ponedeljek, 14. januar 2008

Jutro

Danes je ponedeljek. Pred mano je nov teden. Nov začetek.

Zbudila sem se ob pol sedmih, ker sem peljala mami s službo. Šla v pekarno po kruh. Doma obesila perilo, odnesla smeti, zložila posodo iz pomivalnega stroja. Si skuhala kavo ...

Gledam risanko. Razmišljam. Želim si biti spet stara 5 let. Želim, da ne bi imela nobenih skrbi, težav, nepotrebnih konfliktov, slabe volje ... Nikoli ne bo drugače. Ker je to pač moje življenje. Ne glede na to, kaj spremenim, ne morem spremeniti drugih. Vedno je kaj, kar me spravlja ob živce in mi jemlje energijo.

Eh, grem poskusit še enkrat. Vstati iz postelje. Z mislijo, da bo današnji dan lep, lepši, najlepši. Ljudje prijazni. Težav pa ne bo več.

Dobro jutro!





8 komentarji:

Bonny 14. januar 2008 ob 08:29  

Good morning to you too. Zame je zaenkrat dober - ampak za izpolnitev današnjega cilja moram kupit bundo. Z mami. Pričakujem trenja. Javim.

Katja 14. januar 2008 ob 08:33  

Ojej, spet nakupi. Vsaka čast, da zdržiš!

Bonny 14. januar 2008 ob 09:01  

Bundo pa RES rabim:)))!

Katja 14. januar 2008 ob 18:34  

In? Si jo kupla?

Bimmer Girl 15. januar 2008 ob 13:52  

Uuuuu lepa slikca! POMLAAAAAAAD, kje si???? :)

C. 15. januar 2008 ob 18:24  

POmladi ni in je še DOLGO NE BO! :) In prav je tako! :)

Katja 15. januar 2008 ob 19:45  

A dej dej. Ko bi vsaj sneg bil. Pa NIČ! Brez veze. Hočem pomlad, ptičke, zvončke ...

Bonny 16. januar 2008 ob 10:47  

Bunda kupljena. Bilo je težko. O JA!
C., pojdi z menoj. Danes ob enih je štart (hm, sem slišati kot K., ki te je povabil par ur prej s seboj:P) - tam boš lahko v miru delala snežake, igluje, vaterver. Alo, spokaj:)!

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP