ponedeljek, 18. februar 2008

Končno!

Pa je ustanovljeno novo društvo!



Jupijuhej! Še bolj kot jaz, je verjetno vesel M., ker mu končno ne bom več težila z različnimi vprašanji. Hvala, M., za pomoč! :) Dejstvo, da sem nova v tem, seveda ni nobena skrivnost. Ne samo jaz. Tudi vsi ostali. Sicer dela ni ne vem kako veliko, ampak način ... Ko npr. z A. tiščiva glavi v njegov telefon in iščeva podatke, ki jih nujno rabimo. Ali pa vsi ustanovni člani pozabijo napisati točen naslov ... Ves čas taki mali, neprijetni zapleti.

V glavnem, jutri bo uradno. Če se g. predsednik kje ne "zatakne", kar se mu rado zgodi. Ampak tokrat verjamem, da mu bo uspelo.

Me prav zanima, če bo kaj iz tega. Če se bo kaj dogajalo. Če bodo naši cilji (in predvsem želje) realizirani. Iiiiiii, prav firbčna sem. Radovedna, če se izrazim lepše.

In predvsem me zebe. Zelo me zebe. Kraj, kjer se dobivamo niti približno ni primeren za srečanja v zimskem času. Grrrr ...
Pivo. Tukaj bo treba kake spremembe uvest. Punce ne pijemo piva. Teme smo obdelali. Kar je aktualnega, seveda.
Do naslednjega tedna ...

Šit, me zebe ...




0 komentarji:

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP