petek, 21. december 2007

Šment pa organizacija

Že cel teden se RES trudim, da bi naredila vse, kar sem si neko davno nedeljo (natanko 5 dni nazaj) zadala.

Ponedeljek - plan ni izpolnjen!
Torek - plan ni izpolnjen!
Sreda - plan ni izpolnjen!
Četrtek - plan ni izpolnjen!
Petek - plan ni izpolnjen!

Verjetno bi bil čudež, če bi dejansko naredila, kar sem želela, da bo narejeno. :) Končni seštevek je žalostna podoba tistega, kar bi moral biti. Darilc še ni (še ni vseh, nekaj pa le že imam), voščilnice so v obdelavi (hmmm, nekje do NY bodo že prispele). Se pa lahko pohvalim, da sem šla z vsemi, ki so me ta teden poklicali, na "kavo". To pač obvladam. ;) Mogoče bi bilo boljše, če bi napisala ta seznam. Tukaj sem normo vsekakor prekoračila za uf ... Rajši ne pomislim.

Ponedeljek: R., K., A., Ž., A.&C.&B.
Torek: R., A.
Sreda: 0 (Ja, tudi to se zgodi.)
Četrtek: B., K.&D.&A., C.&B., B.&M.
Petek: P., M.

Mislim, da sem postavila osebni rekord. ;)

Dodatek 1: Oči mi je danes prinesel nov planer. Novo leto = nov začetek -> NOT!
Dodatek 2: V resnici nisem visela samo na "kavah". Ta teden sem bila kar pridna, ampak le za druge. Zase ne, zato se mi stvari nabirajo ... Ooooo, bošček jaz ... ;)
Dodatek 3: Nisem napisala vseh, s katerimi sem se dobila ... Potem bi mi bilo pa že malce nerodno.
Dodatek 4: Ko bo velika bom SuperK. Takrat bom vse naredila v eni uri. O, ja ...
Dodatek 5: K., pejt spat!

10 komentarji:

tadej 22. december 2007 ob 10:27  

Naziv Super talam samo jst. Ubistvu ga ne talam, ampak si ga morš prislužit :)

Katja 22. december 2007 ob 12:30  

Smrk, smrk ... A si ga še ne zaslužim?

Sej sem napisala, da ga dobim, ko bom velika. Sem pa imela v mislih tebe, ko sem to pisala, ja. ;)

Bimmer Girl 22. december 2007 ob 13:41  

Lol, plani letos tudi meni ne gredo od rok. Drugo leto bo boljše - joj, tole sem letos že tolkokrat rekla, da bo res moglo bit ;)

Bonny 22. december 2007 ob 15:18  

Sej res, mene si vzemita za vzor:)!

Katja 22. december 2007 ob 15:38  

Hmkhgm, B., kako to misliš? Razloži. ;)

Bonny 23. december 2007 ob 13:01  

Ja, tkole kavica na kavico in jutranje poležavanje ... tako ne gre, dekleti:) ...

Unknown 23. december 2007 ob 14:08  

Ampak si res svetovni prvak v kofetkanju, to men ni uspel v mojih najbolših časih študentskega, barskega ali družbeno-socialnega življenja (kakorkoli to imenjuješ:)

tadej 23. december 2007 ob 18:05  

Mogoče pa K. dela to zaradi zdravja:

Kateri so torej dokazani pozitivni učinki kave?

* za 25% se zmanjša tveganje za nastanek raka na črevesu,
* zmanjša se tveganje nastanka ledvičnih in žolčnih kamnov,
* 25% manj simptomov in napadov pri astmatičnih bolnikih,
* manjše tveganje za razvoj ciroze jeter in kožnega raka,
* nedavne raziskave dokazujejo celo manjše tveganje za razvoj Parkinsonove bolezni,
* izboljšata se razpoloženje in miselna zbranost.



(vir: http://www.caffe-tropic.si/kava_zdravje.html)

Katja 23. december 2007 ob 23:14  

Je treba bit druzaben, drugac ni nic!

Hvala, Tadejko, za tole razlago. Vsekakor grem zelo nerada kofetkam, ampak kaj ces, za zdravje vse.

B., obljubim, da se bom po NY zgledovala po tebi. Obljubim.

R., kam si danes usel? Ne ti meni, da se ti je tolk mudilo ...

p.s. Tipkovnica mi ne dela tko kot bi morala.

Katja 23. december 2007 ob 23:15  

Grem zelo nerada kofetkam ... groza.

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP