ponedeljek, 29. september 2008

Vikend seštevek

Pa je spet tu ponedeljek. Vikend je minil hitro. Delavno. Luštno. Vsak ponedeljek se sprašujem, zakaj vikend mine tako hitro. Zakaj? Kdo ve? Pa poglejmo, kaj smo počeli tokrat. V petek sem delala. Ampak ne zato, ker bi bila pridna. Ravno obratno. Ker sem bila lena, so se mi stvari nabrale. Skok na kavico in obisk trgovin so zadevo le še poslabšale. Delala torej do polnoči, nato pa še nosila stvari iz moje nove sobe v mojo staro sobo, ker se je v soboto dogajalo na full. V petek me je oči zvlekel v trgovino, češ naj si izberem barvo. Očitno se je sprijaznil, da tokrat moja soba ne bo samo bela. Izbrala sem barvo melone, on je navijal za oranžno. V soboto se je dan začel malo pred sedmo, kar je zame katastrofa. Pa naj bo. Če Katja ni pridna, pač dela vse na koncu. Nikoli me ne bo izučilo. Torej, obetali sta se mi dve delavnici. Po temeljiti razlagi, kako mora biti moja soba pobeljena, sem šla v Lj. Presneto mrzlo je bilo in odločitev, da bodo delavnice zunaj, ni bila ravno dobra. V bistvu je bila precej slaba. Tako sem konstantno lovila papirje, škarje, lepila ... Ampak je bilo vseeno fino. Te delavnice so res super. No, potem še ena v centru, kjer je bilo dolgčas. Nič otrok. In zelo, zelo mrzlo. A sem omenila, da je bilo mrzlo? :) Ampak sem delala z eno super punco, tako da je v bistvu minilo zelo hitro. Spoznavanje novih ljudi je vedno zabavno. In sploh spoznanje, kaj vse ljudje počnejo. Potem včasih razmišljam drugače. Ampak se kaj hitro vrnem na svoje stare tire. Jaz pač kot jaz. Ni rešitve. Je, kar je. :) Potem še skok (jaooo, ravnokar sem zažgala korenček na čebuli ... bo danes tunina omaka malce bolj temna ... ) v trgovino. In vedno koga srečam in moram iti potem na kavo. No, tokrat sem srečala sestro in njenega moža (kako se pa to smešno sliši). :) ob prihodu domov .... wiiiii, super izgleda moja novo pobeljena soba. Če bi našla baterije, bi objavila tudi kakšno sliko. :) Bom, bom, obljubim. :) No, slaba stran beljenja je, da je treba potem še vse pomiti ... pa sem ... posledično sem šla vsa rdeča (od šoka zaradi razlike med mrazom in prijetno toploto doma). V nedeljo zjutraj sem šla k maši. Sama. Nato na kavico. In kosilo. Na kavico in kosilo pač nisem šla sama. Torej, smešno, koliko ljudi lahko človek sreča na enem samem kraju. Smešno. Potem hiter obisk stare mame. Domov po avto. Po Ano in na izlet v Ljubljano. Super lušten festival, sploh nenačrtovana točka. Res smešno. Kava v centru mesta za 2 evra in pol. Potem hitra odločitev. Greva na grad. Z vzpenjačo. potem še na razgledni stolp. Luštno. Ana, čakam, da objaviš tiste stopnice. :) Še vroča čokolada in domov.

Če pogledam nazaj, se mi zdi vikend tak ... kaj pa vem. Mogoče je lažje, če zadeve predlačkam po alinejah. Pa poskusimo še enkrat.
  • Mraz.
  • V življenju sem napisala natančno tri dramske stvaritve (eno kratko, eno srednje dolgo in eno dolgo igrico in par skečev, ki ne štejejo). Vse so bile uprizorjene (kako fino se pa to sliši). No, vsaka ob svoji priložnosti. Tista igra, ki sva jo s P. in otroci dejansko pripravili, pa se sedaj seli na eno srednjo šolo oziroma so me prosili, če jo lahko uporabijo. . Baje jo bodo igrali. Me prav zanima, kako bo. :)
  • Moj blog se je dejansko nekej pojavil kot vir, kar pomeni, da ljudje veselo klikajo nanj.
  • Otroci so še vedno najbolj simpatična bitja na svetu.
  • Okrog jeza hodi medved. Kar je bil razlog za večarajšnje nesprehajanje.
  • Ponedeljki so še vedno kar nekaj.
Mah, ne gre mi tole. Vsakokrat pišem druge stvari. Moja glava je kot moja (stara) soba. razmetana, zaprašena in obupno nepraktična in neizkoriščena. Moja glava je ena velika zmešnjava. :) danes se lotim selitve v novo sobo. Generalnega pospravljanja. Metanja stvari v smeti. Iiiii, komaj čakam. Poročam, kako je stanje. če se je poleg moje sobe uredilo še kaj kje drugje. Pobrisal kak prah. Zložilo kaj pa predalih. Sistemsko.

Veselo na delo ...

Dodatek: Poleg poročila o sobi prihaja še seznam stvari, ki je dela nepridna Katja. Ta je šele dolg ... haha ... in zanimiv. Ga delam že dva dni. v glavi. Upam, da ne bom vsega pozabila. :)
Dodatek: Klinc gleda slovnične napake. Se mi ne da it popravljat ... ajajajajaaj ...

6 komentarji:

Izgubljena. 29. september 2008 ob 17:12  

:) sistematičnost je zakon - samo majčkeno časa si moraš vzet zanjo :)..

Medved hodi okoli jeza??

Ana 29. september 2008 ob 20:39  

ojla!

No malo iz forme, ampak vseeno, na tvojo pobudo je post ustvarjen, drugače bi bila verjetno še vedno na pavzi.

Danes sem šla na tromostovje na sladoled, haloo, res nisem mogla da nebi šla, sej je bilo sonce, pa veš kaj samo 5 okusov so imeli, jas pa kot včeraj sem šla najprej celo skrinjo obhodit, potem sem pa vprašala (kot da ni bilo očitno), a samo toliko imate?

Katja 30. september 2008 ob 08:49  

@V: Jap. Tuki v bližini imamo eno umetno jezero, priljubljeno izletno točko in zdaj se je tam naselil medved. :)

@A: Še dobro, da imaš mene, da te mal brcenm v rit in po lkej napišeš. :) O sladoledu sem pa že pri tebi komenitirala. :)

Bonny 3. oktober 2008 ob 08:15  

Uuuu ja, sem slišala za tegale medveda. Kakšno je stanje? Je udomačen:)?

P. S.: Fouš sem ti za pobeljeno sobo. Moja je še vedno ista in mislim, da bo tao tudi ostalo:) - a ni čudno, da se z očetom ne moreva zmenit, kdaj imava oba prost termin? Vedno ima en enkaj neodložljivega:P ...

Katja 4. oktober 2008 ob 15:31  

@B: Pa ne vem ali je ali ni. Bi rekla, da se ne splača preveriti. Hehehe, midva se tudi nisva mogla uskladit, pa je rekel, da je tega dosti in je pobelil, ko me ni bilo doma. Po mojih navodilih, seveda. :)

Bonny 6. oktober 2008 ob 07:13  

Uf, jaz pa našrega kar nekak ne morem pustit samega, ker je huje kot otrok - s cunjico moram letat za njim in brisat, ker gospod ne morejo dveh stvari hkrati:P.

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP