ponedeljek, 18. februar 2008

Voščilo!

Najlepša pesem,
ki jo je zložila moja babica,

me greje še zdaj ...

Pletla je jopico zame
dolge zimske dni
od zore do mraka.

Ob vsaki vrsti je ponovila:

"Za ljubo vnukinjo,
da ji bo toplo,
ko bo čakala
na srečo."

Neža Maurer
(Spomin)


Prepričana sem, da je naša stara mama imela v mislih natanko to, ko je dan za dnem skrbela za nas - njene vnuke.

Danes, ko praznuješ svoj 85. rojstni dan, ti želim predvsem veselja in zadovoljstva!!!




Dodatek: A ni 85 let lepa starost? Vau. Me prav zanima, če imam js tud tolk dobre gene. :)

4 komentarji:

Bimmer Girl 18. februar 2008 ob 14:52  

Čestitke! Ja ti stari starši so prou norci - moja nona bo letos 79.

Upam, da maš dobre gene, sam pazi na stresne situacije ;)

Katja 18. februar 2008 ob 17:37  

Ja, sej. Js sigurno ne bom dočakala take starosti. Pa sej niti ne vem, če bi jo hotla. V tem trenutku najbrž ne. Nikol se pa ne ve.

Se pustimo presenetiti. :)

Bonny 18. februar 2008 ob 20:38  

Bravo babi!
Vse najboljše!

C. 19. februar 2008 ob 12:33  

Hepi brzdej babi :) pr nam se tud zdej začnejo vsi možni rojstni dnevi ... tud lepe (visoke) cifre:)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP