sreda, 1. oktober 2008

Pampiridam ...

Nimam pojma, zakaj tak naslov, pač ... V glavnem, mami ima danes dopust. Ker dela sok iz grozdja. Dobra plat tega - je ni. Slaba plat tega - je ni. V bistvu mi je precej vseeno. Itak je ves čas spodaj in sploh ne vem, da je doma. Moj dan je torej enak kot vedno oziroma po gre po mojih tirnicah. Soba je skoraj v redu. Vse je že na svojem novem mestu, stvari je bistveno manj. Včeraj sem 2x nesla papirje v ekološki otok. Kanta za smeti je pa itak polna. In tudi škatle na podstrešju se množijo. Torej - vse že stoji, vse že visi. Zaenkrat sem zadovoljna. Spim tudi super. To sicer verjetno zato, ker sem vsak večer utrujena, ampak dobro. Danes še posesam po stanovanju in pospravim, kar je še ostalo, pa ... pa ... ne vem. Mogoče si privoščim dan lenarjenja. Mogoče se s kom zmenim za kavo. Mogoče kam grem. Mogoče ... Ne vem. Zdaj se mi še ne da razmišljati.

Sicer sem pa - čudna. Nekdo bi rekel, da se mi jebe. Grde besede na mojem blogu. Fujifej. :) Ne vem, zakaj. Počasi se mi zdi, da ne bom več taka Katja, kot sem bila. Sicer je pa že čas ...

9 komentarji:

Bimmer Girl 1. oktober 2008 ob 13:55  

No daj zmeni se z mano za kavo, sem v Lj! P**** se nismo vidle že 4 mesece!!!!!

Katja 2. oktober 2008 ob 09:27  

Ooooo, jah, Ljubljana je zame daleččččč ... sploh kadar sem brez avta. :)

Vidle se pa res nismo že 100 let. Bomo zdej vse nadoknadile. :)

Bimmer Girl 2. oktober 2008 ob 11:00  

Khm ja, ampak na faxu, ne na kavicah ;)

Bonny 3. oktober 2008 ob 08:17  

Hahaha, Bimmerjeva, kakšne vice ti pokaš! Nadoknadit na faksu ja:P!

Bimmer Girl 4. oktober 2008 ob 00:10  

@Bonny: Ja kaj pa! Sej se začne v ponedeljek. :P

Katja 4. oktober 2008 ob 15:26  

Hm, po moje, da bo tko kot ponavadi. :) na faksu ... :)

Unknown 5. oktober 2008 ob 01:19  

Pampiridam...bomba, super
sej u bistvu ne vem zakva se gre tale post k ga bom šele jutr prebrav, ampak mam občutek, oz. vem, da je supr....
U bistvu Katja ti si super!:D

Katja 5. oktober 2008 ob 14:16  

o, hvala, Rok. :) Kaj ti je pa dogajal? ::))

Bonny 6. oktober 2008 ob 07:10  

Ob Rokovih komentarjih že ob sedmih zjutraj pokam od smeha:)!

@ B. & K.: Se vidimo na mojem najljubšem predavanju ever:S.

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP