sreda, 12. december 2007

Odnosi, odnosi, odnosi ...

Danes je bil en tak čuden dan. Poln nekih čudnih odnosov. Mogoče bo bolje, če rečem, da je za mano dan poln nekih čudnih komunikacij.
1.) Zjutraj (ob 7.00) en zelo grd pogled knjižničarki, ko mi je povedala znesek, ki ga moram poravnati. In njeno "prijazno" opozorilo: "Drugič pa knjige le vrnite pravočasno ..." V takih primerih obvladam vso (negativno) neverblano komunikacijo.
2.) Pridem domov. Poplava v kurilnici. Mami je slabo zaprla vrata pralnega stroja. Sledi kombinacija verbalne in neverbalne komunikacije. In cepetanje z nogami, ker nisem vedela kaj naj naredim ...
3.) Malo daljša debata z osebkom, s katerim tako ali tako ne prideva nikoli skupaj. In očitno tudi nikoli ne bova. Seveda jaz nisem čudna. Čuden je on. Zdaj naj ga pa prosim nekdo opozori, da bo tole prebral, če slučajno sam ne bo opazil. ;)
4.) Vmes neke prijetne debate. Zanimivo, kako različni smo si ljudje. Z nekaterimi se lahko pogovarjam ure in ure ... in se super razumem. Z nekaterimi pa ne gre in ne gre. vedno neki nepotrebni konflikti. Nisem dovolj pametna, da bi razumela v čem je skrivnost vsega tega. Mogoče kdaj kasneje, ko bom velika ... aja, sej sem že ... ;)
5.) Z B. se itak vedno super razumeva.
6.) Pot domov sem "previsela" na telefonu in stalnem pregovarjanju. Kdo ima prav in kdo ne. Kaj bi morala vedeti in česa ne. In podobno ...
7.) Na busu nesramen ignorantski odmik. NE iz moje strani. Jaz pač taka nisem ... he he he ...
8.) Malo glasnejše pregovarjanje z bratcem. To se zgodi večkrat.
9.) Večerne ure sem preživela v hinavskem prigovarjanju tortici (v bistvu piti), ki jo pečem sestrici za jutri ... za v službo. MORA biti dobra.
10.) Sej bi še kaj napisala pa rajši ne bom. ;)

Sej sama vem, da sem včasih čudna. Ne maram se recimo pogovarjati po telefonu. Večino stvari uredim preko sms-ov ali mailov. Včasih zahtevam, da so vsi prijazni z mano, vse delijo z mano, čeprav sama delam ravno obratno. Nikoli ne povem veliko o sebi, v bistvu skoraj nič. Saj v končni fazi to nikogar ne zanima. Se mi zdi.
Eh, čudna sem. Pa kaj. Še vedno se lahko zgovarjam na svoje tri podosebke. Jaz nič kriva ...

13 komentarji:

Bimmer Girl 12. december 2007 ob 23:10  

Ne sekiraj se, C. ima 10 podosebkov. Zdaj pa povej, kdo je bolj weird ;) Hvala Bogu, da sem se rodila konec marca :)))

Katja 12. december 2007 ob 23:23  

Mi dvojčki smo čisto normalni ljudje. ;)
Je pa res, da je precejšnja gužva, če sva istočasno v sobi. ;) No, midve in najini podosebki.

Bonny 14. december 2007 ob 09:39  

9 odnosov na dan ... ne vem, če bi bila sposobna. Je pa res, da je nas doma manj, pa še tko niso vsi vedno doma.

Drugače pa ugotavljam, da si ti tudi ena školjka, ki se zapre ... zapre svoja usta:) ... ampak se mi zdi, da je pri ljudeh treba to vzeti v zakup ... vsaj pri meni ... usta se slej ko prej nasmehnejo:) ...

Katja 14. december 2007 ob 09:50  

Jap, midve sva kar "trda oreha". Morva it večkrat skupaj ven, da se malo omehčava. ;)Pri tebi vzamem v zakup, seveda, ker sama delam isto. :)

Mah, odnosi doma so ... kaj pa vem, čist ok, čeprav nas je toliko. In tud mislim, da je bil samo en konflikt z domačo osebo. ;)
Ravno zato, ker so bili na tapeti "tuji" ljudje, sem bila zvečer tako zelo utrujena ... ;)

Bonny 14. december 2007 ob 10:18  

He, he, ah, dobro vem, kako je. Ampak odvisno je, s katero nogo vstaneš. Jaz sem danes mislila, da je sobota in sem bila vsa krenki, nakar ugotovim, da je šele petek ... se mi zdi:). Juhej!

Katja 14. december 2007 ob 11:33  

To pa res. Odvisno je s katero nogo vstaneš. Mene je danes že ob pol osmih zbudil telefon ... Ampak sem še kar dobre volje glede na okoliščine ...

In PETEK je danes, ne sobota. ;) Pa še sonce sije ...

C. 14. december 2007 ob 13:46  

sonce? pr nam je pa ravno nehalo snežit :)

Katja 14. december 2007 ob 14:22  

Pri nas je zdej tud čudno vreme. Piha. oblačno je. Diši po snegu ...

Kolk ga je padlo? Veliko? Kakšen je? Si že naredila snežaka?

Bonny 14. december 2007 ob 16:31  

Thumb up za konec snega. Ker sem na K. blogu, si upam to napisat:) ...

C. 14. december 2007 ob 22:26  

Pada in pada in pada in pada ... bom jutri zjutraj slikala in pošljem po mailu :)))))))

Bonny 14. december 2007 ob 22:50  

Kaj, kaj, kaj? Spet? Pa sej to ne more bit res! Če ne bo zapadel še en teden, potem obljubim, da mu posvetim cel post! Prosim prosiiim, jaz moram še v šolo en teden hodit!!!

Katja 14. december 2007 ob 23:04  

Padaaaaaaaaa!!!!!! Tolk je lepo. Js sem čist srečna. Upam, da ga bo zjutraj, ko se zbudim vsaj 1 meter.
;)

Bonny 14. december 2007 ob 23:09  

Pri nas pa ne,
pri nas pa ne!

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP