torek, 12. februar 2008

Že drugi dan ...

... preklinjam Slovenske železnice (in Kam-Bus). Fakof pa taka organizacija!!!




1.del
Dopoldne sem šla na faks nekoliko kasneje. Grem na postajo, prijazno pozdravim in izražim željo po nakupu mesečne vozovnice.

Gospa: "Ne bo šlo ..."

Ja, pokvaril se jim je sistem. Koga to briga? Mene že ne.
In sem kupila navadno karto.

2. del
Zvečer grem domov. Prijazen fant na okencu mi prijazno razloži, da sistem še vedno ne dela in da mesečne vozovnice ne morem kupiti. Jaz ga prijazno vprašam, kdo mi bo povrnil stroške za te karte, ki jih kupujem, ker mesečno bom vseeno morala kupiti. On mi prijazno odgovori, da nihče. Seveda. S prijaznim nasmehom sem odšla.

3. del
Na žezniško prideva 7. 01 in gospa prodajalka kart mi dovoli, da kupim mesečno. In sistem dela!!! Za mano nastane dolga vrsta. Briga me. S pogledom (obrnjenim direkt v tla) greva mimo vrste na peron. Gužva velika. In pride en klinčev vagon. Ne vem, kaka je to logika, da dajo ob uri, ko se v Ljubljano pelje največ ljudi, samo en ubogi vagon.
Za predstavo naj povem, da v primeru, če sta dva vagona, so ponavadi vsa sedišča zasedena, v vsakem medprostoru pa stoji od 5 do 10 ljudi.
Logično se gužvava maksimalno, da na vlak sploh prideva (pol ljudi je ostalo v Domžalah) in potem kot ribi v konzervi čakava na zadnjo postajo tam nekje beli Ljubljani.

Kam naj se pritožim? Nikamor!!!
Tako svojo jezo stresam tukaj. Ampak na zadevo je treba gledati s pozitivne strani.
Ups, tokrat je ni!

5 komentarji:

Glista Fashionista 12. februar 2008 ob 16:44  

Oh ja, I fakin hate slovenske železnice. Še malo bolj pa LPP. Najboljše, da avto kupiš :)

Katja 12. februar 2008 ob 18:33  

Jah, LPP-ja na srečo ne uporabljam. Hodim kar peš. ;)

Ja, avto ... sliši se lepo in takooo daleč. ;)

Anonimni 12. februar 2008 ob 22:52  

Seveda je še kar nekaj možnosti in poti za te upravičene pritožbe: mail na kam-bus oz. slovenske železnice ter pismo bralcev v vse dnevnike in slamnik. Povsod zahtevaš odgovor in javno pozoveš, da naj nekdo osebno odgovarja.

Pa se bo zelo verjetno odvila kaka veriga prenašanja odgvoornosti, kejr je vedno žrtev na koncu ...

(a so prav tri pike ? ;) )

Katja 12. februar 2008 ob 22:58  

Eh, to sem se že enkrat šla (maili ...) pa sem premajhna riba ... ;)

Pravilno! Dobr sem te naučila, ni kej! ;)

Bonny 13. februar 2008 ob 21:22  

Avto, ki te ljubim, avto:) ...

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP