sobota, 9. februar 2008

Devet

... spoznanj, ki so me "doletela" v letu cvaj-nul-nul-aht:

  1. Življenje nima smisla. Vsaj jaz ga še nisem odkrila, čeprav sem že stara. Baje.
  2. Prijatelji so z danes na jutri. Še bolj verjetno je z danes na včeraj.
  3. Polpeti brez jajc razpadejo.
  4. Zamenjala bom mobilnega operaterja. Možno tudi, da bom manj govorila in bolj poredko pošiljala sms-e.
  5. Še vedno ne znam objavljati posnetkov na blogu. Sram me je.
  6. Manj se sekiraš, lažje prideš skozi dan. Samo še naučiti se moram nesekiranja.
  7. Ne vem, če imam rada pomlad. Preveč sonca zna depresivno vplivati na človeka.
  8. Tudi ne vem, če imam rada zimo. Preveč dežja/snega/slabega vremena zna depresivno vplivati na človeka.
  9. Zmedena sem. Oh in sploh.

Dodatek: Sem dobre volje. Moje razmišljanje ni v sorazmerju s počutjem. Sploh ni v nikakršnem razmerju. Wtf?

10 komentarji:

Bimmer Girl 9. februar 2008 ob 17:20  

Osma je moja - vendar VEM, da ne maram zime. In komaj čakam pomlad - sonce zame ni nikoli depresivno. Pa tudi zate ni, samo verjemi v to ;)

Katja 9. februar 2008 ob 17:42  

Ah ne vem. Včasih se zjutraj zbudim in sije sonce in imam potem takoj nek čuden občutek, da moram izkoristit dan ... In potem se počutim čudno.
Če je pa dež, sem pa žalostna, ker ni sonca.

Ni čudno, da me nihče ne razume, če že pri takih stvareh kompliciram.

Bonny 9. februar 2008 ob 18:28  

Jaz se definitivno najdem pri točki o sekiranju (OK, če bi pisala sama, bi dodala sem še kompliciranje).

Katja 9. februar 2008 ob 19:51  

;)

Jah, bi napisala še kaj, pa bi potem zagovtovo izpadla še bolj čudna ...

Bonny 9. februar 2008 ob 20:10  

Ne vem, če bi se to lahko zgodilo:) ...

Katja 9. februar 2008 ob 20:11  

Haha, še dodam, da v soboto zvečer delam seminarsko nalogo pa sem tam, kjer ni ... nikogar! ;)

Bonny 9. februar 2008 ob 20:54  

Vsekakor se imaš bolje ... jaz poslušam Danico Lovenjak na netu (radio Hit). Bože ...

C. 10. februar 2008 ob 00:41  

Sounds familiar ... cheer up! :)

Unknown 10. februar 2008 ob 02:58  

1. Kdor išče ta najde. Začasna rešitev: da si zmisliš začasni smisel, dokler ne najdeš pravega.
2. Vse stvari v naravi se spreminjajo. Tako je tudi v življenju. Prijatelji so ena izmed stvari v življenju.
3. Polpeti brez jajc niso več polpeti. (kakor katja brez k ni več katja)
4. Si mobil je boljši, vzemi zraven še opcijo mobilni
5. Ja nauč se:) (Nej te potolažim, tega tud jz ne znam, res je pa, da tega še nism počel)
6. Človek se sekira zaradi sebe, drugi se za njega ne.
7. in 8. Moja babica je zmer rekla: "kakšn bi blo, če bi ga mi rihtal." s tem je mislla vreme:) Moja otroška radovednost seveda tega ni razumela, pa sm vprašal kako to misle. Odgovor: "Vsak bi hotu met posvoje, pol bi mel pa dž, meglo, pa sonce pa sneg... vse obenem.... Bogc, pa vidš tko nardi, da je za vse enak pa prov." (modrosti iz zlate skrinje:)
9. Vidm, da mam čist preveč cajta:)

Katja 10. februar 2008 ob 13:33  

No, sej s seminarsko sem pol kar hitro zaključila. ;;))

@R.: Si se pa razpisal. Same modrosti ... Se jih že učim na pamet. ;)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP