torek, 21. oktober 2008

Zakaj? Zato!

Ljudje smo res smešna bitja. Nikoli nam ni prav. Če je veliko dela, ni prav in če se nič ne dogaja ni prav. Zame bi trenutno dan lahko imel 35 ur, teden 10 dni ... pa bi verjetno občutila isto gužvo. Pa kaj! Tako sem se odločila, tako mi paše. Iatk pa nisem mojster organiziranega časa, tako da ...

In kaj mi v zadnjem času ne paše?
1. Nekateri ljudje. Težko ostanem skoncentrirana, če mi ni do določene družbe. Še sreča, da je teh bore malo.
2. Dolge ure na faksu. Tukaj recepta ni. Pač si tam in poskušaš slediti. Nisem človek močne volje in vztrajnosti. Škoda. Ker včasih pa res izveš kaj zanimivega. Včasih.
3. Vreme. Zjutraj je megla, zjutraj je sonce, dopoldne je sonce, dopoldne je megla, popoldneva pa itak nič ni, ker je tako kmalu noč. Bedno.
4. Moja prazna glava brez idej. Res. Res. Pa jih nujno rabim. Trenutno vsaj tri superduper inovativne.
5. Komunikacija. Se mi zdi, da sem se silno popravila v tej smeri. Se trudim biti natančna, konkretna, kratka, razločna. Potem pa mi ljudje postavljajo dvomljiva vprašanja. V primerih, ko bi se dalo odgovoriti v enem stavku. Trudim se biti prijazna. Res. :) Pa drugi niso.

Eh, pa te bedne stvari sploh niso pomembne. Z njimi se ne ubadam. Rajši imam pozitivne strani. Take, kjer se imam fino. Takih je več. Kar je super.

1. Paintball in piknik z našim društvom v nedeljo. Se mi zdi fino, da je vse skupaj tako dobro zaživelo. Tukaj bi zdaj objavila super fotko, ki sem jo posnela po paintballu pa mi je RR ni poslal. Čakam ... ::))
2. Kavice. Zadnje čase nimam časa za te reči. Oziroma ga imam zelo malo. Ampak vseeno kam grem.
3. Očitno se ljudem mudi. Vsi se selijo na svoje, vsi imajo otroke. Ta vikend sem si ogledala dve hiši. Obetata se dva nova otročička. Ne, ne bom teta. :) Se mi zdi. :)
4. Končno se je posušil šopek, ki sem ga ujela na poroki (no, posušil se je že nekaj časa nazaj) in ima že nov domek v moji sobi. :) Slikce sledijo, ko najdem fotoaparat.
5. Ugotavljam, da ne gledam več televizije. Brez računalnika ne zdržim pred tv-jem. Očitno je program res beden. Očitno. :)
6. Še vedno imam rada jutra. Pa čeprav težko vstanem. Pa čeprav so hladna. Zjutraj je svet lepši.
7. Ja nič. Končujem. Itak sem brez idej. Posledica nevemčesa. Ampak zadnje čase mi po glavi rojijo same neumnosti. Sestavljam kratke zgodbe in pesmi s sumljivo vsebino. Interpretiram vse po vrsti (to je verjetno posledica faksa) in sem (spet) utrgana na literaturo.

Grem brat. :)

9 komentarji:

Ana 22. oktober 2008 ob 07:54  

Sej veš, kaj je pozitivna stvar tega, da imaš zdej preveč dela, ampak ne bom zdej tle omenjala, če pa se ne spomniš, pa samo začetek: sedaj boš imela manj časa za ....

Ideje v zvezi š čim pa rabiš? A se da kej pomagat? Js sm hiperidejična, sam če le kaj upoabnega pogruntam.

storyteller 22. oktober 2008 ob 08:48  

Prijetno branje ti želim! :)

Ja, mene tudi zanima,če ti lahko pomagam kako glede tega pomanjkanja idej?! :D

Bonny 22. oktober 2008 ob 11:02  

@ A.: Hiperidejična, LOL!

Tale megla je res katastrofa! Zvečer te zapre v hišo in zjuraj ne spusti iz nje! *****

Izgubljena. 22. oktober 2008 ob 17:39  

ampak tisti šopek, čeprav posušen, še vedno nosi svoj pomen :)


To, da ne gledaš televizije... Naj bi bilo pa zares dobro. Ugotavljam, da tudi, če ne gledaš le-te, ne izgubiš niti malo informacij, ki jih moraš vedeti za normalno funkcioniranje v svetu :) . Dobri gospod internet zna :) .

C. 22. oktober 2008 ob 18:53  

Sredine jutranje kavice so prav fajn ... ko se vedno čisto mačkasta privlečem tja :blush: In za te kave si morš vedno vzet čas, jasno? :)

Bimmer Girl 22. oktober 2008 ob 20:32  

@Carmen: Meni ni jasno, kako si ti zjutraj sploh lahko vstala!!! :) Jst bi si mogla po teh "katastrofalnih" dneh vzet prou en teden počitka. Ni nam lahko ;))

@Katja: Kavice spadajo pod obvezno študijsko literaturo!! Megla - včeraj smo čakali od 5h, da je ne bo več. Pa sko sonček dočakali ob 10h :) Tako je to v Ljubljani ... Pri nas sonce vzide ob 6h :D

C. 22. oktober 2008 ob 21:00  

Kako sm lahko zjutraj sploh vstala? Mon cheri, ti še ne poznaš mojih (pivskih) sposobnosti ;)))) Ok, hec je bil ... ne vem, verjetno še nism niti dobro zaspala, zato mi ni bil problem čez tri ure že vstat in it na faks :) In ni mi žal, da sm šla ... je Hladnik zajtrk prinesu :D

Katja 23. oktober 2008 ob 12:49  

@A: ...opravljanje. :) Vem, vem. :)Hehehe, te bom rajš porabila za fizično delo ... :::))) Vse pride na vrsto ... ::))

@ST: Hvala. Bom objavila kej na blogu, ko bom v dvomih pa tko ... ::))

@B: Tebe je kar zaklenila noter, kaj? :)

@V: Kakšen? Ammmm, nič jasno ... ::)) Ja, sam res. Sploh mi ne pride na misel, da bi jo šla gledat. kar mi je všeč. :)

@C: Itak. :)

@A: Ti, ti, ti ... :) Nič ne bom rekla. :)

Bonny 24. oktober 2008 ob 07:09  

Zabila, ne zaklenila:P ...

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP