sobota, 16. februar 2008

Baje se obeta ...

... leto, ki bo polno raznih dogodkov.




Napisala sem že, da dobim novo sestrično. Da sestrična dobi dojenčka (spol še ni definiran). In da bodo baje tudi poroke. Če sem bolj natančna - poroki. V ožjem sorodstvu. Pa kakor poznam naše navade, ne ravno v ožjem družinskem krogu, ampak na veliko. Kot se za prave poroke spodobi.

Čeprav je šele februar, sem že naveličana. Saj so lepe stvari in se jih seveda veselim. Ampak ko pomislim, da nekako vse vklučuje tudi mene oziroma veliko moje pomoči ...
Kaj pa vem, včasih me nekoliko stisne.
Da se razumemo: ni mi do poroke, ni mi do otrok, ni mi do tega, da bi sama doživljala te stvari (še ne). Pa vendar, ko delam letni plan, so vedno v ospredju dogodki, katerim se moje življenje vse preveč prilagaja.

Danes sem čudne volje. Danes me čudna bolečina med levim in desnim očesom opozarja, da je nekaj narobe. Danes me stiska. Danes bi vpila, da me nihče ne bi preglasil. Danes bi šla na konec sveta, kjer me nihče ne bi poznal.
Danes se najdem v pesmi Neže Maurer z naslovom Črepinje:

V trenutku so se zdrobile vse poti.

Tako dokončno in nadrobno,

koda bi bile iz stekla ali porcelana.

Stojim sredi ostrih črepinj

in čutim,

da si niti žalost

ne upa narediti koraka.

Lahko bi se porezala.


21 komentarji:

Bonny 16. februar 2008 ob 18:09  

Ej, depresivc, prid k nam zvončke naberat, boš takoj boljše volje:).

A boš priča?

Katja 16. februar 2008 ob 18:21  

Nisem depresivc! Sem dvojček. Mal dobre volje, mal sitna. Nimaš kej.

Pa noben me še ni vprašal, če bom ... neavem ... ;)

Kakšni so zvončki? Taki kot lani? Kake druge barve? Roza?

Bonny 16. februar 2008 ob 19:46  

He, he, letos so še vedno beli.
Madona, naj se B. zmiga, da začneš šparat in da začnemo gledat obleko za pričo ...

Katja 16. februar 2008 ob 20:47  

Pa bo najbrž res, da so beli. Pri nas je bilo tudi zadnjič nekaj takega na mizi. ;)

Pismo, ne vem, če bom js priča. Sta še dva kandidata. Obleko pa vseen lahko začnemo izbirat! ;)

Unknown 17. februar 2008 ob 08:52  

A B. se žen:) to pa je novica... fajn, fajn, dele sm pošteku, zakaj je zanč Slavkota čakala...(sm že posumu na osebne probleme, pa če si je ji mogoče zmešal, da išče pomoč pri njem... hec) Ja, U. ne bo, ostaneta še 2.:)
.... Jz bi izbral premožnejšega:)
Glede na to, da si vse premoženje vložila v telefon pa še trdi disk si morš kupt:):):)...
Men je pa dobr, da se folk žen! To, zakaon:)!
Če B. tole bere: ČESTITAM!

Katja 17. februar 2008 ob 11:05  

Jah, ni zato S. čakala, te moram razočarat. ;;))) Pa tud osebnih problemov nima, vsaj ne da bi jst vedla.

A ti si tak materialist? Fujinfej! In če bi se šli po premoženju ... sem jaz na žalost na dnu lestvice.

Kdaj se boš pa ti poročil?

Bonny 17. februar 2008 ob 15:47  

Ja, sej res, pozabila, jaz tut, če B&B bereta: čestitke!!! Valda, da bo tebe zbrala, MORA tebe zbrat! U. in R. se bosta grebla zate:) ...

Obleka, hmmmm:
1.: hlače, krilo ali obleka? tuki se začne:).

Bonny 17. februar 2008 ob 15:48  

Cel post od R. --> LOL!

Katja 17. februar 2008 ob 19:55  

No ja, nisem tolk zlo prepričana, da bo temu tako. ;) Bomo vidl.

Uf, težka odločitev glede obleke. Barva bo temna, to je sigurno. ;)

Glede R. -> Lol bo kr v redu ja. Sem mu že povedala ... ;)

Bonny 17. februar 2008 ob 20:03  

Temna? Sej ne greš na pogreb. Predlagam zlato. Za nasvet lahko povprašava sošolko, ki bo očitno doktorirala iz zlate:P.

Katja 17. februar 2008 ob 20:50  

Zlata? No go!!!

Sošolke, ki bo diplomirala iz zlate pa že sto let nisem vidla. Kje pa je?

Bimmer Girl 17. februar 2008 ob 23:45  

Je šla zlato nabirat :)

Katja 18. februar 2008 ob 08:24  

Haha! Je šla, ja ... Pa je blond in se je zgubila. Zdej pa ne najde nazaj. :)

Bimmer Girl 18. februar 2008 ob 14:52  

Damned, spet je ne bo cel teden na faxu :)

Katja 18. februar 2008 ob 17:37  

Oh, kakšna škoda ... ;)

Bonny 18. februar 2008 ob 21:18  

Danes je bila opažena. Tako so dejali moji vohuni.

Katja 19. februar 2008 ob 15:10  

Tudi danes je bila riba opažena. V vsej svoji zlatosti. ;)

A. mi je razložil, da v soboto astrološko gledano ni bil dober dan. Baje celo zelo slab dan. Kar razloži moje počutje. ;)

Urška 22. februar 2008 ob 17:17  

:D OMG, pridem na blog in zagledam svojo fotko! :) Dobra, a? Hehe. Povej �e potrebuje� kak�no fotkanje poroke. :)

Katja 23. februar 2008 ob 09:21  

Sej ni nič narobe, kaj? Da me ne bo potem kdo tožil ... ;;;)))

SUPER fotka je. Mi je takoj padla v oči.

Pa res še nima fotografa za poroko ... Torej? ;)

Urška 23. februar 2008 ob 20:42  

lol, tožba, ja. :D Ne, se mi prav fino zdi.

Za fotkanje pa... Jaz sem vedno za. ;)

Katja 23. februar 2008 ob 23:09  

Nikoli se ne ve. :) Se mi je kar kamen odvalil od srca ... Joke. ;)

Že delam reklamo. Res. ;)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP