petek, 7. december 2007

Punčka iz cunj

Ko sem bila še majhna sem včasih opazovala mami, kako počasi in vztrajno nekaj šiva. Ven in noter. Uporablja niti različne barve. Na koncu je nastala zanimiva "slika". Nato so me poučili, da je to gobelin. V tretjem razredu osnovne šole sem se zato vpisala v krožek ročnih del. Naučila sem se:

  • osnov "šivanja" gobelina,
  • štrikati smo v eno smer in samo en vzorec,
  • kvačkati samo osnovno "vrsto" (ne znam nakvačkati šala, ker namesto lepe podolgovate oblike nastane trikotnik),
  • opravljanja (to znam na vse načine, z vseh strani, z različnimi vzorci, ... ).

Zdaj sem velika in še vedno ostajam pri osnovah ročnih del.

Zadnjič sem dobila vabilo na delavnico, kjer naj bi se delale punčke iz cunj in okraski iz slanega testa. Sliši se zanimivo, ampak nekako ne zame. Čeprav so me punčke iz cunj močno privlačile. Splet okoliščin potem ni bil na moji strani in sem srečala S., ki me vseeno prijavil na to delavnico, zraven sem "potunkala" še L., da bom imela vsaj družbo ...
Sva šli ... Nikogar nisva poznali, nisva imeli pojma, kaj morava delati. Nekako sva nato napolnili punčko, jo zašili, potem pa nemočno gledali naokoli. Prijazna gospa nama je "posodila" volno, da sva lahko naredili lase. Moja punčka ima zelo lepe lase. Take malo hipi. Ja, lepe.
Seveda punčka ne sme in ne more biti ne oblečena. Lotili sva se še tega. Nisva ravno rojeni šivilji/krojačici, zato sva porabili kar nekaj blaga, preden sva vsaj približno ukrojili najini oblekici. Gospa profesionalna šivilja nama je zatrdila, da je velikost ravno prava. In gospa profesionalna šivilja nama oblekic ni hotela zašiti s šivalnim strojem, ker so bile vse njene kolegice pred nama. Šment. Sva po hitrem postopku odšli.
Naslednji dan sem doma poskušala ročno sešiti oblekco, ker se mi je punčka smilila. Ves čas se mi je zdelo, da jo močno zebe. Čeprav tega ni bilo zaznati na njenem obrazu. Mogoče zato, ker še nima oči, noska in ust.
Sem sešila ... prišila še zelo lepo čipko, ki mi jo je dala mami. Res lepo. In oblečem punčko. Prevelika. Močno prevelika oblekica. Moje razočaranje pa tako veliko, da je še danes nisem dokončala.
Punčka čaka na moji mizi. Brez obraza, oblekice in brez imena (ima pa lepo frizuro).

18 komentarji:

C. 7. december 2007 ob 18:40  

Oooooooooo, lepa oblekca! Me boš enkrat naučila delat te punčke (ko se boš najprej ti usposobila:)) hihi :)

Bonny 7. december 2007 ob 19:03  

AHAHAHAHAHA, a že v tretjem razredu so te naučili veščine, ko kot ženska moraš obvladat ....

AHAHAHAHAHA (in to je res smeh)!

Bonny 7. december 2007 ob 19:28  

P. S.: (danes mam zgleda obsesijo s pripisovanjem:)): za novo leto lahko vsaki od nas sešiješ punčko. Samo potem te pa res to leto ne bomo več videli na faksu:) ...

Katja 7. december 2007 ob 19:57  

Bom sešila, ni problema. Kakšne želite?

Že od malega me učijo verbalnih komunikacij ... pol pa rečejo tako in tako ...

Unknown 7. december 2007 ob 20:03  

Hlač ti neb dal za šivat Katja:)
:):):)!

Bonny 7. december 2007 ob 20:20  

HAHAHAHAHA, kakšne R. dons poka! Toliko o zaupanju.

Jaz bom o svoji punčki malo premislila, mi je pa A. prišepnila, da si želi eno z roza oblekico:) ...

Katja 7. december 2007 ob 20:24  

Ja vem kaj si misli A. o roza oblekcah. ;)

Rok! Pazi kaj govoriš!

Unknown 7. december 2007 ob 20:31  

Vam, punce, jz čist zaupam:)

C. 7. december 2007 ob 20:55  

@R. Mistake, a huge mistake :devil :)

Bonny 7. december 2007 ob 22:03  

Muhahahahaha!
Zvizzzzzz (= let metle:)).

Bimmer Girl 8. december 2007 ob 20:37  

A tale A. sem zdaj jaz al spet katera druga??? Vsaj jasne kratice uporabljajte, če že ne mislite name :S

Bonny 8. december 2007 ob 21:25  

Andrejčica, tuki se pogovarjamo o tebi, da. Itak bi pa mogla vedet - kdo drug kot pa ti obožuje roza oblekice za dojenčice:).

Bimmer Girl 9. december 2007 ob 00:46  

I knew it! Roza oblekce, bljak!!! Da ne bi, tud če mam 3 punčke, nobena ne bo v roza oblekicah :)))

Katja 9. december 2007 ob 14:39  

Sem ugotovila, da imam samo roza volno. Torej vse dobite roza rokavice in roza kape. Za šale bo zmanjkalo časa.

Še kakšne želje?

Bonny 9. december 2007 ob 14:55  

@ A.: Pismo res, ne kličimo hudiča. Kakšne sanje sem imela! Šle smo (babe) na en otok in ti si imela že otroka (vem, da je bila punčka, oči je bil ofkors M.). Full dolgo smo se vozili z ladjo, tko da smo na otok prišle lačne. In ti si tamalo men uturila, ostale ste pa jedle ... :S

@ K.: Iiiii, jaaa! Če pa lahko ibiram, bi imela zeleno kolekcijo. Tako pomladno zeleno. M-m-m-m-m.

Bimmer Girl 9. december 2007 ob 17:03  

K: Jst nič ne rabim :))) Ti kupim volno?! ;)

B: Đizs, ne hodi več spat ... :) By the way, sej mi je čist kul, hčerka pa M. pa vse to ... Sam, prosm, ne še ... ;) Mam še dost planov!

Katja 9. december 2007 ob 21:36  

Ojej, se bom mogla očitno res naučit štrikat!

Bonny 9. december 2007 ob 22:08  

@ A.: Nč bat, zdej (še) ne bo, ker sem jih povedala/zapisala:) ... Kaj bi šele bilo, če bi bila tiho, pol bi mi pa res kje na absolventu tamalo poturila:).

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP