petek, 15. februar 2008

Kupim telefon ko štruco kruha

Moja mami pravi, da jaz ne bi bila dober finančni minister. Pravzaprav pravi, da ne ve, kako bom sploh preživela, ker vedno vse zapravim. Ponavadi za stvari, ki jih ne rabim.

Že dalj časa govorim, da bom zamenjala mobilnega operaterja. Ker se mi zdi moj račun za mobitel občutno prevelik. Dejstvo, da mi vsak mesec zaračunajo še neke zabavne vsebine, me pa sploh spravi ob živce. Ker je nemogoče, da bi si nalagala kakršnekoli pesmice ali slikce, ker je moj telefon odklenjen (dobila sem ga direkt iz skladišča) in ima naložen napačen program in se razni kičiblabla dodatki sploh ne dajo nalagat nanj.
Včeraj se mi je že zelo mudilo domov, ker sem morala zvečer še na sestanek. Ko sva se z A. poslovili, sem odvihrala po Čopovi navzdol ... in ... opa ... STOP!

Lepo se je svetil Simobilov napis in sem vstopila.

Po stopnicah gor ... samo eno vprašanjce bi imela ... ja, pa to se splača ... pol leta brez naročnine ... telefoni v akciji ... samo še danes ... vikendi zastonj ...

Računam prvič: pol leta brez naročnine!!! če dam zdej 40€ za telefon + zastonj vikendi = plus!!!
Računam drugič: naredim samo prenos, plačujem naročino!!! + nič ugodnosti = se ne splača!!!

Grem čez Čopovo na bankomat, srečam FR (mu moram mal reklame delat). Se zamudim dodatnih nevemkoliko minut. Nazaj v Simobil in podpišem nevemkaj (ups), vzamem telefon in tečem, da ujamem bus.

Moram (!!!) se spravit v red. Sej 40€ ni veliko. Skrbi me, ker bi najbrž naredila isto pri nakupu kakšnih večjih stvari ...
Pa zaenkrat to še ni moja največja skrb. V znak dobre volje bom na vidno mesto postavila prašička in vanj metala evrčke. Najbrž bojo bolj centki. Če sploh ...





Dodatek: Nisem materialist (se mi zdi). Denar se pač mora obračati. Čeprav ravno odgovorno mišljenje pa to ni. Tako pravijo pametnejši, racionalnejši in bogatejši ...

8 komentarji:

Bonny 15. februar 2008 ob 14:52  

Katerega?
Skos se moram ponavaljat: woman, details!

Bonny 15. februar 2008 ob 15:10  

Sem prebrala spodaj. Lep, lep, lep.

Katja 15. februar 2008 ob 15:34  

Ja, ja ... men je tud vedno bolj všečen. ;;))

Zdej sva v fazi spoznavanja. ;)

Bonny 15. februar 2008 ob 16:13  

Hihi:)!

Unknown 16. februar 2008 ob 02:06  

Ja sj si prov nardila. Ko človk premišluje, da bi neki kupu, je samo vprašanje časa, kdaj bo to naredu...
Kerga si kupla? Telefonska ostaja ista?

Katja 16. februar 2008 ob 12:22  

Hehe, škoda, ker ostali o mojih nakupih ne mislijo tako. Moja bančna kartica je pa itak čist nesrečna. Upam, da kmalu dobim službo. ;)

Telefonska ostaja ista. Ista, druga ... vseen kam pokličeš, me vedno dobiš ... hahaha ...

A ste opazl, da mi spet računalnik ne dela? Zdej mam novo "kišto". Od tamauga. Baje bom mogla dat denarce za nov disk. Jao ...

Bimmer Girl 17. februar 2008 ob 23:42  

Lol, škoda, ker te nisem zasledovala še do Prešerca :D Se pa strinjam s tabo - denar se mora obračat (dopovej ti to mojim doma!).

Btw, glede tistih zabavih vsebin - jaz sem se pritožila, ker nisem sama naročila tistega sranja, ta mesec so mi zaračunali celo 8 €!!! Upam, da mi bodo vrnili, če ne ... :S

Katja 18. februar 2008 ob 08:25  

Sam res. Bi mogla it z mano do glavne, ne samo do Prešerca. Se vedno kje zataknem. ;)

A ti bojo vrnil? Dvomim. Ena kolegica si je dala zarad tega blokirat sms-e. Js se vsak mesec pizdim. ;)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP