petek, 25. januar 2008

Najboljše izjave (prvič)


Že večkrat sem si rekla, da si bom najboljše izjave, ki jih slišim, zapisovala. Zgolj v zasebne namene. Za nujne primere. Za tiste trenutke, ko sem slabe volje in rabim nekaj pozitivnega. ;)
Jih še ne zapisujem. In jih zato tudi hitro pozabljam. Nekaj je pa takih, ki jih najbrž ne bom nikoli pozabila.

  1. Sedim na busu. Glasba je zelo glasna. Prižgan je radio Veseljak(!!!). Šofer še glasneje razlaga: "Pa to ne morš, da verjameš! Sem bio že tam, a sedaj je karta u eno smer 7 eura i nazaj 7 eura. Ma znaš, da ne dam 12 eura(!!!) za to sranje. Se bom raje vozio sam." Super naglas. Super ozadje. Super situacija. Začela sem se smejat. Itak sem bila potem jaz tista čudna.
  2. Sobota. Devet deklet in mentor. Nekje na Štajerskem po končani tekmi. Mentor: "No, punce, a smo vse? A bi šle?" Nimam komentarja. ;)
  3. Z bratcem greva v šoping. On vozi. Zapelje v garažno hišo. Na hitro ustavi. Gleda desno. Naravnost v ogledalo. Desno. Naravnost v ogledalo. Reče: "Aja, to sem jaz!" In spelje.
Bodi dovolj za danes. ;)

6 komentarji:

C. 25. januar 2008 ob 12:33  

Oooooooo, iiiiiiiii, kako je lep!!! :)

tadej 25. januar 2008 ob 12:40  

# Z bratcem greva v šoping. On vozi. Zapelje v garažno hišo. Na hitro ustavi. Gleda desno. Naravnost v ogledalo. Desno. Naravnost v ogledalo. Reče: "Aja, to sem jaz!" In spelje.

Ta pa zmaga. Smeh do Tokia.

Katja 25. januar 2008 ob 13:12  

@C.: Ja, je lep. Vsi otroci so lepi. Samo te pa vse mine, ko recimo zvčere nočejo zaspat. Včeraj sem se skoraj razjokala! Mislim, da je čas za povišnico. ;)

@T.: Vem, ja. Kadar se spomnima na ta dogodek, mi gre na smeh. Bi moral bit zraven pa vidt njegovo faco. Sej v zvezi z njim je še ene par takih ... pa pol je še B., ki sploh obvlada to področje ... Ampak mora še kaj za drugič ostat.

Bonny 25. januar 2008 ob 13:35  

Men je pa druga zakon. "A smo vse?" Muahahahahaha!

Bimmer Girl 26. januar 2008 ob 18:19  

Hihi, una z bratom je najboljša. Men se tud dostkrat to dogaja :) Karmen je spet nora na frocovje :P

C. 28. januar 2008 ob 18:31  

Sej Karmen je vedno nora na frocovje, pod pogojem, da ga ne rabi odpeljat domov in se potem z njim ukvarjat :)))

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP