsiljevanje - Včeraj sem brat(c)a prepričevala naj gre z mano na sprehod. Ni bil za. Sem se spomnila, da je s stacionarnega telefona celo dopoldne klical na mobitele (kar se pri nas ne sme) in mu rečem, da ga bom zatožila. Je šel z mano. ;)
  2. Laganje - To mi gre zelo dobro. Mimogrede navržem kakšno laž, da udeleženec sploh ne opazi. Čeprav to počnem preredko. Hmmm ...
  3. Hinavščina - Jaaa, se znam potruditi, da sem prijazna, čeprav mi gre oseba strašno na živce.
  4. Retorika - Tukaj sem pa šibka. Odpovem. Prvič zato, ker ne maram javnega nastopanja. Drugič zato, ker prehitro obupam. Nimam živcev in rečem kaj neprimernega, kar posledično zame pomeni poraz. Verjetno bi me bili veseli v kakšni plemeniti ali drevesni stranki, ker ponavadi povem, kar si mislim. Sicer imam pa zelo rada besedne vojne, če je le sogovornik primeren. In če gre pogovor po mojih tirnicah. ;)
Mislim, da se moram še veliko naučiti. Sicer me pa politika ne zanima. Rajši berem knjige in se delam, da bom profesorica. Da se bom čez leta lahko pritoževala nad razmerami v šolstvu. In krivila politike, ki so nesposobni. Se zgražala nad nizkimi plačami. Stavkala.
Če bom sploh dobila službo, seveda ...

8 komentarji:

Bonny 23. januar 2008 ob 17:41  

Odkar ne pišem več, mi za politiko dol visi.

Bimmer Girl 24. januar 2008 ob 21:07  

Ja ... Ha? :)

C. 24. januar 2008 ob 21:09  

Meni ni nič jasno :)

Bonny 24. januar 2008 ob 22:58  

C., po tvojem komentarju sodeč bi bila idealna za v politiko:P.

C. 24. januar 2008 ob 23:06  

Tega ne bom vzela kot kompliment!

Katja 25. januar 2008 ob 09:15  

Vam bom predstavila moja brata. Katastrofa! Se boste zanimale še za kaj drugega!

Če se/ko se moja sestra preseli, bom začela resno delat še na področju računalništva. Mal programiranja pa tko ... ;)
Drugače najbrž ne bom preživela.

C. 25. januar 2008 ob 11:44  

Aleluja, končno je rekla, da nam bo predstavila brata, hihi :D

Bonny 25. januar 2008 ob 13:36  

@ C.: LOL!

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP