četrtek, 31. januar 2008

Kdo je dovolil ...

... barvne fasade?


Resno. Kdo, za vraga, si je zmislil različne barve fasad, ki "krasijo" našo lepo deželico?

Skoraj vsak dan grem na sprehod. Na "krog", kot rečemo poti, ki gre od nas pa do Svete Trojice, preko Račnega vrha in nazaj. Prijeten sprehod, ki traja dobrih 20 minut. Ob tej poti je bilo v zadnjem času zgrajenih veliko novih hiš. Očitno je zelo moderno, da imajo te hiše tudi barvne fasade. Različne barve. Različne odtenke.
Roza, marelična, oranžna, rumena, svetlo modra, zelena, ... Pika na i, ki mi je dvignila pokrov, je modra. Močna modra.
Ne razumem, zakaj je to sploh dovoljeno. Jaz bi prepovedala z zakonom. Ko bi vsaj lepo zgledalo. Kot recimo v pravljici, kjer je vsaka hiša drugačne barve. Pa ne. Nihče me ne bo prepričal, da se modra zlije z okoljem.

Moje oči strašno trpijo. Strašno!

Dodatek: Ne upam objaviti slike, ker me lahko kdo toži. Jaz (reva) pa že tako nič nimam. ;)

14 komentarji:

Ana 31. januar 2008 ob 19:59  

Meni grejo tudi te odpuljene barve na zivce. Sredi vasi imamo eno smkrasticno modro hiso, ki je povrhu vsega se precej velika.

Nimam pa nic proti neznim pastelnim barvam fasade. :)

Katja 31. januar 2008 ob 20:02  

Uuu, sem pa mislila, da sem edina. ;)

Ja, se strinjam. Nežne pastelne barve so ok. ;)

Bimmer Girl 31. januar 2008 ob 20:46  

Men gre tud modra na živce. Pa zelena s črno ograjo - depresivno. Mi bomo pa menda imeli zdej marelično al neki tazga :)

Katja 1. februar 2008 ob 11:21  

Hehe, modra pa zelena sta res najgrši. Ne morem pomagat. saj vem, da imamo ljudje različne okuse, pa vseeno ... ;)

Marelična ni slaba, če je svetla. Če je tista močna ... ;)

Glista Fashionista 1. februar 2008 ob 14:24  

Joj, meni je pa zelena ful lepa :) Taka svetla. Pa svetlo rumena. Nikakor pa ne močne barve. Tam nekje pred Ljubljano (s primorskega konca) ob avtocesti je ena ful roza. FUL roza. Prav srce me boli, ko se peljem mimo ...

Katja 1. februar 2008 ob 15:37  

Ej, Glista, po poti na Štajersko je ob glavni cesti ena ubijalsko oranžna. Če tam ni povečano število nesreč ... ;;))

Zelena praviš? Če je svetla, me ne moti. Eni naši sosedje imajo zeleno, ampak so imeli očitno preveč barve, so pobarvali tudi ves les ... samo streha ni zelena. Katastrofa!
S svetlo rumeno se pa strinjam! ;;))

Joj, kolk sem sitna zarad teh barv. ;)

Bimmer Girl 1. februar 2008 ob 19:27  

@GF: Joj ja na tistem koncu imajo pa hiše res ene nore fasade no. Ne vem, kaj je s folkom :)

Bonny 1. februar 2008 ob 20:04  

Eh, barve ... sploh ni panike. Kritične so kombinacije.

Anonimni 1. februar 2008 ob 20:14  

se strinjam, katja, oči trpijo - KATASTROFA, en folk res nima občutka za to, kaj je primerno in kaj ne. še posebi ne v naravi!!

Anonimni 2. februar 2008 ob 08:02  

"od nas pa do Svete Trojice, preko Račnega vrha in nazaj. Prijeten sprehod, ki traja dobrih 20 minut"

Tega pa človek še v hitrem teku ne zmore kar tako! ;) Sicer bodo bralci mislili, da živimo v kakih mini naseljih,... ;)

Katja 2. februar 2008 ob 09:02  

@B.: Ja, to je pa že druga zgodba! Kombinacije! :)

@T.: O, ja!

@RR: Rekla sem DO Svete Trojice. Ne na Sveto Trojico. To je razlika. Pri našem "krogu" se namreč ne gre na Trojico, ampak le do table in potem zavijemo levo.

Anonimni 3. februar 2008 ob 00:12  

cca 3 km vseeno, 30 minut torej ;) Več imaš na mailu

Katja 3. februar 2008 ob 16:35  

Dobrih 20. Preverjeno.

Čeprav si se potrudil, ni kaj!

Bonny 4. februar 2008 ob 14:42  

@ RR.: Joj, kako so eni natančni ... Se ti vidi, da si v taki službi, kjer moraš iskat dlako v jajcu.

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP