sobota, 23. februar 2008

Brez naslova

Začetek. Nekaj novega. Prehod iz starega v novo. Pričakovanje. Rahel občutek vznemirjenosti. Občutki in misli se mi prepletajo v glavi. Enkrat optimistično nastrojeni, spet drugič s temnim prizvokom. Pa vendarle, nekaj se dogaja ...

S točno takim občutkom sem se včeraj prebudila. Prijetno in toplo je bilo v postelji. Zunaj še temno. In sem vstala, ker sem stari mami obljubila, da jo bom peljala k zdravniku. Zgolj na slikanje. Bo hitro konec. Se torej peljem proti Trojanam in pojem. Na glas. Edino v avtu si to upam.
Točno ob 9h sva v čakalnici. Ker je naročena, je hitro na vrsti. (Ne)prijazna sestra nama najprej razloži, da je za pljuča pravilno naročena, druga napotnica je za drugo stvar. Mama mi je prejšnji teden zatrjevala, da ji je zdravnica rekla, da se mora naročiti zgolj na tisto številko, ki je napisana na napotnici. Menjam barve. Počakava torej, da mami slikajo pljuča in greva v drugo nadstropje. Na srečo še ujameva "uradne ure naročanja". Nazaj v prejšnjo čakalnico, kjer čakava do ... ne vem. Ampak v čakalnicah gre čas tako počasi naprej. Mama je šla vsaj 3x v nevemkaj (ordinacija in nek laboratorij) in vedno, ko je prišla ven, je rekla, da mora še počakati.
Celo dopoldne sva čakali, da je izvedela, da je zgleda precej zdrava. Ni pa nujno.
Pa ne morš, da verjameš.

Sej imam kar dobre živce. Res. Zdržim po več ur v čakalnici in se pogovarjam s starimi mamami, ki imajo super vnuke. Vsi so pridni in "fejst". Ja, seveda.

In tistega občutka od jutranjega prebujanja ni bilo več. Samo še naveličanost. Utrujenost. Neko čudno razploženje. Izčrpavanje.

Še dobro, da smo šle zvečer v kino gledat cukrast film. In na pijačo. Na gosti jabolčni sok. Na metin sok ...
In sem zaspala dobre volje. Pa sej dan niti ni bil tako slab. :)



Dodatek: Za vse, ki ste mislili, da bom pisala o kaki novi ljubezni ... haha ... zanalašč nisem. In ne bom. ;) A ni bedno, ko začneš brati in vse kaže na nekaj zanimivega, potem se pa nadaljuje z dolgočasnim opisom čakanja v zdravstvenem domu? :)

17 komentarji:

Bonny 23. februar 2008 ob 23:43  

Ooo, dobro vem, kako je v hudičevih čakalnicah! Spoštujem zdravnike, res, ampak to, kar delajo s starimi ljudmi ni za nikamor. Jaz bi jim že dala vetra!

Katja 23. februar 2008 ob 23:46  

A, saj res! Ti se en podoben primerek kt js, ko stalno visiš po teh čakalnicah.

Sam res mi ni jasn, kako lahko pustijo te stare ljudi tolk časa čakat. Pa niso normalni!!!

Sam kaj ko nič ne moreš! Al pa če greva stavkat? Aaaa?

Unknown 24. februar 2008 ob 08:55  

Sj so u penziji. Edina stvar k jo majo za počet je, da hodjo k doktarju! Karikeram:)... Ups, moj oče je tud že u penziji:D
Ker film si šla gledat?

Katja 24. februar 2008 ob 12:23  

Ja, so v penziji, ampak so tud stari in težko tolk časa čakajo. To ni lepo. Fujinfej, Rok!

Nočeš vedet. Mi je kar mal nerodno. ;)

Unknown 24. februar 2008 ob 12:27  

Dj povej no. Please.

Katja 24. februar 2008 ob 12:27  

Zakaj?

Povej vsaj en dober razlog ...

Unknown 24. februar 2008 ob 12:35  

Ja k bi se ga šov mogoče pogledat pol še jz.

Katja 24. februar 2008 ob 12:44  

Ne vem, ne vem ... A maš rad romantične filme?

Unknown 24. februar 2008 ob 12:48  

Sj sam a veš, da ne, ampak nikol ne veš... s pravo družbo...:)

Katja 24. februar 2008 ob 13:03  

Ja, potem pa le pojdi. B. pravi, da ji je dolgčas ... ;)

Unknown 24. februar 2008 ob 13:10  

Ja če ne vem o katerem filmu govoriva:(

Bonny 24. februar 2008 ob 13:16  

Alo povej, kater film? Nedelja je, mene spet daje cuker:).

Katja 24. februar 2008 ob 13:16  

Vedno priča, nikoli nevesta.

Pa je. Uf, se kar dobro počutim. ;)

Unknown 24. februar 2008 ob 13:18  

:D:D:D:D
Ne vem zakaj dobivam dele razne asociacije.
:D:D:D
Ne, sj je gotov fajn film.
:D

Katja 24. februar 2008 ob 13:20  

Prosim? Kakšne asociacije?

Bonny 24. februar 2008 ob 13:37  

Pa to sem šla jaz gledat prejšno nedeljo! Zato mi je pa potem tko na otročje udarl (beri: Če mislite ...)

Oh, Kevin! <3

Katja 24. februar 2008 ob 13:38  

Ja, js sem sedela kr tko mal naprej na sedežu. Vedno bližje platnu ...

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP