nedelja, 30. december 2007

2007 ---> 2008

JE bilo leto uspešno? NI bilo uspešno?
Najbrž že. Dejstvo, da še vedno vztrajno teptam zemljo pod nogami, kaže na to, da sem se prebila skozi vse, kar me je doletelo. Nekaj slabega, nekaj dobrega ... V končni fazi je tako vse tako kot mora biti.


Sem dosegla zastavljene cilje?
Pri najboljši volji se ne spomnim, kaj sem si zadala leto nazaj. Najbrž nič pretresljivega, če je šlo vse tako mimo, da se ni "zataknilo" v mojih možganih.


Zadovoljna?
Ja, sem.

  • Ker sem spoznala nekaj SuPeR novih ljudi. Ker sem zopet navezala stike z nekaterimi. Predvsem tiste/s tistimi, ki me spravljajo v dobro voljo, me poslušajo, se kdaj pa kdaj spomnijo, da obstajam.
  • Nekaj sem le uspela narediti v tem letu. Sicer ne veliko, nekaj pa že. ;)
  • Uf, začela sem ustvarjati tale blog.
  • In predvsem, ker imam še vedno toliko prijateljev, toliko stvari, ki me zanimajo, toliko neprebranih knjig, ki čakajo, toliko novih stvari, ki jih je treba odkriti in se jih naučiti ... bla bla bla ... In tudi zato, ker imam vedno koga, s katerim se lahko kregam. Pa naj bo to moj "mali" bratec, z M. se ne kregam več (novoletna zaobljuba št. 13), z drugimi pa v večje konflikte itak ne pridem (se mi zdi). Le včasih mi kdo v nepravem trenutku stopi na pot in pride do "trčenja".

Leto 2008 bo baje dobro leto. Verjamem. Že zato, ker ima na koncu osmico, ki se superlepo napiše. Zavijugaš od zgoraj navzdol in nazaj. Vsekakor lepše kot sedmica. In kot pravi A., slabše leto od 2007 je lahko le še leto 20.., ampak to je že d
ruga zgodba ...

V letu 2007 končujem javljanje na blog s trinajstico. Tole je moj trinajsti prispevek v mesecu decembru. 13 je moja srečna številka. Pa da vidimo, če je kaj na tem ...

Želim vam prijeten in "pameten" prehod v novo leto!


5 komentarji:

tadej 31. december 2007 ob 10:21  

13 je tvoja srečna številka? O moj bog.. :)

2008 je leto podgane. Leto prašiča se pa poslavlja.

Bonny 1. januar 2008 ob 15:49  

Hepi nju jir!

Bimmer Girl 1. januar 2008 ob 23:36  

Hihi, 2038, looooool :)))

Srečno, draga ;)

Katja 2. januar 2008 ob 20:35  

Jap, tole zna biti še zanimvo. Konec sveta in to ...

SREČNO tudi tebi!!!

Katja 2. januar 2008 ob 20:36  

@T.: Kaj je narobe s številko 13? Aaaaa? No, kaj?

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP