ponedeljek, 3. december 2007

Moja ...

... postelja je samo moja. Zato se ji tudi tako reče: Moja. Kar pomeni, da sem zelo občutljiva. Kadar gre za mojo posteljo, seveda.
Načeloma nisem preveč tečna, kadar se gre za osnovne življenjske pogoje. Malce sem pa tečna, če se kaj spremeni z mojim ležiščem. Moja soba je zelo majhna, kar pomeni, da je tudi postelja nekoliko skrajšana. Ampak se skoraj ne opazi. Praviloma nimam pospravljene sobe. Ker je to nemogoče. In ker nisem ravno redoljuben človek. Kar se pa postelje tiče, sem pa zelo zoprna. V poštev prideta samo dve posteljnini, in sicer modra z belimi rožami (zraven paše rumena rjuha) in rumeno-oranžna z nekimi vzorci (zraven paše zeleno-modra rjuha). Druge variante NI. Včasih izjemoma dobim belo rjuho, če druga ni oprana. Grrr ...
Ker je v moji sobi baje močno sevanje, imam pod rjuho posebno zaščito in neko "ovco", ki nevemkakoseimenuje. To je to.

Logično, da v moji postelji spim samo jaz. Enkrat samkrat sem dovolila M., da prespi pri/ob meni. Izjemoma sva skupaj spali s sestrično, ko je bila še premajhna, da bi spala sama. Sedaj je že večja (in smrči), tako da jaz spim v dnevni sobi, ona v moji postelji. Dovolim tudi K., da npr. po novoletni zabavi spi v moji postelji (jaz pa v dnevni sobi).
Verjetno tudi ni prijetno spati ob meni. Moti me namreč vse. Slišim vse. Točno vem, kdaj se ponoči vrne brat domov, kdaj gre pes iz ute ven in obratno, kdaj gre kdo spat, kdaj pride sosed iz nočne, kdaj oči zjutraj vstane, ... Pa ne zato, ker bi me vse to zanimalo, ampak enostavno vse slišim. Baje spim z napol odprtimi očmi, torej imam res vse pod kontrolo. Nehote. ;)
Mogoče sem pa zato ves čas sitna -> ker slabo spim!

V glavnem, imam eno veliko pridobitev. Novo oranžno odejo. V soboto sem jo oprala. To pomeni, da sem v prostorček za mehčalec zlila velikooo dišeče tekočine in posledično je moja nova pridobitev zelo mehka in mhmmmm ... diš
eča.

8 komentarji:

Bimmer Girl 3. december 2007 ob 21:38  

Torej boš imela zeleno-modro rjuho :)

Jst mam tud oranžno in ja, nisi edina, jaz sem občutljiva na vsak detajl v svoji sobi. Ko pride mza vikend domov, takoj vem kdo je firbcal po sobi, ker ima vsaka malenkost svoj plac :)

Katja 3. december 2007 ob 21:52  

Jap, zeleno-modra, ker ne znam definirat barve. Vsaj približno si lahko predstavljaš, kako to zgleda. ;)

Bonny 3. december 2007 ob 23:02  

Še ena taka, ki je občutljiva glede postelje. No, nasplošno vsega v moji sobi. Očitno nas je več takih.

Unknown 4. december 2007 ob 22:28  

Katja mi je rekla, da bom začel razmišlat tko kot ve. Pa vidm, da je res:) Ker moja postelja je tudi sveta, še vsst se ne sme noben nanjo:)

Tadeja 4. december 2007 ob 23:12  

Malo off the topic, ampak ne morem si kaj, da ne bi na naslov današnjega posta asociirala eno pesem. Moja. Toše Proeski. Dober komad. Poslušljiv. Makedonec presenetljivo in razen mestoma kar dobro izgovarja našo slovenščino.
Mogoče pripomore k boljšemu spancu. Vsaj eno noč!

Katja 5. december 2007 ob 14:11  

@R.: Sva že ugotovila, da zet ni več upanja ... ;)

@T.: Men je tud tista pesmica tolkkk lepa. Ampak za zvečer pa ravno ni, ker potem začnem še kej razmišljat ... pol je pa sploh kriza s spanjem. ;)

Katja 5. december 2007 ob 14:11  

@T.: A mate kej snega?

Tadeja 5. december 2007 ob 19:11  

Kakšn sneg!?!?! Sam je tud brez snega lepo in bi se splacal prit pogledat, kaj pravs??? ;) Mraz ša je tud dost za par punčev!!

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP