četrtek, 10. januar 2008

26

Hitim proti postaji. Na vlak se usedem točno ob 14.30. Gledam na uro. Tisto nekoliko večjo na železniški postaji. Nato se udobno namestim. Vrečke položim na sedež zraven. Ker nočem, da kdo prisede. Razen, če bi bila gužva. Ampak je ni. Minute minevajo. Opazujem starejšega moškega, ki gre počasi proti vlaku. Čudno se giblje. Prebilsk: "Upam, da ne pride sedet nasproti mene." Vstopi pri drugih vratih. Čez trenutek se pokaže v vagonu. Gre in gre ... ustavi se pri mojem sedežu. Prisede.
!!!!!!
Nekaj momlja nato pa vpraša: "Gre ta vlak za Domžale?"
Prikimam.
Zopet momlja. Se pogovarja sam s sabo. Smrdi po alkoholu. Zelo smrdi. pogledam na uro. Še minuto in gremo.
Po tirih proti vlaku teče mlad moški. Vstopi. Pristopi k sedežem, kjer sedeiva jaz in nasproti mene moški. Vpraša: "Gre tole v Domžale?"
Jaz: "Aha, gre."
On: "Super, super ..."
Prisede. Jojmene ...
On: " Mrzlo ne?"
Jaz:"Mhmm."
Gledam ven, nato se delam, da spim. Ne maram se pogovarjati s tujci. Ne vem, zakaj bi sploh se pogovarjala z nekom na vlaku. Sprašujem se, zakaj se to vedno zgodi ravno meni. Mižim.
Počasi se bliža sprevodnik. Že na daleč vpije:"Karteeeee!!!" Pokažem mu svojo mesečno karto. Gleda.
On: "Tole pa ne bo v redu."
Jaz: "Prosim?"
On: "Gospodična, vaša karta ni v redu."
Jaz: "Prosiim?"
On: "Nimate žiga. Samo podpis. Vzeti jo moram."
Jaz: "Prosiiiiiiim? Prvič vidim. Pa saj je veljavna. Imam tudi kartico ... nisem jaz kriva, da mi gospa ni dala žiga."
On: "Tokrat naj bo. Naslednjič vam jo vzamem."
V vagonu seveda popolna tišina. Vsi gledajo. Strašno mi je nerodno. Jezno obrnem glavo proti oknu in se delam, da spim.
Gospod nekaj vztajno išče, brska, govori, mrmra, se jezi ... najde mobitel in pritisne tipko.
On: "Mami, mamamamami, js sem. Ja, mami, js sem ..."
(Tip kaže vsaj 65 let ...)
On:"Mami, na vlavlavlaku sem. Ja, dododomov grem. Ja, ja, ja ... A kakakam greš? A a a a boboš dodoma? A popotem ninikamor ne greš? Adijo!"
!!!!
Končno pridemo do Domžal. Izjemno dolgih 26 minut. Občutek, da je vožnja trajala vsaj več ur, če ne celo dni, me spremlja še nekaj časa. Potem pridejo nove nevzdržne situacije.


13 komentarji:

Bimmer Girl 10. januar 2008 ob 19:17  

Joooj, pa kolk je bil star tip?! Kaj pa un drugi?! Damned, hočem nadaljevanje tega posta :)

C. 10. januar 2008 ob 19:22  

Kaj se je zgodilo s karto? A jo je vzel? :)

Katja 10. januar 2008 ob 20:03  

Ni vzel karte. Sem šla dans k uni prodajalki kart in mi je dala tisti žig. Je pa skor umrla od smeha, ko sem ji povedala. Eni pač preveč resno jemljejo svoje delo. Je rekla, da je delo šteparja res odgovorno in da je prav, da je tako vesten ->NOT! ;)

Kakšno nadaljevanje? Hehehehe ...

Katja 10. januar 2008 ob 20:05  

Aja, leta. Un stari je bil sigurno nad 60, oni mlajši pa okrog 25. tak dolgolasec, po mojem mnjenju pod vplivom mamil.

Amm, naj opozorim, da ljudi ne znam preveč dobro ocenit. ;)

Bonny 10. januar 2008 ob 20:22  

Sem videla karto in tudi žig ... ja, konec sveta bi bilo, če ga ne bi bilo. Eh, spet sem čudno napisala.

Katja 10. januar 2008 ob 20:33  

Ma ja, sej ta karta je samo kartonček. Ravno zato se mi zdi neumno. Imam namreč še pravo kartico, ki je pa seveda tud pogledal ni.

Glista Fashionista 11. januar 2008 ob 11:53  

Joj, samo to se meni tudi pogosto dogaja, da me vedno kdo nagovori - na vlaku, na železniški/avtobusni postaji, v trgovini ... Nekaj časa je bilo prav annoying. Ker ponavadi so to neki starčki, s katerimi se mi res ne da pogovarjat. Očitno zgledam ful prijazna (no, saj sem :), tako da verjetno ti tudi :) (slaba tolažba, vem)

Katja 11. januar 2008 ob 13:06  

Ti najbrž si prijazna, jaz pa gledam grdo. Grdo, grdo, grdo ...

Po moje folk kr probava po vrsti. Če se nekdo noče pogovarjat, grejo pa naprej itd. ;)

Bonny 11. januar 2008 ob 20:25  

Ej, Katjuška, ti pa ne gledaš grdo. Ne verjamem. Čeprav misliš, da gledaš, ne gledaš. Jaz imam isti problem - vsak se vame vtakne.

Bimmer Girl 11. januar 2008 ob 22:38  

Oh jaz sem enkrat na vlaku sedela z eno žensko, ki je preživela raka. VSE VSE VSE mi je povedala, od prvega do tistega, ko se je usedla k meni ... Ženska je bila sicer zelo prijazna, pa še z vlaka mi je pomahala in mi zaželela srečo s fantom, hihi :) Ko pa je kak res težek tip poleg ... Bi šla raje peš!

Katja 12. januar 2008 ob 20:13  

Js gledam grdo, če hočem. To je moja temna stran. In še tista, ki jo pozna samo M. No, pa D. tud. Samo on je vsega hudega navajen. ;)

Še dobro, da moja pot ne traja tolk dolgo, da bi slišala celo življenjsko zgodbo. ;)

C. 12. januar 2008 ob 21:00  

Js v hotelu dan za dnem poslušam življenjske/bolezenske zgodbe ... a se potem čudite, da se včasih zaprem v školjko in se potem vsi skregamo? :)

Katja 12. januar 2008 ob 21:11  

Neeeee, spljoh ne. ;) Carmen ti si zakon! Kadar nisi sitna. Kadar si sitna, nekoliko manj. ;)

Veš kaka sem, ko sem js sitna? Ulalala ...

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP