sobota, 8. december 2007

Ko se pri nas zakajamo ...



Nikoli nisem kaj prida kadila. Moje znanje o tobačnih izdelkih je bilo pod splošno razgledanostjo. Potem sem dobila delo v M., in sicer na oddelku z revijami in tobakom. Da sem bila v tistem času najbolj informirana (o tračih, horoskopu, modi, političnem dogajanju ... skratka vse, kar sem lahko prebrala med službenim časom) oseba daleč naokoli seveda ni treba posebej poudarjati. Marsikaj sem se naučila tudi o tobačnih izdelkih. Ob prihodu nisem ločila med trdimi, mehkimi, klasik, lajt, slim, super lajt, ultra lajt, blu ... vse je bilo isto. Da o številnih cigarilosih, cigarah, tobaku za njuhanje, žvečenje, zvijanje, pipo ... sploh ne govorim. Na koncu sem seveda vse obvladala (in preizkusila). Da si mi posebej ljubi cigarilosi z okusom, je vedel tudi moj najljubši trgovski potnik. Dokler nisem odkrila vodne pipe. Letos na morju so me članice familije M. okužile s šišomanijo. Odlično! In potem moj najmlajši bratec naznani, da mu bo kolega prinesel vodno pipo. Jupijuhej ...

Šiša je prispela. V ličnem kovčku. Je še kar lepa. Modre barve. Majhna. Zraven so seveda klešče (ki ne delajo), 5 različnih tobakov in oglje.

Včeraj sem predlagala, da preverimo, če je sploh uporabna. Z B. sva se najprej "sprla" kateri tobak bomo uporabili. Po žrebu je zmagal on. Karamela.
Kaj hitro se je izkazalo, da nisva ravno vešča v teh zadevah. Rešil naju je bratec, ki je (spet) pokazal svoje skrite talente. Dnevna soba je bila kmalu popolnoma zakajena.

Zaključek:
Rajši imam sadne okuse. Moj brat ima velika pljuča. Oči zna zelo dobro zavijati z očmi. Mami ima strašansko srečo, da je včeraj ni bilo doma (v bistvu jo imamo mi).
Vodna pipa je spet na svojem mestu in čaka na nove izzive, nove tobake, nova usta ... karkoli že.

13 komentarji:

Bimmer Girl 8. december 2007 ob 18:07  

Hočeš povedat, da boš cel december zadeta? :rofl:

Khm, ta teden mi ni uspelo zbrati zapiskov, shame on me. V torek se s C. začnemo učit psihologijo - to je moj edini plan za december. Daril ne bo, ker ni € ... Sej mate vse RD drugo leto, hihi :) Bom pa lepe čestitke delala - no to je plan no. 2 :)

Katja 8. december 2007 ob 18:14  

Ma kje zadeta ... js pa že ne. ;)

To pomeni, da te drug teden spet ne bo nič na faks? Kakšne plane sva že delali?

Js tud nimam €, bom tud lepeee čestitke nardila. Hehehe ... Razen, če kje srečam Božička.

Bonny 8. december 2007 ob 18:52  

Ker bratko to? Na sumu imam sicer starejšega, samo nikol ne veš - tudi U. lahko preseneti:) ...

Bimmer Girl 8. december 2007 ob 19:09  

@K: Najini plani so bili, da v prejšnjem tednu zberemo vse zapiske in se ta teden začnemo učit. Dobila pa sem le 2 predavanji mladinske književnosti in slovaščino 2 :(

Drugi teden pa res, ok?!?!?! ;)

Bonny 8. december 2007 ob 19:26  

Zgleda, da danes luna vpliva na A.! Hi, hi!

Bimmer Girl 8. december 2007 ob 20:32  

Hi hi, vpliva ja :) Čeprav zdaj, ko sem se nehala učit, sem presenetljivo dobre volje! ;)

Unknown 9. december 2007 ob 00:19  

Katja no...:)... tkoole se začne...:)
Tobak... slovenskih punc grob:)

@B: Itak, da je to U! (Čeprov po mojem oba obvladata te veščine:)

Katja 9. december 2007 ob 14:41  

Hmmm, A., te bom počakala tole s faksom. Novoletna obljuba ... kajne?

Moj mali veliki bratec U. obvlada marsikaj. Včasih se mi zdi, da ga sploh ne poznam.
R. je bolj priden. ;)

Katja 9. december 2007 ob 14:42  

@R.: Kako to misliš? Kakšen grob? Ne razumem.

Bonny 9. december 2007 ob 14:57  

@ R.: Ne morem se načudit! U.? "Ne, on pa ne." Tko bi rekla mama R.:).

Katja 9. december 2007 ob 21:35  

Mama R. samo še nemo opazuje. ;)

Rok Ravnikar 12. december 2007 ob 22:48  

je mama R. že kdaj brala tale blog? To bo tko kot, da bi pri bratih eksotične revije našla,... ;)

Katja 12. december 2007 ob 23:27  

Ammm, mama R. sploh ni problematična, sploh odkar je najmlajši bratec na njeno vprašanje, če je v petek zvečer kaj pil, začel naštevati: "Ja, smo ... Najprej tri vodke, potem 6 piv, potem ..." Ne morš verjet, če ne vidiš.

Bolj me skrbi ata F., ker zadnje čase stoje gleda tv v dnevni sobi. Zraven mu ves čas eno oko uhaja proti monitorju. Sem mu že rekla naj gre k okulistu ...

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP