torek, 19. februar 2008

(S)pomladanska utrujenost

Zjutraj sem težko vstala. Mogoče zato, ker sem šla (pre)pozno spat.
Ampak dvomim.
Na vlaku se mi je spalo. Mogoče zato, ker je bil zunaj hud (tukaj si mislite kako grdo besedo) mraz. Notri pa tako zelo toplo.
Ampak dvomim.
Ni se mi dalo peš do faksa. Mogoče zato, ker je zjutraj v mrazu precej neprijetno pešačiti dobrih 20 minut po Ljubljani.
Ampak dvomim.
Na predavanju sem se strašansko dolgočasila. Rešila sem križanko, soduku, klepetala in poslala najmanj 20 sms-ov (zraven sem si pridno delala zapiske). Mogoče zato, ker je bila profesorica danes zelo dolgočasna. In ker me glagolski sestavi ne privlačijo najbolj.
Ampak dvomim.

Šla sem v "the" drogerijo in si kupila lak za nohte in super dišeče robčke.
Brez dodatka.

V Domžalah sem šla z mami v trgovino in na kavo. Sem bila strašno sitna. Mogoče zato, ker mi je naročila tisoč stvari, ki jih moram naredit, ko pridem domov.
Ampak dvomim.

Mislim, da kažem vse znake bolezni. Resno se me je lotila spomladanska utrujenost.
Kaj naj naredim?
Kava? Čaj (z medom in limono)? Topla postelja? Vsaj en (dva, tri??) teden (ali dvojina oziroma množina) počitka?


Dodatek: Mislim, da me nekdo zasleduje. Vsak dan ga srečujem. Hodi tam, kjer hodim jaz. Danes me je pozdravil in me vprašal, če sem pridna.
Tukaj pride nabor grdih besed.
Končujem z vprašanjem: Ali slučajno oddajam kake čudne znake, vibracije, energijo?
Tukaj zopet pride nabor grdih besed.

12 komentarji:

Bimmer Girl 19. februar 2008 ob 21:33  

Ju3 po Stabeju te ne sme dajati spomladanska utrujenost - gremo na Grad :D :D :D
Brez izgovorov!!!

Katja 19. februar 2008 ob 21:37  

Lalalalala ...

Jutri me ni ... lalalala ...

Bonny 20. februar 2008 ob 00:02  

@ A. Molim? Po Stabeju? Tada pričam hrvatski, bre. Počakite me 1 uro!

Bimmer Girl 20. februar 2008 ob 00:26  

Ja ja, te počakamo!

KATJA, NE SERI!!!!! Ja, kričim nate! Ful!!!

Katja 20. februar 2008 ob 07:19  

Ne, res.
Dans je predstavitev ene diplome, itak traja samo eno uro in mam že druge plane in me sploh ne bo v Lj. ;)

Če bi kej prej rekla, bi se pa drugač zmenila, zdej pa ne morm nič ... ;)

Ne kričat, smrk, smrk, ...

Bimmer Girl 20. februar 2008 ob 14:59  

Info: seminar je bil 2 uri, imamo ga na 2 tedna in predstavitev mamo 16.4., ve pa menda 2.4. :D

Smotka, pa tko lepo ga je blo spet poslušat - milina za ušesa :)

Bonny 20. februar 2008 ob 15:24  

@ A.: Ajm gona pjuk!

Katja 20. februar 2008 ob 17:03  

Ups.

Ne mi delat skominov ... ;)

Je bil dobre volje? Nasmejan? Poln novih domislic? Aaaa?

Bimmer Girl 20. februar 2008 ob 17:35  

O ja! Poln novih domislic, hvalisanja in frazemov :D

C. 20. februar 2008 ob 17:36  

Super je bil :) Kolena so se mi kar šibila ... če ne bi sedela, bi ziher padla pod mizo :)

Pišuka, dvojčki smo pa res šarmantni ljudje ;)))

Katja 20. februar 2008 ob 18:08  

Pismo, pa sem ga zamudila. :)

Jah, nič. Bo treba it individualno na govorilne ure. Kakšna škoda ...

Bonny 20. februar 2008 ob 19:24  

Ajm gona pjuk agen.

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP