sobota, 25. oktober 2008

Teorija : Praksa

Se srečata gospa Teorija in gospa Praksa. In steče debata. Teorija začne na dolgo in široko razpredati, da brez nje pa res ne gre. Teoretično namreč človek lahko vse stori, vse zmore in vse v naprej načrtuje. Teoretično življenje sploh ni zakomplicirano. Teoretično je vse mogoče.

Gospa Praksa je modro tiho. Dobro ve, da je sicer modra in učena gospa, pa vendar precej otročja in zato rada povzroča težave. Rada stvari zaplete. Da praktično stvari niso več izvedljive. Da praktično zadeve ne stečejo. Da je v praksi vse skupaj malo bolj zapleteno. Malo bolj zanimivo. Malo bolj nepredvidljivo.

Še dobro, da se gospa Praksa ne razume z gospo Teorijo. Še dobro, da gospa Teorija pri svojem delu ne upošteva izkušenj gospe Prakse.

Še dobro, da je Katja danes lena in se ji ne da početi nič kaj koristnega. Ker teoretično bi lahko delala marsikaj. Teoretično bi lahko pisala članke. Teoretično bi lahko naštudirala razpis, izpolnila prijave in vse obrazce, ki čakajo. Teoretično bi lahko prebrala čtivo za faks. Teoretično bi lahko pospravila posodo v kuhinji. Teoretično bi lahko šla ven. Teoretično bi lahko ...

Danes sem si blizu z gospo Prakso. Gospa Praksa ve, da jo imam rajši. Ker je bolj nepredvidljiva in dopušča, da so sobotni popoldnevi praktično zabušavanje. Rada imam gospo Prakso. Ker bo danes skupaj z mano gledala tv in šla kamlu spat. Brez gospe Teorije, ki ima s seboj vedno gospo Slabo vest. Te pa ne maram. Fuj in fej.

Dodatek: Zakaj so vse te gospe ženskega spola? A ne bi mogel biti gospod Slaba vest? Verjetno imamo samo ženske ta čut za zaznavanje sočloveka ali nekaj takega. Drugega pač ne more biti.

5 komentarji:

Apple 25. oktober 2008 ob 16:49  

Hehe, jaz mam tud raje Prakso. Čeprav sem si trenutno bližje s teorijo, ker se mi teoretično zdi vse izvedljivo, praktično pa nemogoče :D

C. 25. oktober 2008 ob 17:53  

Tebi, draga moja, se trenutno vse zdi neizvedljivo in nemogoče - pa še to se ti samo zdi, ker dejansko je vse izvedljivo in mogoče, samo verjeti in upati moraš. :)

Aja, drugač sm si pa js tud bliže z gospo Prakso ... kjerkoli pač že :)

Apple 25. oktober 2008 ob 20:25  

@Carmen: No ja al pa glih obratno. Me bolj teorija jebe :P

Izgubljena. 26. oktober 2008 ob 13:06  

No gledano iz mojega vidika... Raje sem teoretičen človek, raje samo čepim za računalnikom, raje samo kritiziram - torej imam raje Teorijo? Ali je pravzaprav tudi to Praksa... Huh:? :D

Bonny 30. oktober 2008 ob 15:54  

Teorija rules:)!
To pri meni izgleda tako, da sem teoretični del izpita za motor naredila z lahkoto, praktično sem se pa z njim vozila šele 3 leta kasneje:P.

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP