sreda, 5. december 2007

...

Ti, ki se ne oglašaš na telofon.
Ti, ki ne odgovarjaš na sporočila.

Ko nemočna stojim na stopnicah preljubega FF-ja in z velikimi očmi gledam proti postaji avtobusa št. 6, kjer je prehod za pešce in od koder ponavadi prideš ... in te ni!
Ko besno čuvam stol ob meni in podim slovenistke stran ter zatrjujem, da zagotovo prideš.
Ko med predavanji potiho prisluškujem korakom na hodniku, če morda zaslišim tvoje stopicljanje ... in je vse tiho!
In nenazadnje, ko nimam nikogar, ki bi z mano zavijal z očmi ter se zgražal ob reakcijah norih slovenistk.

Upam, da ti Miklavž in Božiček prineseta nov telefon. Tak, ki te bo udaril po glavi, ko te bom klicala. ;)

Da ne govorim, da tudi A. in C. nikoli ne zaideta do kake učilnice, kjer se odvijajo predavanja. ;)

Dodatek: V resnici sem bila ta teden čisto malo na faksu. Ampak takrat očitno zeloooo samaaa ...

7 komentarji:

Glista Fashionista 5. december 2007 ob 20:18  

Predavanja so za bruce. Ta veliki hodijo sam na obveznosti :)

Bonny 5. december 2007 ob 20:45  

Ups ... I can not lie, it is I! Res rabim nov telefon pa še nekoga, da bi vsak mesec položnico plačal in nekoga, da bi mi štumfe oblekel:).

Ta teden je bil porazen glede faksa. Jooj! V letnem semestru se moram za 100 % poboljšat. Novoletna zaobljuba št. 2.

Bimmer Girl 5. december 2007 ob 20:49  

In ko te nujno rabim za Dramo, te tudi ni :)

Bonny 5. december 2007 ob 20:51  

Pa sej sem se pofočkala. Bolje pozno kot nikoli:) ...

Katja 5. december 2007 ob 21:49  

@GF: Predavanja so za bruce. js sem po duši še vedno bruc, zato na predavanje pridem in po hitrem postopku tudi odidem (na kavo al kaj podobnega).

@A.: Wiii, gremo v Dramo. Komaj čakam. Kakšno je bilo kosilo? Sej se ve, kdo je edini sposoben kričat čez cesto sredi mesta ... mi sploh ne bi bilo treba pogledat ... he he he ... ;)

@B.: No, te držimo za besedo. ;) Jutri pa mene ne bo ... mam nujne opravke ... ;)

Bonny 5. december 2007 ob 22:12  

@ K.: Malo si mi sumljiva ti ... tkole kar eni opravki, ccc:) ...

Katja 5. december 2007 ob 22:27  

Je le december ... dela je veliko. ;)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP