sreda, 13. februar 2008

Filofaksaks

Ampak res!

Smo šle danes v knjižnico po neke diplomske naloge. Ker nismo študentke določenega oddeleka, si diplome nismo smele izposoditi. Lahko smo jo samo gledale. Resno!
Lepo smo prosile knjižničarko, če gremo lahko smo za sekundo v kopirnico. Nope.
Prosile smo kolegico, če si ona sposodi in gremo skopirat. Dajalka knjig ni dovolila.

Ma kak je to faks, da si lahko literaturo samo ogleduješ v knjižnici???

Že res, da smo bile tri, ampak vseeno premalo možganskih celic, da bi si zapomnile vse, kar je bilo zapisano. In potem smo kot največje zločinke v predprostoru knjižnice s telefonom slikale strani.
Še dobro, da ima B. nov telefon.
B. je torej slikala (jaz tud hočem tak telefon!), jaz sem držala knjigo, še ena B. je stražila.
Ja, kruto je življenje na FF-u!!! ;)

Jutri je torej dan D. Bom zmolila en očenaš, da bo pol folka zbolelo (pa jih bo v predavalnici še vedno 50), ko bomo imele predstavitev naše superlepeohinsploh seminarske.

Ja, in sedaj sedim v bratovi sobi in uporabljam njegov računalnik. Najbrž ima vročino (brat, ne računalnik), ker mi nikoli ne dovoli, da uporabljam njegove stvari (beri: RAČUNALNIK).
Je že ugotovil, da nisem jaz kriva, če je oči ugasnil oni drugi računalnik in sedaj ne prižge več. ;)




16 komentarji:

Bonny 14. februar 2008 ob 01:49  

Me ima, da bi odprla posebno spletno stran in dala teh 30 slik gor, da še komu kdaj olajšam delo ... ker verjetno je tale literatura RES TAKO ZELO POMEMBNA. Grrr, še dobro, da so mi celice hitro delovale in sem se spomnila poslikat in da sem se pred nekaj dnevi končno sploh naučila slikat s telefonom (full je treba dolg držat).
Fotke so profesionalne, pomoje me kje vzamejo za paparaca.

Glista Fashionista 14. februar 2008 ob 08:04  

Kateri butast oddelek pa je bil to?? Sicer pa tipičen filofax stil :/

Bonny 14. februar 2008 ob 10:00  

Pedagogika, fuj in fej!

Bimmer Girl 14. februar 2008 ob 11:28  

Se vidimo ob 14.40h ;) Sicer pa un izroček k mi ga je včeraj Bonny poslala, je ful cute.

Ja Katja, glede računalnika boš mogla pa kar po kakih drugih stopinjah hodit ... (beri - A. in B.) :D

tadej 14. februar 2008 ob 15:37  

Kraja podatkov, kršenje avtorskih pravic, itd, itd :)


Iznajdljivo. Kdo bi si mislu, da se kej tazga lahko spomne ženska. Bwahahahah

Glista Fashionista 14. februar 2008 ob 17:18  

Pffffffff, lopato pa dve po glavi, T., ki dvomiš v ženske sposobnosti" :)

Bonny 14. februar 2008 ob 18:14  

Tc, tc, tc, T., kot je že GF. rekla - ne podcenjuj ženskih sposobnosti. V dneh dneh sem postala profi, lahko se zapeljem v vaše kraje in te poslikam, ko kosiš travo:P ...

Katja 14. februar 2008 ob 21:26  

EVO MENE NAZAJ!!!!!

Računalnik dela. Ne bo treba novega, je že kot nov (beri vse na novo naloženo). Kar pa pomeni, da si moram spet vse nastavit ... ;;))

Predstavitev uspela. Osramotila sem se. B. je bla super. ;)

T., kaj ti misliš, da se punce ničesar ne spomnimo! (No, B. se je ...)

In novica dneva: po vseh stresnih dogodkih na faksu, kavi in hitrem nakupovanju (z A. sva kupili bon in denarnico, ampak res na hitro) sem zavila še v Simobil center in si kupila nov telefon!!!!!

C. 14. februar 2008 ob 21:49  

AAaaaaaaa? Kak telefon?! I want details! :)

Katja 14. februar 2008 ob 21:56  

Takole zgleda: http://www.nokia.si/link?cid=PLAIN_TEXT_574743

Js kupim telefon ko kilo kruha ...

C. 14. februar 2008 ob 22:02  

waaaaaw, not bad :) js grem tud naslednji teden po telefon :)

Katja 14. februar 2008 ob 22:05  

Kakšnega boš kupila? Aaaa?

C. 14. februar 2008 ob 22:24  

Ericcsonovega Sonyja :) tistega iz mojega bloga :)

BLOG(FUCK)ER! 14. februar 2008 ob 23:31  

dolgcajt

Katja 15. februar 2008 ob 10:09  

C.: Včeraj se moje možganske celice niso ravno poklopile. Lahko bi vedla ...

@DH.: Kaj pa bereš, če je dolgcajt!

Bonny 15. februar 2008 ob 15:09  

Tega sem hotla tut jaz kupit!
Lep je. A lot.

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP