sreda, 27. februar 2008

Morje -> NOT!!!

Danes sem na morju. V mislih. Fizično sedim doma in se smilim sama sebi.



No, saj ni tako hudo oziroma najdem vsaj 5 razlogov, da je bila današnja odločitev pravilna. Čeprav sem se res veselila enodnevnega izleta z Bimmer Girl, Bonny in Carmen.

1. Vsakih 5 minut obrnem pogled proti oknu in si rečem, da smo super nardile, ker nismo šle danes, ker je RES oblačno.


2. Naslednjo minuto pogled obračam proti kupu knjig, zvezkov in papirjev, ki me čakajo, da jih spravim v red in končno naredim zapisnike, plane in vse, kar odlašam že sto let ...



3. Soba je popolnoma v razsulu. Zvečer se komaj prebijem do postelje, da grem lahko sploh spat. In ja, priznam, posušila se mi najljubša roža (in edina, ki je preživela pri meni skoraj dve leti). Upam, da se bo spravila skupaj. Zdaj jo spet pridno zalivam.


4. Baje so kronce (ne zvončki) že skoraj razcvetene. Lepo bi bilo, če bi danes obiskala kraj, kjer rastejo. Tele na slikci je nabral moj brat (!!!!!!!!).



5. Dolgo sem spala, lalalalala (!!!).



Dodatek: Slikce so narejene z mojim telefonom, zato niso ravno najlepše.

19 komentarji:

C. 27. februar 2008 ob 12:31  

Aj fil d sejm! :( Bedn občutek, ampak smo naredile prav ... s tem se tolažim že celo dopoldne :)

Unknown 27. februar 2008 ob 13:23  

Ne, ne, ne... Niste nardile prov... mogle bi it... Čist preveč ste neodločne... Že tko ste čist preveč doma... čist bote zapečkarske ratale...

Katja 27. februar 2008 ob 13:27  

@C.: Ofkors smo naredile prav! Smrk, smrk ... Jaz sem naredila že dva dopisa in končni delovni plan. Smrk, smrk ...

@R.: TIŠINA! Ali pa če rečem drugače: kdo se oglaša ... ::))

Bimmer Girl 27. februar 2008 ob 13:44  

Rok, ne seri, čist smo odločne - odločile smo se, da ne gremo, ker pač smo vedle, kako bo vreme. Itak bi ble tam sam vse 4 na kupu cele depresivne ... In v Portorožu je 8 stopinj (!!!) - not good! In moj bimmer je razbit, tko da ... Sploh nism pri volji za pohajkovanje po obali. Čeprav, če bi bil sonček, bi bla vseeno vesela :)

Vrti se mi ... :S

Bimmer Girl 27. februar 2008 ob 13:45  

Rok, brez zamere ;)

Katja, mi unim rožam rečemo "kotlički" :hihi:

C. 27. februar 2008 ob 13:46  

Sam to mi še manjka, da mi bo moški solil pamet kako sm neodločna! :) Uf, grem kr spat ....

Katja 27. februar 2008 ob 13:48  

Hehehe, js delam dons same neumnosti. Prav fino je.

Rok me pa itak zdele zafrkava na gmailu kake da smo. Sem mu že napovedala prihodnost ...

Unknown 27. februar 2008 ob 13:50  

hahahah, hahah
:D:D:D:D
:))))))))))
hihihih!!!
Sj se ne morm nasmejat

Unknown 27. februar 2008 ob 13:52  

Na sončku, mal ob obali... kaka kavica... kak sprehod..., pica, spotoma u kak bazen... zrevn ogromno, več al manj nepomembnega čveka, ki pa človeku, zelo paše in dobro dene... uf... bomba...


Hahahha, hihihi
:))))))!!!

Katja 27. februar 2008 ob 13:52  

ROK!!!!!!!

Zdele te bom prišla osebno pretepst. Al pa pridejo moji ljudje ...

grrrr ... sovražim te

Bimmer Girl 27. februar 2008 ob 13:54  

SOS, SOS, Katja nas potrebuje :P

C. 27. februar 2008 ob 14:06  

A je treba koga ugriznit? :)

Katja 27. februar 2008 ob 14:41  

;)

Naj mu bo. Sej ni tolk slab fant. Itak sem pa proti fizičnemu nasilju.

Bonny 27. februar 2008 ob 15:08  

Jaz si pa vseeno želim, da bi šle.

Katja 27. februar 2008 ob 15:14  

Ooo, B., baje si morje zamenjala za hribe?!?!?

Bonny 27. februar 2008 ob 15:32  

Grrr, ker kreten si je zmislil, da je treba za lepo postavo gonit v hrib?!

Katja 27. februar 2008 ob 16:03  

Kam si pa šla? :)

Glista Fashionista 27. februar 2008 ob 18:52  

Ej, K., sam če je tvoja soba v razsulu?! Kaj je potem moja :(

Katja 27. februar 2008 ob 19:07  

To je tisti del kjer je postelja. Druge strani rajši nisem objavila. Sicer je pa sedaj že pospravljeno. Vsaj približno. ;)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP