ponedeljek, 6. oktober 2008

Veselo na ...

Ne morem verjeti, da smo že 6. oktobra. In moj zadnji post je bil objavljen 1. oktobra. Smešno, kako pišem po intervalih. Včasih se mi zdi, da imam tisoč stvari, ki bi jih rada napisala. No, včasih pa blog sploh ne pride na vrsto.

Ponedeljki so zame vedno neki čudni dnevi. Ugotavljam, da jih ne maram. Niso nič prida, ponavadi so precej bedni. Ponavadi. Mogoče me današnji preseneti. Ker grem po dolgem času na faks. Na predavanja. Jupiiii ... :::)))

Kaj je novega? Nič.
Kaj se dogaja? Nič.
Presežki prejšnjega tedna? Jih ni. Kupila sem si preveliko žogo in moram it danes po novo. Včeraj nisem šla na delavnice, ker nisem vedela, da delam. Jojmene.
Načrti za ta teden? Kupit si grem: kaj za oblečt, pripomočke za faks, žogo, ... V soboto organiziramo dan odprtih vrat. Vse moči usmerjam v ta projekt, poleg rednih stvari za službico, predavanj oziroma navajanja na faks in moram se spravit skupaj spravljati časopis, ker drugače spet ... Kot vedno. In opa - v petek se dobimo z ostalimi blogerkami. Nekaj jih že poznam, ostale spoznam v petek. Pa je le luč tam nekje na koncu tedna. :)

Trenutno sedim za bratovim računalnikom, ker se moj ne prižge. Moja glava je precej prazna. Ni me sram priznati. :) Razmišljam ali naj grem na Murovico ali naj si grem umit lase. Odločitve, odločitve ... ::))

Sicer se pa v kratkem nadejam bolj akademsko obarvanih objavljanj, ker se počasi vračam v hram modrosti in upam na nove držljaje, ki bodo brcnili mojo rit ->glavo v bolj produktivno razmišljanje. Ali pač ne ...

3 komentarji:

Bimmer Girl 6. oktober 2008 ob 12:13  

Na katero predavanje pa letiš danes? :)

Ana 8. oktober 2008 ob 20:51  

Jaz sem bila pa danes po zelooo dolgem času v 5. nadstropju na FF in imam eno vprašanje.

Kaj se skriva za za FF nenavadno pisanimi vrati, ki jih zagledaš, ko prideš v 5. štuk? Si nisem upala pokljukat :)

Katja 8. oktober 2008 ob 22:22  

@A: Ej, nimam pojma. :) Škoda, ker nisi pokukala noter. Bi potem vsi vedeli, kaj za vraga je to. :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP