torek, 14. oktober 2008

Selitev

Današnji dan je poln presenečenj. Res, res. Veliko luštne družbe in klepetanja, nekaj malih nakupov. Konzorcij je še vedno moj najljubši kraj, čeprav danes s K. nisva imeli dovolj časa. V glavnem, dan je minil, kot bi mignil. Ko sva z A. pri najboljšem sosedu stali na blagajni, je mimo prišla N. Blabla ... greva na kavo. Odpeljem A. domov in se dobiva. Tam kot ponavadi. Sem vedela, da jo nekaj muči, ker me je v zelo kratkem času že parkrat klicala, če imam čas. Mamica gre v službo, otrok se bo čuval pri babici. Skrbi jo, kako ga bo razvadila, da ne bo več spal, kot ga je naučila ... in predvsem, kako ga bo sedaj malo videla. Da se bo odvadil, da je ona mamica. Žalostne in solzne oči, da je bilo še meni hudo. Pa sva imeli srečo, ker je bil natakar zmeden. Najprej naju je prišel vprašat, kaj bova. Pa ga ni bilo nazaj ... in čakava in čakava. Pa grem pogledat, kaj se dogaja. Revež je pozabil. Je prinesel končno kavi in se opravičeval. Cel dan že dela, bivša ga je znervirala, punca, ki bi morala delati popoldne, je zbolela. S solznimi očmi je potem razložil, kako mu je hudo. In seveda močno smrdel po alkoholu. Kavi je že naredil, potem pa pozabil, kam jih mora nest in je eno zlil stran, eno pa je sam spil. :) V glavnem, hiša je častila. Vseeno smo se na koncu smejali. in potem pridem domov - selitev. Računalnik, ki je bil prej v dnevni sobi, gre sedaj v mojo bivšo sobo. In sedajle, ko to pišem, sem že sama samcata v novem "kabinetu". Slaba stran tega je predvsem ta, da ni tv-ja. Vedno namreč delam kaj na računalniku in gledam tv. Dobra stran je ta, da bom vse sedaj naredila hitreje. Ah, ne. Varčujem za prenosni računalnik. Tukaj mi ni všeč.

Sicer pa se nič pametnega ne dogaja. A. me je danes "streznila", da moram biti bolj nesramna. In bom. Kdo tukaj slabo vpliva na koga? :) Hecam se. Včasih se preveč obremenjujem s stvarmi, ki tega niso vredne. Delam na tem. :) Zdaj grem pa pogledat, kako se obnese moje novo lepo kazalo za knjige.

17 komentarji:

Bimmer Girl 14. oktober 2008 ob 22:33  

Joj ti natakarji :) Meni se je tudi že zgodilo, da so mi naročili, potem grem pa kar sedet za šank in reševat križanke :D Se zgodi. Tudi polila sem že koga, pa enega sem ven zvlekla. Pa dostikrat so frendi za šankom. Drugače pa sem zelo pridna kelnarca :P

Uf se spomnim moje selitve - naši so šli na morje in jaz sem vse iz sobe vrgla. V enem tednu je bilo vse končano - stene, tla, okna, vrata ... Potem pa ni in ni bilo nove sobe in sem mogla 2 tedna spati pri bratu, hehe.

Unknown 15. oktober 2008 ob 00:57  
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Ana 15. oktober 2008 ob 08:17  

Joj Rok! Glede pameti, ja, sej veš, ne gre za pametovanje, ampak za izraz svojega mnenja, kar seveda lahko počnem, pa če me kdo posluša ali nihče.

Pa še tole, kaj se jaz nimam in imam za strezniti, od nič ali česa, si tazadnji ki lahko sodiš, ne poznaš me nič, kar je ok, ker ni te potrebe.

Nočem biti "boljnesramna kot kao sem že", zato naslednjo svojo izjavo raje zadržim zase, da ne bo spet kakega jokcanja o pametovanju.

Nihljaj 15. oktober 2008 ob 11:32  

Katka, a pokažeš novo knjižno kazalko? :) Jaz imam fetiš nanje :P

Katja 15. oktober 2008 ob 19:38  

@Rok: Prvič odkar pišem blog sem zbrisala komentar, ker je bil žaljiv. In to brez potrebe. Moj blog je moj in lahko pišem, kar mi paše. Nisem nikogar užalila, nikogar izpostavila, kot si naredil ti. Sem povedala, kako se počutim in do tega imam pravico. Takih komentarjev pri meni pač ne bo. Sploh pa ne, če žališ mojo prijateljico. Zato prosim, da v prihodnje tega ne počneš več.

@N: Bom slikala in objavila. Ni problema. :)

C. 15. oktober 2008 ob 23:19  

Všečna sprememba :)

Bimmer Girl 15. oktober 2008 ob 23:45  

Una s svinčniki oz. z barvicami je bila zelo zelo všečna :)

Unknown 16. oktober 2008 ob 00:26  

Ni problema. Se zahvaljujem na korektnem pojasnilu. Da ti prihranim trud v prihodnje, ti obljubim, da pod tvojimi posti ne boš več zasledila mojega komentarja.
LP, Rok!

storyteller 16. oktober 2008 ob 09:36  

OOOoooo... nov izgled bloga! Luštno :)

PETRUŠKA 16. oktober 2008 ob 10:24  

Waw, kako lepa preobrazba! Opazila sem, da se zadnje dni vse blogerke nekaj spreminjajo v te čudovite looke! Ko bi še jaz to znala...
Res lepo:)

Bimmer Girl 16. oktober 2008 ob 11:01  

@ST: Meni ga je Karmen ob 4h ponoči. Jaz sm sicer vedla, da mi ga bo, ne pa tudi kako ... :)

Bonny 16. oktober 2008 ob 13:11  

Všečno! ZELO!!!
Jaz sem se tudi že kar malo naveličala svojih rož, ampak nimam jajc za spremembo.

storyteller 16. oktober 2008 ob 13:13  

@zaspanka: same here! :) Ne bi imela nič proti, če bi bila (malo) bolj spretna s temi računalniškimi zadevami.

@BG: tudi pri tebi sem porajtala, ja! :D

Katja 16. oktober 2008 ob 13:52  

@VSE: Hvala. Sej ni težko. mene je prijel že kak teden nazaj pa nisem znala, sem se mal pozanimala pa klikala ... pa je šlo. Dokler se spet ne naveličam. čeprav je bedno, ker nekje je slikca ok pa me postavitev moti ... pa tko no. Zaenkrat bo kar takole. :)Pri barvicah mi stolpci niso bli ok.

@R: Kakor želiš. Jaz ti nisem rekla, da ne smeš pisat.

C. 16. oktober 2008 ob 17:06  

Katka, te lahko prosim, da na levi izbrišeš povezavo do mojega bloga, ker ne bo vnovičnega odklepa - zdaj je zadeva dokončna. Hvala!*

Katja 16. oktober 2008 ob 23:35  

Narejeno! :)

C. 17. oktober 2008 ob 19:51  

Hvala, muc :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP